×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
امسال تکرار نخواهد شد

دانلود کتاب امسال تکرار نخواهد شد

امسال تکرار نخواهد شد
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : امسال تکرار نخواهد شد

نویسنده : دارن هاردی

ناشر : نسل نو اندیش

مترجمان : اکبر عباسی, محمد علی مسرور

تعداد صفحات : 342 صفحه

شابک : 978-964-236-712-2

تاریخ انتشار : 1394

رده بندی دیویی : 158/1

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 69900 تومان


معرفی کتاب

"امسال تکرار نخواهد شد" / خلق بهترین سال زندگی
سیستمی اثبات شده برای دستیابی به اهداف بزرگ
کارگاه عملی خلق موفقیت


کتاب حاضر با عنوان اصلی (Living Your Best Year Ever) اثری از موسس و سردبیر مجله موفقیت ، دارن هاردی (Darren Hardy) می باشد که توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر و در مدت دو سال در 5 نوبت تجدید چاپ شد .
این یک کارگاه عملی خلق موفقیت است! قبل از هر چیزی ابتدا لازم است بدانید که بزرگی و موفقیت ژنتیکی نیست. چیزی به نام نبوغ ذاتی وجود ندارد!  یعنی همه ما می‌توانیم یک نابغه باشیم و در هر حوزه‌ای از زندگی خود به موفقیت برسیم. تنها و تنها اگر به این پیشرفت هدفمند تن دهیم!  دارن هاردی در این کتاب به شما خواهد گفت که چگونه می توانید با رعایت نکاتی ساده اما مهم ، به موفقیت های بسیاری دست یابید و تبدیل به یکی از افراد موفق شوید.
در بخشی از این کتاب می خوانیم:
"اجازه دهید  به شما هشدار دهم. ممکن است هیجان‌زده یا متعهد شوید تا بهترین برنامه ی سال خود را طراحی کنید. اما به زودی زندگی سختی های خود را نشان خواهد داد. نیاز دارید تا خود را آگاهانه مجبور کنید بر روی کاری که می خواهید انجام دهید تمرکز داشته باشید. پس ازآن باید خود را متعهد به بررسی و مدیریت دستاوردهای هفتگی تان کنید. این مهم ترین مهارتی است که برای موفقیت به آن نیاز دارید. اگر این کار را انجام ندهید به نتیجه ای که می خواهید دست پیدا نخواهید کرد."

فهرست مطالب

مقدمه

پيش‌گفتار

گام اول: چرا، بسیار مهم‌تر از چگونه است!

گام دوم: بازبینی سالیانه

گام سوم: اصل داشته‌ها

گام چهارم: نمودار تعادل شما

گام پنجم: نقشه بزرگ

گام ششم: عامل جادویی برای رسیدن به هدف

گام هفتم: برنامه‌ی كار شما

گام هشتم: عمل کنید

بخش تمرینات

تمرين گام اول: الزام تعهد

تمرين گام دوم: سالی كه گذشت

تمرين گام سوم: قدردانی

تمرين گام چهارم: ارزيابی زندگی

تمرين گام پنجم: طرح اصلی

تمرين گام ششم: عامل جادویی

تمرين گام هفتم: برنامه‌ ی كار من

تمرين گام هشتم: اقدام کردن

سیستم مدیریت دستاورد شما

سیستم مدیریت دستاوردهای روزانه، هفتگی و سه ماهه

مدیریت موفقیت ماهانه

مدیریت موفقیت سه ماهه

درباره نویسنده

 

تحلیلی بر کتاب امسال تکرار نخواهد شد اثر دارن هاردی

دارن هاردی یکی از برجسته ترین فعالان حوزه رشد شخصی و موفقیت است که رهبری تعداد زیادی از مشاغل درجه یک را بر عهده دارد. او مدیریت سه شبکه تلویزیونی موفقیت را نیز در دستانه خود دارد که بیش از 1000 برنامه تلویزیونی در آن پخش شده است و به عنوان یک شخص معتبر در این زمینه شناخته می شود. کتاب او با عنوان اثر مرکب توانسته زندگی افراد زیادی را تحت تاثیر قرار دهد. همکاری دارن با شرکت های بزرگ دنیا باعث شده است او بتواند با شخصیت های افراد بزرگی چون جف بزوس، الون ماسک، استیو جابز، مارک زاکربرگ، هوارد شولتز، ریچارد برانسون از نزدیک آشنا شود و از موفقیت های آنها برای تحقیقات و ارائه شواهد در کتاب های خود استفاده کند.

 

دارن هاردی

 

کتاب امسال تکرار نخواهد شد را می تواند یک راهنمای خوب برای انجام برنامه ریزی و هدف گذاری دانست. بخشی زیادی از کتاب را جدول های برنامه ریزی پیشنهادی تشکیل می دهند که به کمک آنها می توانید برای روزها و هفته های آینده خود برنامه ریزی کنید. به نظر من اگر شما هم جزء کسانی هستید که مدام برای کارهای خود برنامه می ریزید و در انجام آن شکست می خورید بهتر است روش های جدید برنامه ریزی را نیز امتحان کنید.

مترجم این کتاب اکبر عباسی است. این مترجمه علاوه بر این کتاب، کتاب اثر مرکب دارن هاردی را نیز ترجمه کرده است. این مترجم کتابی با عنوان پله پله تا هدف را با قلم خود نوشته است که نشان می دهد در این زمینه تخصص دارد و می تواند مترجم خوبی برای کتاب های موفقیت باشد.

دارن هاردی معتقد است سیستمی که در کتاب امسال تکرار نخواهد شد پیشنهاد داده است اثبات شده است و می تواند برای رسیدن افراد به اهداف بزرگ کمک کننده باشد. او یک سیستم را به خوانندگان خود عرضه می کند و سعی کرده است یک سیستم منسجم را در این زمینه ارائه کند. خیلی مهم است راهی که می خواهید برای موفقیت خود طی کنید اثبات شده باشد و افراد بزرگی آن را از قبل پیموده باشند.

 

امسال تکرار نخواهد شد

 

در سایت آمازون 81 درصد خوانندگان کتاب امتیاز 5 از 5 و 9 در صد نیز امتیاز 4 را به کتاب داده اند. این یعنی 90 درصد افرادی که کتاب را خوانده اند حداکثر رضایت را از آن دارند.

از یک نظر می توان گفت این کتاب در ادامه اثر مرکب نوشته شده است. اثر مرکب به شما کمک می کند یک تصمیم جدی برای آینده خود بگیرید و تا حدودی با راه کارهای کلی آن آشنا شوید ولی با کتاب امسال تکرار نخواهد شد می توانید یکسری تمرین های عملی را نیز برای موفقیت یاد بگیرید. این کتاب یک کتاب کار است و می توان از جدول هایی که دارد کپی بگیرید و یا خودتان به کمک خط کش داخل یک دفت بکشید و از آن برای برنامه ریزی زندگی خود استفاده کنید.

 

نویسنده: سعید گلمحمدی

 

 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
Sara ghanbari

کتاب کاربردی و مفید و باارزشه.

1398-05-17

برچسب ها