×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
بهتر از خوب انگیزه پیدا کنید

دانلود کتاب بهتر از خوب انگیزه پیدا کنید

بهتر از خوب انگیزه پیدا کنید
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : بهتر از خوب انگیزه پیدا کنید

نویسنده : زیگ زیگلار

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : مهدی قراچه داغی

تعداد صفحات : 200 صفحه

شابک : 978-964-236-704-7

تاریخ انتشار : 1394

رده بندی دیویی : 248/4

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 59900 تومان


معرفی کتاب

"بهتر از خوب انگیزه پیدا کنید" 

کتاب حاضر با عنوان اصلی (Better than good) اثری از زیگ زیگلار(Zig Ziglar)  می باشد که با ترجمه ای از مهدی قراچه داغی، توسط انتشارات نسل نو اندیش منتشر شده است.

زندگی بهتر از خوب زمانی تجربه می‌شود كه اشتیاق اصیل داشته باشید، برای رسیدن به بهترین عملكرد تلاش كنید و هدف و مقصد معینی داشته باشید. هدف این کتاب این است كه به شما انگیزه بدهد تا بخواهید چنین زندگی کنید.

 

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

" اجازه بدهید بار دیگر به سراغ خانم ارویو برویم. فرهنگ‌های لاتین به‌خاطر چیزی شهرت دارند كه آرزو می‌كنم آمریكاییان به خاطرش مشهور بودند؛ داشتن احساس نسبت به اقوام و بستگان. من تردید ندارم كه خانم ارویو یكی از افراد نسل‌هایی بود كه اشتیاق یادگیری از مادربزرگش به مادرش و از مادرش به او رسیده بود. "

فهرست مطالب


مقدمه
بخش اول. اشتياق زندگي «بهتر از خوب»
يك سفر شوق‌انگيز
الهام: سوخت اشتياق
استرس: دشمن اشتياق
مراقب فكرتان باشيد
استنباط و نگرش
بخش دوم: اوج عملكرد زندگي «بهتر از خوب»
برنامه پرشوري تهيه كنيد
هدف‌گذاري
شكست: فرآيند پالايش زندگي
عادت‌هاي «بهتر از خوب»
قدرت مداومت
تعریف مجدد موفقیت
بخش سوم. هدف زندگی «بهتر از خوب»
هدف زندگی
رسالت خود را کشف کنید
انسان و هدف
تغییر دادن زندگی اشخاص
بگذارید عشق راهنمای شما باشد

معرفی کتاب بهتر از خوب انگیزه پیدا کنید

کتاب بهتر از خوب انگیزه پیدا کنید اثر زیگ زیگلار، یکی از بهترین کتاب ها در زمینه موفقیت و انگیزشی است. تا به حال شده در مسیر موفقیتی قرار گرفته باشید اما به اندازه کافی انگیزه نداشته باشید؟ تا به حال شده افکار منفی مانع موفقیت شما شوند و ندانید با این همه نشخوار مغزی چه کنید؟ خبر خوب این است که کتاب بهتر از خوب انگیزه پیدا کنید، با راهکارهای عالی تا حجم زیادی از ذهنیت های منفی کم کرده و در این مسیر بهتر کمکتان می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در مورد کتاب را ارائه دهیم.

 

چرا کتاب بهتر از خوب انگیزه پیدا کنید را بخوانیم؟

انگیزه لازمه شروع هر کاری است و بدون آن ادامه دادن ممکن نخواهد بود. اما برای اینکه برای شروع هر کاری انگیزه کافی داشته باشیم به چه کارهایی احتیاج داریم. لازم به تذکر است که گاهی در مسیر آرزوهایمان دچار از هم گسستگی و خستگی می شویم و این پایان داستان نیست؛ این تازه شروع داستان افراد سخت کوش است. افرادی که به هر دری میزنن دوباره روی پاهای خود بایستید و با انگیزه بیشتر شروع کنند.

کتاب بهتر از خوب انگیزه پیدا کنید به شما کمک می کند، در قدم اول هدف و مقصد خود را بشناسید و بعد برای بالا بردن انگیزه خود تلاش کنید. این کتاب به شما گوشزد می کند، اشتیاق خود را از دست ندهید یا اگر از دست داده اید چطور اشتیاق خود را بازیابی کنید. اشتیاق و داشتن انگیزه، برای ادامه مسیر زندگی ضروری است. به وسیله این دو فاکتور مهم، به راحتی می توانید در هر موقعیتی عملکرد خود را افزایش دهید و به فردی توانمند و باهوش تبدیل شوید.

اما این کار آنقدرها هم ساده نخواهد بود. گاهی در زندگی دچار تزلزل می شویم و بیرون آمدن از این بحران ها زمان بر و خسته کننده خواهد بود. اما چاره ای جزء داشتن انگیزه، شور و انرژی نداریم و همین موضوع برای بقا کافی است. بنابراین با خواندن کتاب بهتر از خوب انگیزه پیدا کنید، خود را محک بزنید و پا را فراتر بگذارید. اجازه ندهید با یک شکست، تمام انگیزه ای شما فرو  بریزد و تبدیل به فردی افسرده شوید. شکست در همه جای زندگی رخنه کرده و امری غیر غیر قابل انکار است. پس شکست را جدی نگیرید و از آن به عنوان شور و انگیزه استفاده کنید.

 

بخش هایی از کتاب

من معتقدم اشتیاق، در همه موفقیت ها و دستاوردهای بزرگ، نقشی اساسی و حیاتی بازی می كنند. كسی كه شما هم اكنون هستید، مشخص می كند آیا اشتیاق شما شریف و اصیل و سخاوتمندانه بوده، یا خودخواهانه و در خدمت خود. یافتن و رشد دادن اشتیاق، یک سفر است، نه حادثه ای واحد. فرایندی است که باید آن را دنبال کنید. بعضی ها این را خیلی زود پیدا می كنند و بعضی دیگر آن را پس از مدت ها می یابند. اگر اشتیاق شرافتمندانه پیدا شود و رشد پیدا كند شادی فراوان و پاداش شخصی ایجاد می کند و برای جامعه هم فواید فراوان دارد.

 

به قلم: فائزه رنجبران

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها