×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
رازهای زندگی برتر

دانلود کتاب رازهای زندگی برتر

رازهای زندگی برتر
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : رازهای زندگی برتر

نویسنده : جکسون براون

ناشر : عارف کامل

مترجم : قاسم عبداللهی

تعداد صفحات : 176 صفحه

شابک : 964-8723-00-1

تاریخ انتشار : 1383

رده بندی دیویی : 170/44

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, خانواده و روابط اجتماعی, علوم اجتماعی، فرهنگ و سبک زندگی, علوم تربیتی, کتابهای چند زبانه

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : 15000 تومان


معرفی کتاب

"رازهای زندگی برتر" / پیشنهادها و توصیه هایی برای زندگی شاد و فوق العاده
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Life’s little instruction book) اثری از جکسون براون (Jackson Brown) می باشد که با ترجمه ای از قاسم عبداللهی، توسط انتشارات عارف کامل منتشر شده است.
بسیاری از والدین علاقه دارند که بتوانند حاصل تجربیات و دستاوردهای زندگی خود را در اختیار فرزند قرار دهند تا سر لوحه زندگی وی قرار گیرد و به کمک این راهنمایی ها بتواند خود را به سر منزل مقصود برساند. کتاب پیش رو نوشته ای از این نوع است. مطالعه این کتاب  به همه دانشجویان، دانش آموزان مقطع دبیرستان و همه جوانان عزیز توصیه می شود.
در بخشی از این کتاب می خوانیم:
" نوازندگان خیابان گنجینه هستند. اندکی بایست و گوش کن؛ آنگاه هدیه کمی به آنها بده.
با پرداخت مناست در مقابل کار معین از آن پشتیبانی کن.
وفادار باش.
خود جوش باش."
 

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

نقد و بررسی کتاب راز های زندگی برتر

کتاب راز های برتر اثر نویسنده بزرگ آمریکایی، اچ. جکسون براون است که استقبال خوبی هم از این کتاب در سطح جهانی صورت گرفته است. این نویسنده با نوشته های الهام بخش و پرانگیزه و همچنین تاثیر گذارش توانسته است شهرت زیادی پیدا کند.

 

رازهای زندگی برتر

 

کتاب رازهای زندگی برتر توسط قاسم عبداللهی ترجمه شده است؛ که اصل موضوع آن مربوط به یک سری پیشنهادها، راه ها و توصیه های مفید برای داشتن زندگی شاد و فوق العاده و موفق است. این کتاب جزء دسته بندی در زیر مجموعه موضوعات: انگیزشی و موفقیت، رابطه اجتماعی و علوم اجتماعی، خانواده و فرهنگ و سبک زندگی قرار گرفته است.

اچ جکسون در کتاب رازهای زندگی برتر با زبانی ساده درباره نکته های مهم و در عین حال بسیار جزئی موفقیت در زندگی هر فرد اشاره می کند. به عبارتی می توان گفت که علت موفقیت این اثر او، یافتن نکته های مهم و کاربردی و تاثیرگذار در موفقیت و زندگی مهم و تمرکز روی آن ها می باشد. این کتاب به دو زبان انتشار یافته است که این امکان را به مخاطبان خود می دهد تا گزین گویه های برتری از این کتاب را به اشتراک گذاشته و به یکدیگر منتقل کنند.

سیر تحول آثار اچ جکسون

جکسون علاوه بر کتاب رازهای زندگی برتر کتاب هایی مانند 302 اندرز جکسون براون به پسرش، نکته های کوچک اچ جکسون براون، حتی اگر شجاه نیستی و ... را تالیف نموده است. بررسی این کتاب ها نشان می دهد که این نویسنده بیشتر علاقه مند به نکته گویی است و کمتر به آوردن متن های طولانی می پردازد.

اغلب کتاب های این نویسنده در جلدهایی در قطع های کوچک منتشر شده است که به مخاطبان این امکان را می دهد که آن را همراه خود داشته باشند و مطالعه کنند.

برای فرزندی که در شهر دیگر تحصیل می کند

با ورود به دانشگاه نوجوانان دیروزی تلاش می کنند تا حس استقلال داشته باشند و با سعی و خطا برای زندگی آینده آماده می شوند. در صورتی که فرد در دانشگاهی دور از محل زندگی خانواده خود تحصیل می کند این حس استقلال را بیشتر احساس می کند. در چنین شرایطی خانواده ها نگران این هستند که آیا فرزندشان از عهده زندگی بر می آید یا خیر؟ جکسون نیز در چنین شرایطی بوده است و در این کتاب تلاش کرده است آموخته های زندگی خود را در قالب یک کتاب به فرزندش منتقل سازد.

 

کتاب رازهای زندگی برتر

 

آموزش زبان انگلیسی به همراه رازهای برتر زندگی

از ویژگی های این کتاب می توان به کاربرد جملات کوتاه اشاره کرد. همین امر باعث شده است تا مترجم بتواند ترجمه هر جمله را در کنار متن اصلی بیاورد. به این دلیل مقایسه متن اصلی با ترجمه آسان است و شخص می تواند با مقایسه آن دو به فهم عمیق تری از متن دست پیدا کند. از جهت دیگر این ویژگی امکان یادگیری لغات و جملات انگلیسی را فراهم کرده است. بدین منظور شما می توانید یا جملات را حفظ کنید یا روزانه لغات سخت هر صفحه را یاد بگیرید.


 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات عارف کامل

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
محمدرضا

کتابی انگیزشی در زمینه زندگی بهتر و ارتقا سطح زندگی. کتاب با اینکه طولانی بود اما بیشتر از جملات کلیشه ای استفاده شده بود و کمی کسل کننده بود.

1400-10-14

برچسب ها