×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
زبان بدن دروغ گوها

دانلود کتاب زبان بدن دروغ گوها

زبان بدن دروغ گوها
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : زبان بدن دروغ گوها

نویسنده : لیلیان گلاس

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : پویا ودایع

تعداد صفحات : 1396 صفحه

شابک : 978-964-236-8518

تاریخ انتشار : 1396

رده بندی دیویی : 153/69

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, علوم اجتماعی، فرهنگ و سبک زندگی, کتابهای روانشناسی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 55900 تومان


معرفی کتاب

"زبان بدن دروغ گوها" / چگونه دروغ گوها را از حرکات بدنشان تشخیص دهیم؟ 

کتاب حاضر با عنوان اصلی (The body language of liars) اثری ازنویسنده آمریکایی لیلیان گلاس (Lillian Glass) استاد رفتار شناسی می باشد که با ترجمه ای ازپویا ودایع مدرس زبان بدن و مذاکره، توسط انتشارات نسل نو اندیش منتشر شده است.

فریب‌خوردن، دست انداخته شدن، گول خوردن یا فقط یک دروغ ساده شنیدن برای همه اتفاق می‌افتد. فرقی نمی‌کند چقدر باهوش باشید، چه سنی و چقدر ثروت داشته باشید یا چقدر مشهور باشید؛ تقریباً همه در زندگی به شیوه‌های مختلف یک‌بار قربانی یک دروغ‌گو شده‌اند که یا حقیقت را پنهان کرده است یا اطلاعات غلط به آن‌ها داده است. اگر آن‌قدر بدشانس بوده‌اید که در تجارت فریب خورده‌اید؛ پولتان را بالا کشیده‌اند؛ با انتشار دروغ به شما خیانت کرده‌اند؛ نامزد، شوهر یا زنتان را گول زده‌اند؛ در اینترنت فریب خورده‌اید یا کسی با جا زدن خود به‌جای دیگری فریبتان داده است، آسوده باشید و بدانید که شما تنها نیستید.

 

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

" بعضی اوقات فقط با نگاه کردن به پاهای یک فرد می‌توان گفت که دروغ می‌گوید. بعضی اوقات ممکن است کسی کاملاً بی‌حرکت نشسته باشد، اما اگر در یک لحظة حساسِ مکالمه پاهایش را جابه‌جا کند، احتمالاً آن لحظه همه حقیقت را به شما نمی‌گفته است."

فهرست مطالب


درباره نویسنده
درباره مترجم
مقدمه
بخش اول. مواجهه با دروغ‌گو: چه کسی دروغ می‌گوید و چرا؟
فصل 1. دروغ چیست؟
فصل 2. هزینه دروغ
فصل 3. تکامل یک دروغ‌گو: چرا حیوانات (بله، حیوانات!)، کودکان و افراد جوان دروغ می‌گویند
فصل 4. هفت دلیل دروغ‌گویی در بزرگ‌سالان
فصل 5. دروغ‌گوهای سایبری
بخش دوم. تشخیص دروغ در انسان‌ها
فصل 6. احساس درونی و زمینه
فصل 7. زبان بدن دروغ‌گوها
فصل 8. زبان چهره دروغ‌گوها
فصل 9. صدای دروغ‌گو: زیر و بم صدا، شدت صدا، طنین صدا و آهنگ صدا
فصل 10. محتوای گفتار: فقط کلمات محتوای کلام را نشان نمی‌دهند
فصل 11. چشمان دروغ‌گو: عشاقی که خیانت می‌کنند و فریب می‌دهند
فصل 12. مشخصات خطرناک‌ترین دروغ‌گو: روان‌پریش یا جامعه‌ستیز
 

کتاب زبان بدن دروغ گوها | چگونه دروغ گوها را شناسایی کنیم؟

کتاب زبان بدن دروغ گوها اثر لیلیان گلاس، یکی از مشهورترین کتاب های موفقیت و انگیزشی است که در شناخت آدم ها به شما کمک زیادی خواهد کرد. قطعا در اطراف شما افراد دروغگویی بودند که بعد از اینکه دیر شده باشد آنها را شناختید. آیا تا به حال پیش آمده در حین حرف زدن دیگران به حرکت صورت و اندام های آنها شک کنید؟ یا رفتاری غیر عادی را از خود نشان دهند؟ خبر خوب این است که کتاب زبان بدن دروغ گوها راهکارهای زیادی برای شناسایی این افراد ارائه داده که در ادامه این مقاله برخی از آنها را به شما عزیزان توضیح می دهیم.

 

زبان بدن دروغ گوها

 

معرفی کتاب زبان بدن دروغ گوها

دروغگویی امری شناخته شده و گاهی غیر قابل انکار است. روند دروغ گفتن مختص به افراد یا قشر خاصی نبوده و گاهی گریبان گیر همه آدم ها خواهد بود. از دروغگویی دوست بگیرید تا معشوق، همه و همه به نوعی ناراحت کننده و غیر قابل بخشش هستند. اما چه کار کنیم قبل از اینکه به دام این افراد بیافتیم، آنها را شناسایی کنیم و روان خود را دست آنها ندهیم. کتاب زبان بدن دروغگو روش های مختلف دروغ گفتن را به شما ارائه داده و یاد میدهد، چطور به وسیله زبان بدن دروغ را تشخیص دهید.

نویسنده کتاب، تحلیل گر رفتار و متخصص زبان بدن بوده و در این مسیر کمک های زیادی به شما خواهد کرد. اما به یاد داشته باشید، هیچ چیز به جزء بینش و آگاهی در شناخت انسان ها به شما کمک نمی کند. و هر چه تکنیک و راهکار بدانید به نفع شما خواهد بود. در نظر داشته باشید ریا و دروغ مختص به افراد بدجنس نیست بلکه افرادی که به شما وعده و قول های محکم می دهند در انتها دروغ گو از آب در می آیند. فقط باید هوشمندانه عمل کنید و در مسیر زندگی گام بردارید.

زبان بدن یا به انگلیسی Body language یکی از بهترین راه هایی است که توسط آن به سبک رفتاری آدم ها پی برده و سریع تر می توانید آنها را شناسایی کرده و ارتباط برقرار کنید. در نتیجه کتاب زبان بدن دروغ گوها علاوه بر اینکه دست طرف را برای شما رو می کنید، در آخر به شناخت عمیقی نیز خواهید رسید.

 

قسمتی از کتاب

آن ها چاپلوسی می کنند، تملق شما را می گویند و کاری می کنند که احساس کنید میلیونر هستید فقط برای این که بتوانند به اموال شما دست پیدا کنند. آیا تاکنون ایمیل جعلی را که از نیجریه فرستاده می شود، دریافت کرده اید؛ ایمیلی که ادعا می کند کسی برای شما ارثیه به جا گذاشته است و فقط از شما می خواهد این پول را از حساب بانکی خود خارج کنید؟ متون کلاهبرداری های اینترنتی معمولا پر است از عبارات چاپلوسانه.

کسانی که برنارد مداف را می شناختند اظهار داشتند که وی بسیار دیگران را تحسین می کرد و تلاش داشت آن ها درباره خود احساسی خوب داشته باشند کاری که در آن استاد بود. او می توانست کاری کند که فرد مقابل احساس کند گویی جالب توجه ترین، باهوش ترین، موفق ترین و جذاب ترین فرد در دنیاست. از آن جا که بسیاری از مشتریان وی تجار بانفوذ و افراد حرفه ای با نفس سلیم بودند، او می توانست کارش را با تعریف و تمجید از آنها آغاز نماید. او گوش های آنان را با لحن کلامش آشنا کرد و آن ها خوششان آمد.

 

به قلم: فائزه رنجبران

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
رضا

چرا دانلود نمیشه

پشتیبان سایت

برای دانلود و مطالعه کتابها باید یکی از اپلیکیشنهای کتابچین ( اندروید، آی او اس و ویندوزی) را نصب نمائید سپس دقیقا با همان حساب کاربری که اقدام به خرید کتاب کرده اید وارد اپلیکیشن شوید و به قسمت "کتابخانه من" وارد شوید کتاب در آنجا قابل مشاهده، دانلود و مطالعه می باشد. برای مطالعه کتاب فقط باید یکبار به اینترنت وصل شوید و کتاب را دانلود نمائید و برای دفعات بعدی نیاز به اینترنت نمی باشد

1402-05-24

علی اکبر امیری اندی

کتابش خیلی در مورد حاشیه صحبت میکنه و جزییات زیادی رو میگه ودر مجموع میتونه کتاب خوبی باشه

1400-12-27

برچسب ها