×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
صبح جادویی مولتی میلیونرها

دانلود کتاب صبح جادویی مولتی میلیونرها

صبح جادویی مولتی میلیونرها
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : صبح جادویی مولتی میلیونرها

نویسندگان : هال الرود, دیوید اوسبرن

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : فریبا جعفری نمینی

تعداد صفحات : 368 صفحه

شابک : 978-964-236-978-2

تاریخ انتشار : 1397

رده بندی دیویی : 332/0922

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 69900 تومان


معرفی کتاب

"صبح های جادویی مولتی میلیونرها" / تمام کارهایی که مولتی میلیونرها پیش از ساعت 8 صبح انجام می دهند تا به ثروتی افسانه ای دست یابند
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Miracle morning millionaires) اثری از هال الرود (Hal Elrod) و دیدید اوسبرن (David Osborne) می باشد که با ترجمه ای از فریبا جعفری نمینی، توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
کتاب صبح جادویی مولتی میلیونرها شما را با عقاید شخصی آشنا میکند که بتوانید از او راه اثبات شده به دست آوردن ثروت را بیاموزید. مهمترین نکته ای که باید اینجا ذکر شود این است که ثروت فقط پولهایی نیست که در حساب بانکی تان پس انداز می کنید، ثروت واقعی به دست آوردن آنچه که در زندگی شما جزء الویت هاست و همچنین داشتن میزان متناسبی از تمام آن چیزهایی است که برای شما در زندگی ارزشمند هستند. این حقیقت را هیچ کس به اندازه دیوید اوسبرن تجربه نکرده است. دیوید اوسبرن همان شخصی است که به عنوان یک میلیونر در نوشتن این کتاب به هال الرود کمک کرده است.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" هرقدر بیشتر در عرصه کسب‌وکار تجربه پیدا می‌کردم، بیشتر به این باور می‌رسیدم که بین بیداری در صبح و ثروت ارتباطی برقرار است. سپس با پیروی از یک برنامه و پایداری در اجرای آن، دریافتم با بیدار شدن در صبح و آغاز روز به روشی که در این کتاب برای‌تان روشن خواهم کرد، مرتب بر میزان ثروتم افزوده می‌شود."

 

فهرست مطالب

مقدمه هال الرود

مقدمه دیوید اوسبرن

بخش اول. صبح‌ های جادویی

چرا صبح اهمیت دارد

برای اینکه سحرخیز باشید...، فقط به پنج دقیقه نیاز دارید

امداد رسانان زندگی

بخش دوم. چه چیزهایی از شما مولتی ‌میلیونر می‌سازند

درس اول: دو در

درس دوم: شما، یک مولتی ‌میلیونر

درس سوم: نقشۀ پرواز

درس چهارم: به عالی تبدیل شوید

درس پنجم: اثر دارکوب

درس ششم: پول را به من نشان بده!

بخش سوم. سه تمرین رشد شخصی برای قدرت بخشیدن به مسیر ثروت

اصل اول نه ‌چندان آشکار برای ثروتمند شدن

اصل دوم نه‌ چندان آشکار برای ثروتمند شدن

اصل سوم نه‌ چندان آشکار برای ثروتمند شدن

چالش سی‌روزه صبح ‌های جادویی مولتی‌ میلیونرها

نتیجه

بخش پاداش

سخن آخر

برگه تعیین اهداف

راهنمای برگه تعیین اهداف

اسموتی صبح های جادویی

کیت چالش سی‌ روزه صبح‌ های جادویی

صبح جادویی مولتی میلیونرها

 

نگاهی اجمالی به کتاب

این کتاب برمحور سه گانه ای نوشته شده است.محور اول شناخت از روش های لازم و ضروری هست که برای مولتی میلیونر و ثروت مند شدن باید هر شخصی بداند.روش هایی که ثروتمندان آنها را انجام داده اند و شما باید قدم های خود را بر جای پای آنها بگذارید.

مرحله دوم مرحله ای هست که در تیتر خود کتاب هم ذکر شده...صبح جادویی...این مرحله زمان شروع مراحله ثروتمند شدن را به شما نشان می دهد  این را بدانید که لحظات ابتدایی صبح بهترین زمان ممکن برای برداشتن قدم ها به سوی موفقیت و مولتی میلیونر شدن هستند، البته اگر سحر خیز نیستید مطمئنا در ابتدای کار کمی با تنبلی روبرو خواهید شد ولی به مرور این سحر خیزی در نهاد شما خواهد نشست و زمانیکه نتیجه مطلوب آنرا ببینید ناخوداگاه خودتان به سمتش خواهید رفت.

مرحله نهایی هم انجام تمرینهای سودمند برای سحرخیز شدن هست که دارای تکنیکهایی می باشد که در این کتاب خواهید آموخت و اگر بدان عمل کنین مطمئنا قدمی به سوی موفقیت برداشته اید.

 

آشنایی با نویسنده کتاب

هال الرود در سال 1979 در کامازیلو واقع در کالیفرنیا به دنیا آمد.او یک نویسنده، سخنران انگیزشی و مربی موفقیت امریکایی است که کتاب های زیادی در این زمینه نوشته است که با فروش خوبی روبرو شده اند. علت شهرت هال الرود کتاب The Miracle Morning  و کتاب معادله ی اعجاز وی می باشد. او مجموعه کتاب های " معجزه صبح " را تاسیس و بنیان گذاری کرد و همچنین پادکست های" به اهداف خود برسید" را تولید می کند.

مهمترین فعالیت الرود در حال حاضر کلاس های آموزشی و همایش ها و سمینارهای موفقیت و انگیزشی می باشد که در شهرهای مختلف ایالات متحده برگزار می کند.

 ازآثار هال الرود که در کتابچین موجود است میتوان به :

اشاره کرد.

  

صبح جادویی مولتی میلیونرها، یک راز کوچک و مهم

به نظر یکی از سخت ترین کارهای دنیا بعد از کار در معدن نوشتن نقد و تحلیل از کتاب های تیپ موفقیت می باشد. این کتاب ها عموما یک هدف را دنبال می کنند و فرم خاصی نیز برای خود دارند. از این رو شاید با یک دید کلی تر بتوان نوع نوشتار و محتوای تمام آن ها را یک جا توضیح داد. اما این سخن تنها یک حس می باشد و رنگی از واقعیت ندارد. که اگر این چنین بود می شد تمام کتاب های رمان، یا هر شاخه ای دیگر را با یک دید توضیح داد. آن چیزی که تحلیل این کتاب های تیپ موفقیت را سخت می کند دو چیز است. اول این که نوع نوشتار آن ها ثابت است. مانند رمان و سایر بخش های ادبیات از دامنه گسترده ای برخوردار نیستند. دوم این که به ظاهر موضوع همه آن ها حول یک محور میچرخد و شاید تنها تفاوتشان در روش هایی است که بیان شده است. بنابراین در تحلیل ها ما نیز ناچارا تنها بر روی روش ها متمرکز می شویم  تا با بیان روش کتاب، خوانندگان و مخاطبان را برای انتخاب یک روش مناسب زندگی خودشان راهنمایی کنیم. این نکته را نیز همواره بدانید که معمولا هیچ کتابی بد نیست و هر کتابی می تواند ارزش خواندن داشته باشد و شما می توانید از هر کتابی چیزی بیاموزید. اما مهم اینجاست که این آموزه بر اساس زندگی شما و راه و روش آن باشد. با این مقدمه می خواهیم سراغ تحلیل کتاب صبح جادویی مولتی میلیونرها برویم.

یکی از بهترین راه های وارد شدن به این تحلیل استفاده از نام کتاب می باشد. وقتی در عنوان کتاب از کلمه صبح استفاده شده است. مشخصا روش این کتاب بر روی سحرخیزی و فواید آن برای موفقیت و ثروتمند شدن می باشد. اما این تمام کار نیست. در ادامه بیشتر از این داستان خواهیم گفت

 

کتاب صبح جادویی میلیونرها

.

 

صبحی که می تواند جادویی باشد در صبح جادویی مولتی میلیونرها

همانطور که در بالا گفتیم بر اساس عنوان کتاب می توان حدس زد که این کتاب قرار است برای ما از صبح بگوید. این سخن چندان تازه این نیست و در فرهنگ تاریخی و دینی ما نیز به موضوع تاکید های فراوان شده است. اما کاری که این کتاب در پیش گرفته در این است که بار ثروت را از روی دلار و پول برداشته و بر روی زمان گذاشته است. در حقیقت این اتفاق حاصل تجربه ای است که خود نویسنده کتاب مدعی است در این راه کسب کرده است. نویسنده این کتاب با تجربه های خود دانست و فهمید که زمان 24 ساعت است. شاید این یک جمله بدیهی و حتی ابلهانه به نظر برسد. اما این یک واقعیت است. وقتی به انیشتن می گویند که تفاوت تو با دیگر انسان های کره زمین چیست، پاسخ می دهد که : من فهمیدم روی کره زمین قدم میزنم. این سخنان در حقیقت بسیار بزرگ و عمیق هستند. چرا که در آن نکات بسیاری نهفته شده است. یکی از بارزترین تین نکات این است که امکانات و محدودیت های خود را شناخته اند. این شناخت ابزار و محدودیت ها یک پایه اساسی برای رسیدن به موفقیت است. وقتی شما بدانید و باور داشته باشید که تنها 24 ساعت زمان دارید و ثروت واقعی شما همین زمان است، آیا آن را به راحتی از دست می دهید؟ مسلما نه. این را نویسنده کتاب صبح جادویی مولتی میلیونرها دانست و سعی کرده از قسمت عمده آن استفاده کند. از این رو با یک دید مساوی به تمام ساعات شبانه روز، سعی در استفاده  مناسب از آن ها داشت. اما در این مسیر به یک نکته جادویی می رسد و آن اختیار و قدرت چند برابری است که صبح ها در اختیار دارد. صبح یعنی ساعت هایی بین 5 تا 8 صبح. او به خوبی و جان دل دانست که که این چند ساعت بیش از 3 ساعت می تواند به او کمک کند و زمان در اختیار او بگذارد.  حال او در این کتاب می خواهد این یافته بزرگ و نامعقول را با ما به اشتراک بگذارد و این را به عنوان راز می داند

 

تنها پول کافی نیست

بجز روش این کتاب و نشان دادن یک راز به نام صبح جادویی نکته حائز اهمیت در آن این است که می خواهد به ما نشان دهد که وقتی زمان ما تنها به اندازه 24 ساعت محدود است بنابراین باید تمام زندگی خود را بتوانیم در آن پیاده کنیم. زندگی تنها به دست آوردن پول و دلار و ... نیست. بلکه ثروت اصلی زندگی این است که بتوانیم به تمام برنامه های زندگی خود به اندازه مناسب برسیم. این مفهوم در کنار زمان 24 ساعته و در کنار قدرت جادویی صبح  می تواند یک معجون موفقیت برای ما بسازد. معجونی که در کتاب صبح جادویی مولتی میلیونرها فرمولش به این شکل می باشد

 

صبح جادویی مولتی میلیونرها

.

 

بخشی از کتاب

بخشی از معجزۀ ساعات ابتدای روز به این دلیل است که شما می توانید باقی ساعات روز را هدفمند، منظم و باانگیزه سپری کنید. با بیدارشدن در صبح زود می توانید هدفمند باشید و کارهای خود را براساس هدف های تان انجام دهید، همچنین می دانید چه کارهایی را باید انجام دهید و ازاین رو کمتر تمرکز خود را از دست خواهید داد، اهداف خود را می شناسید و به همین دلیل هم بیش از پیش در طی روز به اهداف خود می رسید. زمانی که صبح خود را خوب آغاز می کنید، بی تردید باقی روز را نیز به خوبی سپری خواهید کرد.

احتمالاً آنچه اکنون برای روزهای خود در تصور دارید با آنچه به راستی هست در تضاد است. افراد را می توان براساس رفتارشان در زمانی که از خواب برمی خیزند، در دو گروه قرار داد. دسته اول کسانی هستند که هنگام بیداری احساس می کنند بار بزرگی را بر دوش و ذهن خود دارند. این افراد درست از همان زمانی که چشمان خود را باز می کنند (به احتمال قریب به یقین، کاملاً اتفاقی و بدون هیچ برنامۀ از پیش تعیین شده) به یاد می آورند که کارهای زیادی برای انجام دارند، از همان زمانی که از بستر برمی خیزند مدام در حال انجام کارهای متفاوت هستند و ذهنشان بی وقفه در پی یافتن راهی است تا بتوانند در حد ممکن تعداد بیشتری از کارها را انجام دهند.

شما می توانید کتاب صبح جادویی مولتی میلیونرها نوشته هال الرود و دیوید اوسبرن  را با ترجمه فریبا جعفری نمینی از انتشارات نسل نو اندیش در کتابچین مطالعه کنید.

 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
حسینی

خیلی قیمتش زیاده

1398-06-13

برچسب ها