×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
ادای ثروتمندان را درنیار

دانلود کتاب ادای ثروتمندان را درنیار

ادای ثروتمندان را درنیار
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : ادای ثروتمندان را درنیار

نویسنده : توماس جی. استانلی

ناشر : پندار تابان

مترجم : سپهر توکلی

تعداد صفحات : 263 صفحه

شابک : 978-600-8593-61-4

تاریخ انتشار : 1396

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : 58500 تومان


معرفی کتاب

" ادای ثروتمندان را درنیار " / مثل میلیونرهای واقعی زندگی کن
کتاب حاضر با عنوان ( Stop Acting Rich ) به نویسندگی توماس جی. استانلی ( Thomas J. Stanley ) و  به ترجمه ی سپهر توکلی  از انتشارات پندارتابان منتشر شده است.  
کتاب “ادای ثروتمندان را در نیاور... مثل میلیونرهای واقعی زندگی کن” راجع به زندگی افراد موفق و پیشتاز در فعالیت های عرصه ی کار، تجارت و اقتصاد است، نویسنده کتاب دکتر توماس جی استانلی محقق و استاد دانشگاه با تشریح نحوه ی زندگی ثروتمندان در مقابل آرزومندانی که در رقابت با آنان تظاهر به ثروتمند بودن می کنند، پرداخته است. او ابعاد مختلف تلاش، سخت کوشی، صرفه جویی، و زندگی پایین تر از حد امکانات ثروتمندان که موجب موفقیت آنان می شود را یکایک برشمرده است. از دیدگاه او آرزومندان منابع مالی و فرصت های خود را با تقلید بیهوده از ثروتمندان از دست می دهند، و امکان رشد و پیشرفت را از خود سلب می کنند. نویسنده با تکیه بر تحقیقات و مطالعات ملی و جامع خود با ذکر مثال های متعدد به استناد تجارب دقیق به آموزش بهترین راه های ممکن برای راهنمایی جوانان در این زمینه پرداخته است. نویسنده به آنان یادآور شده که باید با کوشش و فعالیت مستمر، صرفه جویی کنند، بدون آن که دچار توهم و خوش باوری بی حاصل شوند در زندگی حرف های خود مسیر درست را پیش بگیرند.
خانواده و کشورشان کمک کنند این کتاب علیرغم آنکه دارای جنبه های تحقیقی و آموزشی است جذاب و روان نوشته شده. دکتر استانلی با ذکر مثال های طنزآمیز و آموزنده به خواننده یادآور می شود که همیشه فرصت هایی برای دستیابی به ثروت و استقلال مالی وجود دارد. البته اگر از رقابت بی حاصل با ثروتمندان، زندگی پرمصرف تجملی و اسراف دست بردارند و از پندارهای بیهوده و رو آوردن به رویا بجای برخورد با واقعیت پرهیز کنند.


در بخشی از کتاب می خوانیم :
" بخش بزرگی از این موضوع، بستگی به توانایی شما برای تولید درآمد دارد. حتی در لیگ های کوچ کتر، برای اینکه هر دو کار را انجام دهید، نیاز دارید واقعا درآمد زیادی داشته باشید. کسانی که هر دو کار را انجام می دهند در میان کمترین تولید کنندگان، تبدیل کنندگان درآمد به ثروت هستند. من به کسانی اشاره می کنم که از لحاظ صورت وضعیت درآمد دولتمند، یا به طور خلاصه پردرآمد هستند. بلی، آنان میلیونر هستند، حداقل نوعی از انواع منتسب به آنان (اگر ارزش خانه شان را در نظر بگیریم)؛ ولی دارایی خالص آن ها، در مفهوم آماری، به طور قابل توجهی کمتر از مقدار مورد انتظار است. چه اتفاقی خواهد افتاد بعد از آن که آگاه شوید که چقدر نوع زندگی گرا نقیمت و پرمصرف، برای تداوم نیاز به حمایت دارد؟ شما ممکن است نخواهید در میان افراد پردرآمد باشید یا حتی مانند آن ها رفتار کنید. من امیدوارم احتمالا خواستار دنبال کردن راه آن میلیونرهایی باشید که در تبدیل درآمد به ثروت بسیار سازنده هستند: موازن هی حسابشان بسیار عالی است. "

 

فهرست مطالب

پیشگفتار نویسنده  

مقدمه مترجم  

 تفاوت ثروتمند بودن و ادای ثروتمندان را درآوردن  

 آنچه دربار هي ثروتمندان م یاندیشید اشتباه است  

 آیا کف شها مرد را م یسازند؟  

 برادر، آیا وقت داری؟  

 روحی هات را حفظ کن  

 جاد هي خوشبختی  

 خروج از نوانخانه  

 هدف میلیونر آن درخش شها نیست  

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها