×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
بهترین زمان مردن

دانلود کتاب بهترین زمان مردن

بهترین زمان مردن
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : بهترین زمان مردن

نویسنده : الیف شافاک

ناشر : انگیزه مهر

مترجم : محمد شریفی کرجان

تعداد صفحات : 432 صفحه

شابک : 978-600-8325-29-1

تاریخ انتشار : 1396

رده بندی دیویی : 3533/894

دسته بندی : رمان های خارجی

نوع کتاب : Epub

قیمت پشت جلد : 51000 تومان

قیمت نسخه الکترونیک : 14600 تومان


معرفی کتاب

"بهترین زمان مردن"
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Turkish fiction) اثری از الیف شافاک (Elif Shafak) می باشد که با ترجمه ای از محمد شریفی کرجان توسط انتشارات انگیزه مهر منتشر شده است.
"بهترین زمان مردن" پنجمین اثر الیف شافاک، رُمان نویس معروف زن ترکیه است، این اثر که با حکایتی از "مثنوی معنوی" آغاز می شود. در واقع داستانِ گونه‌های متفاوت از پرندگانِ فلجی‌ ست که تنها به دلیل فلج بودنشان مجبور به همراهی با یکدیگر هستند!... "بهترین زمان مردن"داستان گروه کوچکی از انسان‌هاست که در شهر بوستون ایالات متحده آمریکا به شکل‌های مختلفی با یکدیگر برخورد کرده و علی‌رغم تمام تفاوت‌ها، ناهمگونی‌ها و حتی تناقض‌هایی که دارند به زندگی در کنار یکدیگر می‌پردازند.نویسنده در این داستان به جای تمرکز بر روی یک قهرمان ، از تفکر"ضد قهرمان"حمایت می‌کند. عُمر؛ دانشجوی ترکیه‌ای که برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری از استانبول به بوستون آمده است؛زندگی در بوستون آمریکا را در کنار دو همخانه خود آغاز می‌کند. با یک اسپانیول به نام پیو و یک مراکشی به نام عابد؛در کنار سایر شخصیت‌های داستان به نام‌های گالی،آلگرا و دبرا آلن تامپسون که در روند داستان با یکدیگر برخورد می‌کنند. پرنده‌هایی که هیچ کدام از یک گونه نیستند و تنها به دلیل فلج بودنشان با هم پرواز می‌کنند!
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" عمر که در اتاق تنها مانده بود و حوصله اش از این که به جای قهوه برایش یک کیک تازه و داغ آورد بودند سر رفته بود با نگاهی تیزبینانه به تمام اتاق زل زد. چیزی پیدا نکرد که توجهش را جلب کند. یک مبل بزرگ و راحت، یک بوفه، تلویزیونی بزرگ، یک ردیف از آرشیو فیلم ها که ردیف اول فیلم کشتار اره تگزاس قرار داشت، در چپ و راست نشریه های اسپانیایی و نشریه های کاریکاتوری که در همه جا به چشم می‌خورد. عمر یک لقمه از کیک را قورت داد. بلافاصله لقمه ای دیگر. انتظار نداشت که تا این اندازه خوشمزه باشد. در حال تمام کردن تکه اول کیک بود که در باز شد و سگی سیاه و سفید با صورتی مچاله از نژاد نیو فاندلند وارد خانه شد. در عمرش سگی به آن بزرگی و سنگینی ندیده بود. زیر چشم چپش لکه سیاهی بود که به نظر می رسید در یک دعوای خیابانی حسابی از خجالتش درآمده باشند. نتیجه دعوا هر چه هم که شده باشد مشخص بود که او را مثل یک گرگ گرسنه کرده است. زیرا زمانی که برای شناختن فرد بیگانه ای که در داخل بود شروع به بو کشیدن کرد بوی کیک تازه تمشکی تمام دقتش را به خود جلب کرده بود. تکه کیکی که برای او در نظر گرفته شده بود را در کمال رضایت پذیرفت و داخل معده کرد. وقتی که حالش سر جا آمد با چشم های سیاه و بازش به عمر نگاه کرد. او را زیاد منتظر نگذاشته بودند. با آمدن آنان به اتاق؛ عمر گفت: «هیئت داوران نظر خود را اعمال کردند؟». تنش حاصل از نگاه کردن پنچ دقیقه ای به سگ و این نگاه های مبهمی که اکنون به او دوخته شده بود صدایش را تا حد قابل توجهی پایین آورده بود.  «تبریک! از تست سیرمان بیشترین امتیاز را گرفته اید»"

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها