×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
تزلزل ناپذیر

دانلود کتاب تزلزل ناپذیر

تزلزل ناپذیر
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : تزلزل ناپذیر

نویسنده : آنتونی رابینز

ناشر : معیار علم

مترجم : فرانک باجلان

تعداد صفحات : 256 صفحه

شابک : 978-600-5461-90-9

تاریخ انتشار : 1397

رده بندی دیویی : 332/024

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, مدیریت، کسب و کار و کارآفرینی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 26000 تومان


معرفی کتاب

"تزلزل ناپذیر" / راهنمای رسیدن به استقلال مالی
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Unshakeable: your financial freedom playbook) اثری از تونی رابینز (Anthony Robbins) می باشد که با ترجمه ای فرانک باجلان، توسط انتشارات معیار علم منتشر شده است.
به شکل جالب توجهی رابینز کتابی نوشته که هم به درد تازه کارها می خورد و هم برای آزموده ترین بازیگران بازار که چندین میلیارد دلار دارایی را سرپرستی می کنند مفید است. اگر یک جایزه ی پولیترز برای کتاب های سرمایه گذاری در کار بود، این کتاب به آسانی و بی گمان برنده می شد. در این کتاب تونی رابینز برای ساده کردن چنین موضوع پیچیده ای از هوش منحصربه فردش استفاده کرده است و جوهره ی مفاهیم بهترین سرمایه گذاران دنیا را به صورت درس های عملی درآورده است که هم برای سرمایه گذاران تازه کار و هم برای حرفه ای های ماهر مفید است. تونی استادانه روایت را بیان می کند و در ساده کردن فرآیند سرمایه گذاری برای خوانندگانش ماهرانه عمل می کند، به آن ها آموزش های مالی را تعلیم می دهد و به طور واقعی به آن ها کمک می کند تا برای آینده شان برنامه ریزی کنند. تعهد سرسختانه ی رابینز برای یافتن راه حل های حقیقی برای امنیت و استقلال مالی، و شوروشوق او برای انتقال بینش های بزرگ ترین ثروتمندان به مردمان متوسط، به راستی الهام بخش است. این کتاب می تواند واقعاً زندگی شما را تغییر دهد. مهم نیست که چه کسی هستید، مهم نیست چقدر موفقید، مهم نیست چقدر خوشحال و راضی هستید، تونی حتماً چیزی برای ارائه به شما دارد
این کتاب کوچک، سرشار از خودآگاهی، پر از شور و انگیزه، دیگر بیش از این نمی توانست مناسب این زمان باشد. و حتی بهتر از آن، بینش ها و توصیه های کتاب برای همه ی زمان هاست و محدود به زمان خاصی نیست. سرمایه گذاران، و مهم تر از آن، آن هایی که اخیراً سرمایه گذاری نکرده اند، باید این کتاب را بخوانند و از صمیم قلب آنچه را گفته است، به  کار گیرند. رابین محتاطانه و متفکرانه نشان می دهد که چگونه می توانید حاکم سرنوشت سرمایه گذاری خود باشید، به جای اینکه با ترس گوشه ای بنشینید یا از سر ترس واکنش هایی به نوسانات بازار نشان دهید که مسیرتان را تباه کند. وقتی بازار سهام سقوط می کند چه باید کرد؟ چگونه می توان از وضعیتی که به نظر دیگران یک فاجعه است، یک فرصت ساخت؟ او قوانینی منطقی ارائه می کند که شما را از ارتکاب به اشتباهات پرهزینه بازمی دارد، و حتی بهتر از آن، به شما توضیح می دهد که چه اقدامی انجام دهید - نظیر تنظیم دوباره ی تخصیص دارایی ها - که بر اساس فراوانی بازده و درآمد آتی قرار بگیرد. درنهایت، رابینز این نکته را آشکار می سازد که ثروت اندوزی یک هدف نیست؛ بلکه جنبه ی مهمی است از دستیابی به یک زندگی هدفمند. این حقیقتی است که اغلب نادیده گرفته می شود. بی. سی. فوربس در اولین نسخه ی مجله که نام او را بر خود داشت چنین اظهار کرد: «هدف از تجارت و کسب وکار تولید خوشبختی است، نه جمع آوری پول». می توانیم امیدوار باشیم که بیشتر مردم به ویژه جوان ترها که کار حرفه ای شان را شروع می کنند، پیام سرمایه گذاری رابینز را به گوش جان بسپارند: وارد شوید! تونی رابینز نشان می دهد که با ایجاد منابع، با تولید چیزی، می توانید ابزار کمک به دیگران را به دست آورید. کتاب او راهنمای گران بهایی است برای توانمندکردن شما برای انجام چنین کاری، در مقیاسی که هرگز فکرش را نمی کردید.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
"در بخش اول این کتاب مطالب بسیار زیادی در این زمینه مطرح کردیم. همان ‌طور که یادتان هست این فصل به ‌مثابه ‌ی کتاب قوانین برای موفقیت مالی طراحی ‌شده است. فقط لحظه ‌ای در خصوص قوانین بسیار مهمی که تا الان یاد گرفته ‌اید فکر کنید:
• شما قدرت تبدیل ‌شدن به یک سرمایه ‌گذار بلندمدت را آموختید، کسی که در داخل و خارج بازار خریدوفروش نمی ‌کند، کسی که در یک مسیر می ‌ماند بدون آنکه متزلزل شود و از نزول قیمت ‌ها یا سقوط آن تکان نمی ‌خورد.
• شما آموختید که اکثریت قریب به ‌اتفاق صندوق ‌های سرمایه ‌گذاری مشترک فعالانه مدیریت ‌شده برای نتایج و عملکرد ضعیف، هزینه ‌های بسیار زیادی دریافت می ‌کنند که دلیلی است بر اینکه بهتر است با صندوق ‌های مبتنی بر شاخص ارزان کارکنید که بتوانید برای سال ‌ها آن را نگهداری کنید.
• شما آموختید که هزینه ‌های اضافه تأثیر ویرانگری دارد؛ مانند موریانه پایه ‌های آینده ‌ی مالی ‌تان را می ‌خورد و از بین می ‌برد.
• و شما آموختید که چگونه یک مشاور مستقل پیدا کنید که به ‌راستی شایسته ‌ی اعتماد شما باشد.
اکنون ‌که کتاب قوانین را کامل کرده ‌اید، جزو معدود کسانی شدید که به ‌راستی فهمیدید که سیستم مالی چگونه کار می ‌کند، حال که قوانین بازی را می ‌دانید ،آماده ‌اید که وارد بازی شوید!
بخش دوم تزلزل ‌ناپذیر به شما یک کتاب دستور بازی مالی می ‌دهد که سبب توانایی شما می ‌شود برای اینکه برنامه ‌ی اجرایی خود را در جای مناسبش قرار دهید. در فصل 6 کتاب، چهاراصل اساسی را که بزرگ ‌ترین سرمایه ‌گذاران دنیا به کار می ‌گیرند برای اتخاذ تصمیم ‌های سرمایه ‌گذاری مطرح می ‌کنیم. در فصل 7 شما یاد می ‌گیرید که با ساختن یک پورتفولیوی گوناگون ‌سازی ‌شده که از شما در برابر نابسامانی بازار محافظت می ‌کند، چگونه «خرس را بکشید». سپس در فصل 8 کتاب به شما نشان می ‌دهیم که چگونه «دشمن را خاموش ‌کنیم» و رازهای بسیار مهمی که در ظرف چهل سال روان ‌شناسی خلق ثروت آموخته ‌ام را با شما در میان می ‌گذارم. این کتاب راهنما، دانش و ابزار عملی موردنیاز برای دستیابی به آزادی مالی را به شما ارائه می ‌کند. آیا این قدرت، این توانایی را احساس می ‌کنید؟ پس ورق بزنید، زیرا وقت آن است که کتاب راهنمای بازی خودتان را طراحی کنید، کنترل را به دست بگیرید و وارد بازی شوید."

فهرست مطالب

فصل اول: قدرت و آرامش خیال در دنیای نامطمئن

فصل دوم: آیا آماده اید؟ پس شروع کنیم

فصل سوم: هزینه های پنهان و نیمه درست

فصل چهارم: نجات برنامه های بازنشستگی مان

فصل پنجم: به چه کسی می توان واقعا اعتماد کرد؟

بخش دوم کتاب راهنمای تزلزل ناپذیر

فصل ششم: چهار هسته ی اصلی

فصل هفتم: کشتن خرس

بخش سوم روان شناسی ثروت

فصل هشتم :خاموش کردن دشمن درون

فصل نهم: ثروت حقیقی

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها