×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
شاد ماندن در روزگاران سخت

دانلود کتاب شاد ماندن در روزگاران سخت

شاد ماندن در روزگاران سخت
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : شاد ماندن در روزگاران سخت

نویسنده : اندرو متیوس

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : وحید افضلی راد

تعداد صفحات : 272 صفحه

شابک : 978-964-572-446-5

تاریخ انتشار : 1390

رده بندی دیویی : 158/1

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, کتابهای روانشناسی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 65900 تومان


معرفی کتاب

"شاد ماندن در روزگاران سخت"
کتاب حاضر با عنوان اصلی( Happinese in hard times)  اثری بسیار مشهور از نویسنده موفق و سرشناس اندرو متیوس (Andrew Mattews) می باشد که با ترجمه ای از وحید افضلی راد، توسط انتشارات نسل نو اندیش منتشر شده است.
این نویسنده معمولا حول محور شاد بودن و عوامل دور بودن از افسردگی می نویسد و بیشتر کتاب هایش با عنوان شادی مطرح شده است.
در این کتاب بیشتر مواردی از قبیل تفکر انسان های خوشبخت و گام برداشتن در مسیر خوشبختی صحبت شده است که خود باعث شاد ماندن در عین وجود مشکلات و غلبه بر افسردگی می شود.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:
"خدمت به دیگران شاید مثل بردگی یا فداكاری به نظر برسد اما چنین نیست. خدمت به دیگران، تنها به معنای درك این واقعیت است كه انسان با بخشیدن چیزی منحصربه‌فرد از وجود خویشتن، به نشاط و وجدی بی‌اندازه می‌رسد. خدمت می‌تواند به معنای آموختن چیزی یا پرستاری از كسی باشد. می‌تواند فروختن شاخه‌ای گل باشد یا تعمیر كردن رادیاتور با لبخندی بر لب. نوع كار شما مهم نیست. مهم، فلسفه و نگرش شماست."

فهرست مطالب

فصل 1: قبول واقعیت

فصل 2: غلبه بر بحران ها

فصل 3: اندیشه ها

فصل 4: خود را دوست بدارید

فصل 5: روابط اجتماعی

فصل 6: پول

فصل 7: ثروت

فصل 8: عبور از موانع

فصل 9: سپاسگذاری

فصل 10: رهایش کن

فصل 11: درخواست کمک کنید

فصل 12: اهمیت شاد زیستن

 

نقد و بررسی کتاب شاد ماندن در روزگاران سخت

کتاب شاد ماندن در روزگاران سخت اثر اندرو متیوس، یک کتاب موفقیت و انگیزشی است که برای حال و روز همه انسان ها لازم است. همه ما میدانیم زندگی بدون سختی و مشقت ممکن نبوده و امری غیر ممکن است. افرادی که می گویند زندگی آنها تمام شادی و فراغ بال است، در واقع قصد دارند خود را جدا از واقعیت بدانند و متفاوت جلوه کنند. اما کتابهای روانشناسی چیز دیگری می گویند و بر اینکه چگونه از دشواری ها جان سالم به در ببریم تاکید می کنند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی این کتاب ارزشمند بپردازیم.

 

کتاب شاد ماندن در روزگاران سخت

 

چرا کتاب شاد ماندن در روزگاران سخت را بخوانیم؟

تا به حال از خود پرسیده اید با تمام مشکلات زندگی چگونه شاد باشید؟ چطور جلوی مسائل حل نشدنی خم نشوید و اجازه ندهید روی شما سوار شوند؟ یا اصلا ذهن را چگونه تربیت کنید که در کنار مشکلات به شادمانی خود ادامه دهد؟ در اصل شکست و ناکامی عضو لاینفک زندگی است و بدون آن به خوشبختی و رضایت نمی رسیم. اما همیشه بین افرادی که از روی قصد و قرض شرایطی را سخت می کنند و کسانی که یک باره با مشکلات مواجه می شوند فرق خواهد بود. اما در انتها مسیر یکی خواهد بود و رمز خوشبختی شما پیدا کردن شادمانی و شاد ماندن است.

کتاب شاد ماندن در روزگاران سخت، داستان زندگی افراد مختلفی است که گرفتار شرایط سخت و طاقت فرسا شده اند، اما با تلاش و تداوم از آن موقعیت ها بیرون آمده اند و مسیر شاد زندگی کردن را آموختند. فراموش نکنید گاهی مشکلات به نوبه خود باعث یافتن مسیر اصلی زندگی شده و در انتها چیزی به جز خوشحالی در انتظارتان نخواهد بود. اما موضوع اینجاست که باید به خودشناسی و خودسازی برسید و مسائل درونی خود را شناسایی کنید. وقتی بدانید عموما چه مشکلاتی سراغ شما می آیند و باعث از بین رفتن خوشحالی شما می شود شاید راه دیگری را امتحان کنید و جواب دهد.

باید از حاشیه امن خود بیرون بیایید و راه های مختلف را برای دستیابی به شادمانی انتخاب کنید. دریای خروشان زندگی با راه های قدیمی آرام نمی شود و بدتر شما را در بین طوفانی وحشتناک تنها می گذارد. در نتیجه راه های جدید، سفر و ارتباط درونی انسان ها را دستخوش تغییرات بزرگی می کند که حتی فکرش را هم نمی کردید. پس خواندن کتاب شاد ماندن در روزگاران سخت را در برنامه مطالعاتی خود قرار دهید و سود ببرید.

 

شاد ماندن در روزگاران سخت

 

شاد ماندن در روزگاران سخت به شما می گوید:

هر کسی می تواند انگیزه و الهام درونی را دریافت کند. لازم نیست که عضو ارشد کلیسای محلتان باشید تا نور هدایت را در درون خود ببینید. همه ما می توانیم از منشایی فراتر از خود جسمانی مان، کمک دریافت کنیم. مهم نیست که این منشأ را به چه نامی می شناسیم مهم آن است که مصمم درخواست کنیم و با جدیت گوش بسپاریم. ارتباط درونی، مثل ارتباط عادی میان انسان هاست. برای دریافت کمک، باید آغوش خود را به رویش بگشایید.

 

به قلم: فائزه رنجبران

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها