×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
شاه کلید ثروت

دانلود کتاب شاه کلید ثروت

شاه کلید ثروت
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : شاه کلید ثروت

نویسنده : ناپلئون هیل

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : مهین خالصی

تعداد صفحات : 256 صفحه

شابک : 978-964-236-538-8

تاریخ انتشار : 1392

رده بندی دیویی : 650/1

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, مدیریت، کسب و کار و کارآفرینی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 59900 تومان


معرفی کتاب

"شاه کلید ثروت"
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Your magice power to be rich) اثری از ناپلئون هیل (Napoleon Hill) می باشد که با ترجمه ای از مهین خالصی ، توسط انتشارات نسل نو اندیش منتشر شده است.
شاه کلید ثروت با این نیت طرح ریزی شد تا شما را در تسلط و کنترل این چرخ بزرگ یاری دهد، تا حدی که وادار شود از هر آنچه آرزویش را دارید به وفور در اختیارتان قرار دهد، ازجمله دوازده ثروت عظیم زندگی که در فصل 2  این کتاب توضیح داده شده است. در صفحات پیش رو، خواهید دید که چگونه شما هم می توانید در بهبود شیوه ی زندگی خود، و درواقع، زندگی افرادی که با آن ها ارتباط نزدیک دارید سهیم شوید.
در بخشی از این کتاب می خوانیم:
" شمایی که برای دستمزد کار می کنید باید درباره ی موضوع کاشت و برداشت بیشتر یاد بگیرید. آن گاه درک می کنید چرا هیچ کس نمی تواند تا ابد دانه ی خدمات رسانی ناکافی بکارد در حالی که خرمنی از دستمزد کامل درو کند. آگاه می شوید که باید به عادت تقاضای حقوق یک روز کامل در ازای یک روز ناقص کار خاتمه داد."

فهرست مطالب


بیندیشید!
مقدمه
فصل 1. شروع تمامی ثروت‌ها
فصل 2. دوازده ثروت زندگی
فصل 3. نُه تمرین برای دریافت پاداش‌های زندگی
فصل 4. قطعیت هدف
فصل 5. عادت به پیمودن مسافت اضافی
فصل 6. عشق، منجی راستین بشر
فصل 7. عقل کل
فصل 8. تحلیل اندرو کارنگی از اصل عقل کل
فصل 9. ایمان کاربردی
فصل 10. قانون نیروی کیهانی عادت
فصل 11. انضباط فردی

کتاب شاه کلید ثروت و رسیدن به هر آن چیزی که بخواهیم

شاید کمتر انسانی را بتوان یافت که برای موفقیت تلاش نکرده باشد و از ته دل عشق و علاقه برای موفق شدن نداشته باشد. تنها دلیلی که این خاصیت را برای تمام انسان ها مشترک نمی دانیم این است که انسان موجودی پیچیده است و نمی توان با قاطعیت حتی از بدیهیات سخن گفت. با این حال مسلما خیل عظیمی از مردم از موفق شدن خوششان می آید و بسیاری از آن ها نیز در این جهت تلاش کردند اما چرا درصد کمی از آن ها به موفقیت می رسند؟ چرا بسیاری از ما معتقدیم که به 90 درصد رویاها و آرزوها و اهدافمان نرسیدیم؟ شاید کتاب شاه کلید ثروت بتواند ما را در این زمینه کمک کند و باعث شود کمی چشممان در این مسیر باز شود و بدانیم در کجای مسیر هستیم و کجای مسیر را اشتباه آمده ایم.

 

شاه کلید ثروت

 

در حقیقت گاهی معانی و مفاهیم با این که بسیار مشخص هستند اما به همان اندازه مبهم نیز هستند. مانند همین مفهوم ثروت. مسلما ما می دانیم ثروت چیست اما اگر به طور جزئی تر به آن نگاه کنیم احتمالا به تعداد آدم های روی کره زمین تعبیری برای ثروت وجود داشته باشد. عده ای آن را پول و مادیات تلقی می کنند. عده ای آن را خانواده و عده ای دیگر آن را سلامتی می دانند و از این دست تعاریف و تعبیرها. در اصل یکی از اصلی ترین دلایلی که ما نمی توانیم موفق شویم و یا راه را اشتباه برویم این است که گاهی میان این همه تعابیر مختلف گیر می کنیم و نمی دانیم که به کدام سو حرکت کنیم. ما تشنه موفقیت هستیم و این تشنگی گاهی می تواند مفید باشد و گاهی مضر. به تعبیر دانته در کتاب کمدی الهی، انسانی که بسیار گرسنه باشد و از شدت گرسنگی در شرف مرگ باشد اگر در روبه روی خود دو غذایی که بسیار دوست دارد گذاشته شود، باز از گرسنگی خواهد مرد، چون نمی تواند بین آن دو انتخاب کند و اینبار از تردید خود خواهد مرد.

 

کتاب شاه کلید ثروت

 

روشن کردن موفقیت و ثروت در شاه کلید ثروت

بنابر آنچه که در بالا گفتیم و دلیلی که آوردیم پس اولین اقدام برای موفقیت این است که خود موفقیت را بشناسیم و بدانیم که ما چه می خواهیم و می خواهیم به کجا برسیم. یکی از ویژگی های جالب و تقریبا منحصر به فرد کتاب شاه کلید ثروت دقیقا در همینجا نهفته شده است. این کتاب قبل از شروع هر چیز و قبل از گفتن هر سخنی، شروع به معرفی 12 ثروت بزرگ کرده است. به نوعی می توان گفت انسان ها در این 12 نوع ثروت مشترک هستند و یکی یا چند تا از این ثروت ها را به عنوان هدف زندگی خود می دانند. وقتی شما این 12 ثروت را بشناسید از ابهام خارج می شوید و وقتی بتوانید یکی یا چند تا از این ثروت ها را به عنوان ثروت اصلی خود انتخاب کنید می توانید تازه کتاب را شروع کرده و بدانید که چطور به آن می رسید. در حقیقت شاه کلید اصلی چیز زیاد عجیب و غریبی نمی باشد. در حقیقت اصل داستان در همین ابتدای کتاب رقم می خورد. وقتی شما بتوانید هدف مشخصی را برای خود تعیین کنید در حقیقت 90 درصد مسیر را طی کرده اید. فرق بین آرزو و هدف نیز در همینجاست. در حقیقت وقتی آرزویی تبدیل به هدف می شود که واضح شود. واضح شدن به این معنی که بدانیم قرار است موقع رسیدن به این رویا و آرزو، کجا باشیم. بدانیم به چه میزان زمان نیاز داریم و بفهمیم که چطور و از چه راهی می توانیم به آن برسیم و چند سوال دیگری را بتوانیم پاسخ دهیم. تمام این سوال ها همه در صندوقچه ای قرار گرفته اند که بر روی آن قفلی زده شده و این کلید این قفل مشخص بودن هدف و نوع موفقیت است. بنابراین با خودتان روراست باشید و سعی کنید خود را میان وعده های توخالی درون ذهنتان قرار ندهید و یک هدف را مشخص کنید. رسیدن به یک هدف کوچک بسیار با ارزش تر از داشتن یک رویای بزرگ است.

 

شاه کلید ثروت

 

یک هدف بهتر از دو هدف

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که معمولا در این مسیر صورت می گیرد این است که شیرینی اهداف باعث می شود چند هدف را انتخاب کنیم و فکر کنیم که می توانیم به همه آن برسیم. در حقیقت تصوری که ما از آدم های موفق داریم این است که فکر می کنیم آن ها چندین هدف داشتند و توانسته اند به همه آن ها برسند اما در اصل آن ها فقط یک هدف داشته اند و آن چیزی که ما میبینیم نتیجه رسیدن تنها به یک هدف است. بنابراین می توانیم بگوییم که داشتن یک هدف بسیار منطقی تر و بسیار بهتر از داشتن چندین هدف است. این نکته پنهانی است که در این کتاب شاه کلید ثروت نیز اشاره ای به آن نکرده است و با گذاشتن 12 غذای رنگی و خوشمزه ممکن است شما را وسوسه کند که از هر کدام ناخنکی بزنید. اما شما یک غذا را انتخاب کنید.

 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها