×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود رایگان کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
قدرت ذهن

دانلود کتاب قدرت ذهن

قدرت ذهن
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : قدرت ذهن

نویسنده : گروه نویسندگان آکادمی مجازی باور مثبت

ناشر : آکادمی مجازی باور مثبت

تعداد صفحات : 23 صفحه

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, کتابهای روانشناسی, کتابهای هوش و حافظه

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : رایگان


معرفی کتاب

"قدرت ذهن"

کتاب قدرت ذهن اثری از گروه نویسندگان انتشارات آکادمی مجازی باور مثبت است که توسط همین انتشارات منتشر شده است.
قدرت ذهن قدرت ناشناخته درونی
اگه بخواهیم باز هم طبق سبک خودمون به زبان ساده بخوایم بگیم چرا قدرت ذهن چون ذهن هر انسانی میتونه تعیین کنه که اون شخص توانایی اینو داره که در لحظه های زندگیش یک انسان شاد و با فهم و با انگیزه باشه یا اینکه یه انسان غمگین و بی روح و این قدرت ذهن رو میرسونه،
در واقع ما اگه ندونیم چطور یک ذهن قوی داشته باشیم یه ذهن ضعیف خواهیم داشت و قدرت ذهن رو متوجه نمیشیم، و تاثیر مستقیمی که قدرت ذهن روی اراده و شخصیت انسان میذاره توی این کتاب درباره اینکه چطوری آگاه بشیم از قدرت ذهن و استفاده کنیم باهم صحبت می کنیم.
مغز انسان برای دانشمندان هنوز یک معمای بزرگ است بسیاری تصور می کنند که ما فقط از ده درصد از پتانسیل مغز خود استفاده می کنیم، اما این تصور اشتباه است در حقیقت، از آنجایی که عمده ی فعالیت مغز به صورت ناخودآگاه انجام می گیرد، ما متوجه بیشتر فعالیت های مغزی خود نمی شویم؛ و بدیهی است که ما از بعضی از ویژگی های ناخودآگاه خود استفاده می بریم، حتی اگر متوجه این مسئله نباشیم مغز انسان همانند خود او حتی چندین برابر وی خارق العاده و پیچیده بوده و قدرت های عجیبی و غریبی دارد.
قدرت های شگفت مغز و ذهن را بشناسید
از خصوصیات اصلی انسان، توانایی فوق العاده ی او در فکرکردن است؛ به خصوص توانایی او در تفکر درباره ی نحوه ی فکرکردن خود، شاید از بی نظیرترین و انسانی ترین ویژگی های اوست همان طور که انسان با افکار و اندیشه های خیالی و غیرمنطقی، مایه ی اضطراب و نگرانی خود را فراهم می کند، از طریق تفکر صحیح و منطقی نیز می تواند خود را از شر ناراحتی های خویش، رها سازد.
حالا که دونستیم همه چیز از درون ما شروع میشه، پس بایستی شروع کنیم درونمون رو ساختن تا بتونیم از قدرت درونمون استفاده کنیم و خلق کنیم.
هر چیزی رو که دوست داریم داشته باشیم، چون هر چیزی که ما در بیرون از خودمون می بینم خلق شده توسط دنیای درون یه فرده پس می بینم که خلاقیت های ما در دنیا بر میگرده به قدرت درونیمون که باید از اون استفاده کنیم.
اما آیا می دانستید که می توانید ناخودآگاه خود را فریب دهید؟ مثلاً تصور کنید که در یک تعطیلات نسبتاً طولانی، تقریباً هر شب را بیدار مانده اید و صبح ها خوابیده اید در پایان تعطیلات، شما باید ساعت بدن تان را دوباره تنظیم کنید تا بتوانید سرحال و پر انرژی به سر کار برگردید برای حل این مسئله یک ترفند ساده وجود دارد؛ کافی است مدت کوتاهی غذا نخورید! اما چطور چنین چیزی ممکن است؟ در ادامه به این سؤال پاسخ خواهیم داد حقایقی عجیب و جالب درباره ی ذهن انسان و ویژگی های ضمیر ناخودآگاه همراه باشید.
اکثر ما انسان ها، اینگونه فکر می کنیم که تمام فعالیت های فکری، محاسباتی، ادراکی و فرا حسی ما از طریق مغز انجام می شود این تعریف کاملا درست نیست و البته کاملا غلط هم نیست.
مغز انسان تشکیل شده از آب و چربی است، همان طور که اطلاع داریم، آب دارای حافظه است، آب کلمات و انرژی های مثبت و منفی را به خوبی درک می کند، نام خدا را از نام شیطان تشخیص می دهد و … در داخل قشر مغز انسان، نورون هایی وجود دارد، که شکل ظاهری آن ها مانند ریشه های درخت است.
اعتماد به احساس های درونی و قدرت های روحی
همواره در زندگی اتفاقاتی برای ما افتاده است که در آنجا نیاز داشتیم مسیر خود را مشخص کنیم تعدادی از افراد که البته گروه با تعداد بیشتر را تشکیل می دهند از افراد خاصی پیروی می کنند، آن ها سعی می کنند در جریان معمولی زندگی قرار بگیرند نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که همواره از ندای قلبی خود کمک بخواهید و اجازه دهید قدرت های درونی به وسیله ندای قلب به شما راه درست را نشان دهند اطمینان داشته باشید که قدرت های درونی هیچگاه مسیر اشتباهی پیش روی شما نمی گذارند، به این موضوع ایمان داشته باشید.
باید ذهن خود را هم مانند جسم خود بشناسید باید همان طور که برای سلامتی و قدرت دهی به جسم خود ورزش و تمرین می کنید، برای داشتن ذهنی سالم و قوی هم تمرین کنید تعدادی از این تمرین ها و تکنیک ها در کتاب فوق بیان کردیم تمریناتی بسیار ساده که تنها با مقدار مداومت، تلاش و صرف زمانی اندک، می توانید به ذهنی قوی دست یابید.

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات آکادمی مجازی باور مثبت

کتاب های دیگری از نویسنده گروه نویسندگان آکادمی مجازی باور مثبت

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
dio

عالی

1402-07-19

tolouei

کتاب واقعا خیلی خوبی و لذت بخشی هست هر خطی رو که از این کتاب میخونی انرژی مثبتی رو بهت میده و اعتماد بنفست رو افزایش میده

1401-09-30

tolouei

کتاب واقعا خیلی خوبی و لذت بخشی هست هر خطی رو که از این کتاب میخونی انرژی مثبتی رو بهت میده و اعتماد بنفست رو افزایش میده

1401-09-30

سیدعلیرضا

من از خواندن این کتاب زیاد مانند دیگر نوشته های موجود در این باره لذت نبردم ،

1400-10-26

mdr mary .Dr

عالیه عالی...متشکرم

1400-06-15

یاسمن خانعلیزاده

امید وارم ازاین کتاب لذت ببرم

1399-12-29

یاسمن خانعلیزاده

امیدوارم خوشم بیاد

1399-12-29

ناشناس

خوبه

1399-10-17

برچسب ها