×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
قوانین موفقیت در تجارت و زندگی

دانلود کتاب قوانین موفقیت در تجارت و زندگی

قوانین موفقیت در تجارت و زندگی
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : قوانین موفقیت در تجارت و زندگی

نویسنده : برایان تریسی

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : فرهنگ جعفری فشارکی

تعداد صفحات : 344 صفحه

شابک : 978-964-236-970-6

تاریخ انتشار : 1397

رده بندی دیویی : 650/1

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, مدیریت، کسب و کار و کارآفرینی, تجارت و بازرگانی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 69900 تومان


معرفی کتاب

"قوانین موفقیت در تجارت و زندگی" / 100اصل نقض ناپذیر موفقیت حرفه ای
کتاب حاضر با عنوان اصلی (The 100 absolutely) اثری از برایان تریسی (Brian Tracy) می باشد که با ترجمه ای از فرهنگ جعفری فشارکی، توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
امروز برایان تریسی یکی از برترین مشاوران کسب‌وکار در ایالات متحده و یکی از محبوب‌ترین سخنرانان حرفه‌ای در جهان است. او با بیش از پانصد شرکت در اندازه‌های متفاوت کار کرده است که بسیاری از آن‌ها جزء فهرست فورچون 500  هستند. او هر سال با بیش از سیصدهزار تن در سراسر جهان در مورد موضوعات اثربخشی شخصی و حرفه‌ای صحبت می‌کند. برایان تریسی ده کتاب نوشته است که بعضی از آن‌ها به دوازده زبان ترجمه شده‌اند. برنامه‌های آموزشیِ ویدئویی و صوتی او در سراسر دنیا برای آموزش رهبری، فروش، موفقیت شخصی و مدیریت زمان استفاده می‌شود.
این کتاب درباره قوانین موفقیت در کسب‌وکار است. مخاطبان اصلی این کتاب افرادی هستند که در دنیای کسب‌وکار فعالیت می‌کنند و قصد دارند پتانسیل‌های شخصی‌شان را به حداکثر برسانند و به بالاترین کیفیت و کمیت نتایج ممکن در کسب‌وکاری دست یابند که در ازای ساعت‌ها، هفته‌ها، ماه‌ها و سال‌های عمر گران‌بهای‌ خود در مشاغلشان صرف می‌کنند. وقتی شما صد قانون بی‌بروبرگرد موفقیت در کسب‌وکار را به کار ببرید و زندگی تجاری خود را با آن‌ها هماهنگ کنید، در مقایسه با کسانی که این کار را نمی‌کنند تمایز و برتری روشنی به دست خواهید آورد. لذت سطوحی از موفقیت و رضایت را خواهید چشید که ممکن است هرگز تصورشان را نداشته‌اید و طی چند ماه یا چند سال بسیار بیشتر از آنچه بسیاری از مردم در تمام عمر خود انجام می‌دهند، انجام دهید.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" واقعیت این است که هرکس یک مشتری دارد و بسیاری افراد هم چندین مشتری دارند. مشتری اصلی شما کسی است که تعیین می‌کند چقدر به شما پرداخت می‌شود و شما با چه سرعتی ارتقا و بهبود می‌یابید. طبق این تعریف، مشتری اصلی شما رئیستان است مگر اینکه خودتان رئیس کسب‌وکارتان باشید. اینکه چقدر رئیستان را خشنود و راضی کنید، مدت و سرعت پیشرفت شما را تعیین می‌کند."



 

فهرست مطالب

درباره مترجم 

پیشگفتار 

درباره نویسنده 

مقدمه 

داستان من 

فصل اول. قوانین زندگی

فصل دوم. قوانین موفقیت

فصل سوم. قوانین کسب وکار

فصل چهارم. قوانین رهبری

فصل پنجم. قوانین پولی

فصل ششم. قوانین فروش

فصل هفتم. قوانین مذاکره

فصل هشتم. قوانین مدیریت زمان

قوانین موفقیت در تجارت و زندگی، کتابی برای آشتی دادن زندگی و کار

شما در روز چند ساعت کار می کنید؟ فکر می کنید چند درصد عمرتان را کار تشکیل می دهد؟ هدفتان از کار کردن گذران زندگی شخصی خودتان است؟ یا هدف دیگری را دنبال می کنید؟ این ها یک سری سوالی است که شاید پاسخشان چندان مشکل نباشد. عموما هر کدام از ما روزی کم یا بیش، 8 ساعت کار می کنیم و با یک حساب سرانگشتی متوجه می شویم که اگر 8 ساعت برای استراحت و خواب کنار بگذاریم، نصف عمر ما را کار تشکیل می دهد . اکثرا نیز کار را راهی برای زندگی بهتر می دانیم و فکر می کنیم که کار می کنیم تا یک زندگی بهتر بسازیم و زندگی شخصی مرفه تری داشته باشیم. تا این جای داستان احتمالا مشکل و موردی را نمی شود احساس کرد و فکر می کنیم که همه چیز طبیعی و منطقی به نظر می رسد. اما یک تفکر غلط اگر هزاران سال وجود داشته باشد و هزاران نفر نیز به آن عمل کرده باشند باز غلط است. شاید برای ما عادی شده باشد اما باز غلط، غلط است. تفکر و عمل ما نسبت به کار نیز چنین است. در حقیقت بینشی که برای کار داریم با عملی که برای آن و به عنوان آن انجام می دهیم همخوانی ندارد. اشتباه تفکر ما دقیقا اینجاست که ما حداقل نصف عمر خود را صرف کار می کنیم تا حداکثر نصف دیگر آن را به دست بیاوریم. این از هیچ دیدی درست نیست. شما نصف کره زمین را صاحب هستید، برای به دست آوردن نصف دیگر آن، نصفه خودتان را از دست می دهید و می روید سراغ آن نصفه جدید.  آیا تغییر چندانی حاصل شد؟ آیا این اتفاق صرفه اقتصادی دارد؟ مسلما خیر. آن کسی در این بازی برنده می شود که بتواند دو قسمت کره را داشته باشد. کتاب قوانین موفقیت در تجارت و زندگی قصد دارد به نوعی ما را به این سمت و سو راهنمایی کند.

 

 قوانین موفقیت در تجارت و زندگی

 

از اسم تا واقعیت در قوانین موفقیت در تجارت و زندگی

آن چیزی که در اسم این کتاب بیش از هر چیزی توجه ما را به خودش جلب می کند در کنار یکدیگر قرار گرفتن دو عبارت و دو مفهوم تجارت و زندگی می باشد. کتاب های بسیاری از قوانین موفقیت در زمینه تجارت گفته اند و البته بسیاری دیگر از موفقیت در زندگی سخن گفته اند. اما تقریبا هیچ کتابی ( کمتر کتابی ) از قوانینی سخن گفته است که دو جنبه مهم عمر ما یعنی زندگی و تجارت یا همان شغل را در بر بگیرد. نمی خواهیم در این جا با روش تخریب سایر کتاب ها پیش برویم اما چیزی که واقعیت دارد این است که داشتن یک نصفه کره برای زندگی کافی نیست. ما خواسته یا ناخواسته حداقل نصف عمرمان را به کار می گذرانیم. باید قبول کنیم که این نصف زندگی ماست و نه جدا از آن. وقتی این واقعیت بدیهی اما کمی پنهان را قبول کردیم و باور کردیم که کار و زندگی شخصی هر دو یکی هستند و می توانند در کنار هم باشند و نه به شکل سری پشت سر هم می توانیم قبول کنیم که قوانین مشترکی نیز دارند. قوانینی که باعث می شود در تجارت موفق شویم و این موفقیت را همان موفقیت زندگی بدانیم. قوانینی که به ما قدرت می دهند در زندگی شخصی خود چنان رفتار کنیم که چند قدم ما را در کارمان پیش براند. از بین بردن مرز بین زندگی و کار تنها به یک عامل می تواند بستگی داشته باشد و آن این است که به کار خود علاقه داشته باشید. کار را جدا از زندگی ندانید و با آن زندگی کنید. درست مانند یک علاقه شخصی که دارید. در این صورت است که شما نصف عمرتان را به دست می آورید و آن را قربانی نمی کنید.

 

کتاب قوانین موفقیت در تجارت و زندگی

 

برایان تریسی، نویسنده و سخنرانی مشهور

نام نویسنده این کتاب در حقیقت یکی از پرآوازه ترین نام ها در زمینه تجارت و موفقیت در آن می باشد که در ایران نیز بسیاری به واسطه کتاب هایش او را می شناسند. اما تریسی تنها یک نویسنده و سخنران نمی باشد. او در بیش از 500 شرکت تجاری بزرگ و کوچک کار کرده که در هرکدام موفقیت های بزرگی را به دست آورده است. در حقیقت وقتی شما 500 بار یک اتفاقی را امتحان می کنید مسلما به یک سری قوانین ثابت می رسید. این ها دقیقا همان قوانینی است که تریسی با تجربه های خود آن را به دست آورده است و با ذهن قدرتمند خود آن ها را دسته بندی کرده است و تلاش کرده تا به واسطه این قوانین زندگی را با تجارت یا در معنی واقعی آن یعنی کار آشتی بدهد. از این رو می توان گفت کتاب قوانین موفقیت در تجارت و زندگی یک کتاب جامع نه فقط برای موفقیت در یک بخش که در کلیت زندگی، یک کتاب مفید به فایده می باشد.

 


 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها