×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
موفقیت در بازاریابی شبکه ای

دانلود کتاب موفقیت در بازاریابی شبکه ای

موفقیت در بازاریابی شبکه ای
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : موفقیت در بازاریابی شبکه ای

نویسنده : اریک ووری

ناشر : نسل نو اندیش

مترجمان : سعید گل محمدی, فریبا طیب نما

تعداد صفحات : 144 صفحه

شابک : 978-964-236-608-8

تاریخ انتشار : 1393

رده بندی دیویی : 658/872

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, مدیریت، کسب و کار و کارآفرینی, تبلیغات، بازاریابی و فروش, تجارت و بازرگانی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 49900 تومان


معرفی کتاب

"موفقیت در بازاریابی شبکه ای" / هفت گام برای حرفه ای شدن در بازاریابی شبکه ای

کتاب حاضر با عنوان اصلی (Go pro: 7 steps to becoming a network marketing) اثری از اریک ووری (Eric Worre) می باشد که با ترجمه ای از سعید گل محمدی و فریبا طیب نما، توسط انتشارات نسل نو اندیش منتشر شده است. بازاریابی شبکه ای یا چند سطحی یکی از زیرمجموعه های حوزه بازاریابی است که کانال فروش خود را بر گروه های  انسانی بنا نهاده است. در این شیوه، شما تعدادی از محصولات را خریداری کرده و در هر جایی که تمایل داشته باشید به فروش می رسانید و در ازای آن سود دریافت می کنید. در این شیوه، مصرف کننده نیز می تواند کالاهای شرکت را بازاریابی کرده و در ازای آن سود دریافت کند. البته این شیوه ساختار ویژه خود را دارد. در این ساختار، بازاریاب باید افرادی را به عنوان زیر سطح خود معرفی کند و هر چه این زیرمجموعه بیشتر شود و بیشتر فعالیت کند، سود بیشتری به شما خواهد رسید.در کتاب "موفقیت در بازاریابی شبکه ای" شما گام به گام و در 7 گام با مراحل رسیدن به موفقیت در این بازاریابی آشنا خواهید شد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

" روز موعود فرا رسید. در تمام زندگي‌ام تا این‌حد نگران نبودم؛ سخنرانی برای چهارده‌هزار نفر! اين كار به اقیانوس بیکران ‌می‌ماند؛ اما آمادگی‌ام خوب بود. شخصیت فاقد اعتماد‌به‌نفسم را در 29 سالگی به‌گونه‌اي تثبیت کردم و سخنرانی را انجام دادم. "

 

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

موفقیت در بازاریابی شبکه ای، نیازی که بازار روز دنیا می طلبد

آن چیزی که موجب شد اینترنت بتواند در زندگی مردم و انسان ها جای خود را باز کند و امروزه نقشی بزرگ در این زندگی بازی کند این بود که خود مردم اصلی ترین بازیگران این دنیای مجازی بودند و هستند. در حقیقت جز زیربنا و ساخت اصل این دنیا که دست شرکت های بزرگی چون گوگل و ... است، این مردم هستند که این دنیا را زنده نگه داشتند و باعث پیشرفت آن شدند. در حقیقت هر جایی که مردم خود وجود داشته باشند و با اشتیاق خود کاری را انجام دهند آن کار و آن دنیا می تواند به حیات خود ادامه دهد. مثال اینترنت یک مثال جامع و جذاب برای توضیح اتفاقی است که در دنیای امروز اقتصاد افتاده است. اقتصاد و تجارت با نگاه به تجربه های گذشته خود و نگاه به تجربه دنیاهایی چون دنیای اینترنت روال کلی کار خود را عوض کرد و به نوعی دیگر سعی کرد حیات خود را حفظ کند. این نوع در حقیقت درگیر کردن مردم در دنیای فروش و تجارت می باشد. در اصل دنیای تجارت به سمتی رفته است که یک رابطه تجارت را که از دو طرف ( فروشنده و خریدار ) تبدیل به یک رابطه یک طرفه برای یک هدف مشترک شود. در حقیقت یک خریدار می تواند خود نیز فروشنده باشد و یک فروشنده خود نیز خریدار و آن چیزی که در این بین مهم است پیشرفت و قوام دنیای تجارت می باشد. شاید کمی این جملات مبهم باشد و کمی گیج کننده که چطور ممکن است یک فروشنده همزمان خریدار هم باشد و این اتفاق برعکس نیز بیفتد؟ در حقیقت این سخنان تمام مفهوم نتورک مارکتینگ و یا همان بازاریابی شبکه ای می باشد. همانطور که متوجه شدید این مفهوم علاوه بر تازه بودن یک مفهوم نسبتا پیچیده محسوب می شوند. از این رو بهتر است سراغ یک منبع برای شناسایی و موفقیت در آن چون کتاب موفقیت در بازاریابی شبکه ای برویم تا بتوانیم حداقل با مفاهیم شکل جدید دنیای اقتصاد آشنا شویم.

 

موفقیت در بازاریابی شبکه ای

 

موفقیت در بازاریابی شبکه ای و مفهوم یک دنیای جدید

در دنیای اینترنت آن چیزی که توانست این دنیا را گسترش دهد این بود که هر نود شبکه یا در اصطلاح عامه آن هر کاربر اینترنت هم می تواند مصرف کننده باشد و هم تولید کننده. وقتی در دنیای تجارت یک خریدار خود فروشنده باشد، چرخ تجارت خواهد چرخید و این چرخ با سرعت دوبرابر می چرخد. اما چگونه می توان یک خریدار همزمان فروشنده هم باشد. این سوال پاسخ در تخصیص سهم فروش می باشد. در حقیقت وقتی انسان ها از کاری که می کنند منفعتی ببرند و این منفعت برایشان جذاب باشد، به اعتلای آن کار دست می زنند. اما توانایی رسیدن به این منفعت کاری است که خود نیاز به تخصصی بالا دارد. از این رو به نظر کتابی که در این زمینه بتواند به عنوان منبع و مرجع ما قرار بگیرد و همچنین بتواند به عنوان یک شروع کننده برای ما باشد می تواند بسیار مفید باشد. اهمیت این کتاب در اینجا می باشد که بحث نتورک مارکتینگ یک بحث به روز در دنیای اقتصاد می باشد و هنوز راه و روش های آن به طور کامل مشخص نیست و هرکسی نظری خاص دارد. این کتاب این نظریات های مختلف را در کنار یکدیگر گذاشته با بررسی های مختلف آن سعی داشته تا یک راه مشخص از بین آن برای ما بسازد. در حقیقت خوبی کتاب موفقیت در بازاریابی شبکه ای همین است که هیچ نظری را از ابتدا رد یا تایید نمی کند و با دیدی بی طرف سراغ آن ها رفته است. اما خواننده نیز کمی باید باهوش باشد و با دیدی باز این کتاب را بخواند و این کتاب را تنها راه موفقیت نداند. این کتاب تنها می تواند یک محرک و یک شروع کننده و مشخص کننده مسیر رسیدن به اهداف باشد. از طرف دیگر نتورکینگ یک کار عملی است و نظریات  و تئوری ها به تنهایی کاری از پیش نمی برند. کار عملی نیز بسته به علاقه و شرایط ذاتی شما دارد. بنابراین هنگام خواندن این کتاب خواهید فهمید که آیا در این مسیر می توانید قدم بگذارید یا نه.

 

کتاب موفقیت در بازاریابی شبکه ای

 

از سخنرانی ها تا نوشتن کتاب

یک ویژگی دیگر و اصلی این کتاب این است که بیشتر بر اساس سخنرانی هایی است که در سرتاسر دنیا در این باره صورت گرفته نوشته شده است. در حقیقت هر علمی باید در ابتدا در سخنرانی های مختلفی مورد بررسی و کنکاش قرار بگیرد و نظریات مختلف در این سخنرانی ها ارائه شود. این اتفاقی است طبیعی. اتفاقی که متاسفانه در ایران چندان مورد توجه قرار نمی گیرد و ما از آن دوریم. از این رو لازم است از راه هایی دیگر این علم تازه ظهور کرده را بشناسیم و با آن در ارتباط باشیم. کتاب موفقیت در بازاریابی شبکه ای که در حقیقت خود را مدیون این سخنرانی های می داند می تواند موقعیت مناسبی برای ما در این زمینه محسوب شود.


 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
سامان جلیلی

خیلی کتاب خوب و پرمحتوایی هستش. ممنون از کتابچین

1399-03-31

برچسب ها