×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
هفت روز نحس

دانلود کتاب هفت روز نحس

هفت روز نحس
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : هفت روز نحس

نویسنده : کاوه میرعباسی

ناشر : کتابسرای نیک

تعداد صفحات : 216 صفحه

شابک : 978-964-2953-31-8

تاریخ انتشار : 1388

رده بندی دیویی : 8فا3/62

دسته بندی : رمان های ایرانی, داستان های کوتاه, داستان و رمان های ترسناک

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 39000 تومان


معرفی کتاب

" هفت روز نحس " / مجموعه داستان
کتابی است به نویسندگی کاوه میرعباسی که از انتشارات کتابسرای نیک منتشر شده است.
« هفت روز نحس » دربردارنده ی چند داستان بلند به نام های «گریز در خزان»، «هفت روز نحس»، «ن.ن.ن.» و «Alone» است که درون مایه ای پارودیک و به نوعی با ژانر وحشت شوخی می کند.
داستان های کتاب ترسناک و یکی از آن ها رئالیستی است بطوریکه در ادبیات ژانر وحشت نداریم و این اثر جز معدود اثراتی است که در این عرصه انجام گرفته است
می توان گفت هدف نویسنده از این داستان ها شوخی با ادبیات ترسناک است که به خوبی توانسته از عهده آن ها بر آید و مقصود خود را به مخاطب نشان دهد.
نویسنده در حین حفظ قواعد کلی ژانر شوخی با یک سری قواعد مشخصی آن را دستکاری می کند و کلیت آن رعایت می شود
جالب است داستان های کتاب به نوعی به فیلم های مطرح سینمایی ارجاع داده می شوند و این بخاطر رشته تحصیلی نویسنده است که از این عرصه هم بهره برده است. داستان گریز در خزان را می توان وامدار "درخشش" کوبریک و "پرستیژ" نولان دانست. همچنین داستان « ن. ن. ن » برگرفته از فیلم "آن چه در زیر نهفته است" و Alone تاثیر گرفته از فیلمی به نام خودش است.
خواندن کتاب به علاقمندان فیلم و سینما هم توصیه می شود.
در بخشی از داستان هفت روز نحس می خوانیم :
" شاید یک کم دستم کج باشه اما دلم پاکه. هیچ وقت از آدم محتاج چیزی کش نرفته ام. اگه گاهی چیزی را برداشته ام که مال یکی دیگه بوده، یا صاحابش لازم نداشته یا انقدر داشته که چیزی ازش کم نمی آمده. راستش اگه وضعم خوب بود محال بود بروم سراغ مال حروم، اما تف به این احتیاج که باعث می شه آدم قدم کج برداره و بره به راهی که خوش نداره و کاری بکنه که دل چرکین بشه. من همیشه به فکر تمیزی دلم هستم، یعنی از روزی که خاطر خواه ملیحه شدم خیلی حواسم رفته پی دلم. خب کسی که آدم دوستش داره یعنی عاشقشه جایش توی دل آدمه دیگه، یعنی درسته فکرش شب و روز توی کله آدمه اما علاقه ای که آدم بهش داره توی دل آدمه.
خلاصه به خودم گفتم: «کمال، یادت باشه از حالا به بعد دلت جای ملیحه است و باید همیشه پاک نگه اش داری.» راستش قبلش هم کاری نکرده بودم که بشه گفت دلم ناپاک شده اما خب از اون موقع دیگه بیشتر هوای دلم را دارم. همه اینارو گفتم که بدونید اگه اون شب اون انگشتر را برداشتم، کارم بی حساب نبود مثه بعضی دزدای بی وجدان که پول بچه یتیم هم راحت از گلوشون پایین می ره. مبادا یک وقت خیال کنید شغلم دزدیه. اصلاً این طور نیست. فقط گاهی وقتا به مال و اموال مردم ناخنک می زنم تا کارم راه بیفته. اون هم فقط موقعی که بدونم به جایی برنمی خوره. حالا از اون شب واسه تون بگم که هرچی مصیبت بعدش سرمون اومد از همون شب بود.
کاش قلم پایم می شکست و نصفه شب گذشته از خونه بیرون نمی اومدم. کاش وقتی بی خواب شدم یکی از اون قرص های خواب خاله ربابه را می خوردم و کپه مرگم را می ذاشتم و نمی رفتم خیابون. اما خب وقتی قرار باشه بلایی سر آدم بیاد همه چیز با هم دست به یکی می کنن تا اون بلا پیش بیاد، یعنی تا جایی که من فهمیده ام رسم تقدیر دنیا و زندگی اینه و نمی شه کاریش کرد."
 

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها