×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
پس از تاریکی

دانلود کتاب پس از تاریکی

پس از تاریکی
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : پس از تاریکی

نویسنده : هاروکی موراکامی

ناشر : کتابسرای نیک

مترجم : مهدی غبرائی

تعداد صفحات : 196 صفحه

شابک : 978-964-2953-21-9

تاریخ انتشار : 1387

رده بندی دیویی : 895/635

دسته بندی : رمان های خارجی, علوم اجتماعی، فرهنگ و سبک زندگی, کتابهای روانشناسی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 32500 تومان


معرفی کتاب

 " پس از تاریکی "
رمان پیش رو باعنوان اصلی (After dark) به نویسندگی هاروکی موراکامی (Haruki Murakami) به ترجمه ی مهدی غبرایی از انتشارات کتابسرای نیک منتشر شده است.
پس از تاریکی رمانی است با زبانی ساده و واقع گرایانه که مباحث روان شناسانه و جامعه شناسانه زندگی جوان های امروز ژاپن، به خصوص دخترها و زنان را بیان می کند.
موراکامی در 1949 به دنیا آمد و قبل از نویسندگی به شغل فروش محصولات موسیقی مشغول بود. پس از انتشار اولین رمانش، فروش فرآورده های موسیقی را کنار گذاشت و پس از انتشار کتاب "جنگل نروژی" که تنها در ژاپن 4 میلیون نسخه فروش داشت، در جهان نیز شهرت زیادی پیدا کرد. در حال حاضر موراکامی پرفروش ترین نویسنده ژاپن است. آثار به جا مانده از موراکامی شامل هشت رمان، دو مجموعه داستان کوتاه و سه کتاب غیر رمان است که به واسطه همین آثار، چندین جایزه ملی و بین المللی را دریافت کرده است.
هاروکی موراکامی در ایران کمابیش شناخته شده است. رمان بلند "کافکا در کرانه" و یک مجموعه داستان کوتاه و کتاب حاضر یعنی "پس از تاریکی" از کتابهایی هستند که در ایران منتشر و از آنها استقبال شد. متأسفانه در حال حاضر برخی از رمان های دیگر این نویسنده را نمی توان بدون لطمه جدی ترجمه و منتشر کرد.
داستان کتاب "پس از تاریکی"، در یک شب تا صبح در خیابان های توکیو می گذرد. عنوان هر فصل کتاب با ساعت از یکدیگر جدا شده اند، یعنی هر فصل کتاب یک ساعت از این شب تا صبح است. و طبق معمولِ موراکامی نوای موسیقی در تمام آن شنیده می شود.
در بخشی از این کتاب می خوانید :
" مردِ روی صفحه کت و شلوار قهوه یی تیره کار پوشیده است. این کت و شلوار شاید در زمان خودش خیلی هم چشمگیر بوده، اما حالا فرسوده و کهنه شده. جا به جا چیزی مثل غبار سفید به آستین ها و پشتش چسبیده است. مرد کفش های مشکی پنجه گرد پوشیده که روی آن هم غبار نشسته است. انگار پیش از آمدن به این اتاق از روی چند کپه خاک گذشته. پیراهن رسمی سفید پوشیده و کراوات پشمی مشکی ساده زده و هر دو همان ظاهر خسته را به او می دهند. در موهایش رگه های خاکستری دویده. نه، شاید روی موهایش هم گُله به گُله غبار سفید نشسته باشد. به هر حال، مدت زیادی درست شانه نشده است. اما عجیب است که به نظر نمی رسد مرد به سر و وضع خودش بی اعتنا بوده باشد و احساس آشفتگی هم نمی دهد. فقط پس از وضعیت ناگزیری که موجب شده سراپایش غبارآلود شود، خسته و وامانده است.
صورتش را نمی بینیم. چون حالا دوربین تلویزیون فقـط پشتـش یا قسمتی از بدنش غیر از صورتش را می گیرد. چه به علت زاویه نور و چه به سبب ترتیباتی عمدی، صورتش همیشه در سایه تاریک و دور از چشـم ماست."
 

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها