×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
تصمیم گیری

دانلود کتاب تصمیم گیری

تصمیم گیری
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : تصمیم گیری

نویسندگان : مایکل کروگروس, رومن شاپلر

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : پروین آقائی

تعداد صفحات : 168 صفحه

شابک : 978-964-236-974-4

تاریخ انتشار : 1397

رده بندی دیویی : 153/83

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, کتابهای روانشناسی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 49900 تومان


معرفی کتاب

"کتاب تصمیم گیری" / ده ها مدل برای تفکر راهبردی
کتاب حاضر با عنوان اصلی (50Erfolgsmodelle) از مایکل کروگروس (Mikael Krogerus) و رومن شاپلر(Roman Tschappeler) می باشد که با ترجمه ای از پروین آقایی، توسط انتشارات نسل نو اندیش منتشر شده است.
کتاب حاضر، برای همه کسانی نوشته شده است که هر روز با دیگران سر و کار دارند. چه معلم باشید، چه پروفسور، چه خلبان و چه مدیر بارها و بارها با سؤالات مشابهی رو‌به‌رو خواهید شد: چگونه تصمیم درستی بگیرم؟ چگونه می‌توانم به خودم یا تیمم انگیزه دهم؟ چگونه می‌توانم شرایط را تغییر دهم؟ چگونه می‌توانم به شکل کارآمدتر عمل کنم؟ و در مسائل شخصی‌تر: دوستان من چه چیزی را در موردم آشکار می‌کنند؟ آیا من در لحظة‌ حال زندگی می‌کنم؟ به دنبال چه چیزی هستم؟  ده‌ها مدل تصمیم‌گیری، مدل‌های معروف و نا‌شناخته که براي یافتن جواب سؤالات بالا کمک‌تان خواهند کرد با استفاده از کلمات و نمودارها توضیح داده شده‌اند. منتظر پاسخ‌های صریح نباشید؛ آمادگی داشته باشید، محک زده شوید. انتظار غذای فکری را داشته باشید. با اطلاعاتی که به دست خواهید آورد می‌توانید دوستان و همکاران‌تان را تحت تأثیر قرار دهید. قوی سیاه چیست؟ دم دراز چیست؟ اصل پارتو چیست؟ چرا ما همیشه همه چیز را فراموش می‌کنیم؟ در شرایط تعارض‌آمیز باید چگونه رفتار کنیم؟  این کتاب، کتاب تمرین است. می‌توانید از روی مدل‌ها بنویسید، جاهای خالی را پر کنید، روي‌شان خط بکشید یا آن‌ها را گسترش و بهبود دهید. اگر می‌خواهید برای سخنرانی‌ای آماده شوید، عملکرد سالانه‌تان را بررسی کنید، تصمیم مهمی بگیرید، ایده‌های کاری‌تان را ارزیابی کنید یا خودتان را بهتر بشناسید، این کتاب راهنمایی‌تان خواهد کرد.
در بخشی از این کتاب می خوانیم:
"ما نمی‌توانیم شخصیت خودمان را بفهمیم اما می‌توانیم آگاه شویم، کدام بخش از شخصیت‌مان را برای دنیای بیرون آشکار می‌کنیم. جوهری (این نام برگرفته از بخش اول اسم کوچک مبدعان این مدل یعنی جوزف لوفت  و هری اینگهام  است) یکی از مدل‌هاي جالب، برای توصیف تعامل انسان‌هاست. یک پنجرة چهار قاب، آگاهی را به چهار نوع تقسیم می‌کند:
الف. این بخش ویژگی‌ها و تجاربی را توصیف می‌کند که از آن‌ها آگاهیم و دوست داریم، در موردشان با دیگران صحبت کنیم.
ب. این بخش نهفته چیزهایی را توصیف می‌کند که در مورد خودمان می‌دانیم اما به دیگران نشان نمی‌دهیم. هر چه اعتماد در رابطه‌ای افزایش یابد، این بخش کوچک‌تر می‌شود.
ج. چیزهایی در مورد خودمان که از آن‌ها اطلاع نداریم اما دیگران آن‌ها را به راحتی می‌بینند و به‌علاوه چیزهایی که فکر می‌کنیم، به خوبی بیان می‌کنیم اما دیگران آن‌ها را به شکل کاملاً متفاوتی تعبیر می‌کنند. در این بخش، بازخورد ممكن است، روشنگر اما در عین حال مضر باشد.
د. ابعادی از شخصیت ما هست که برای خودمان و همین طور برای دیگران نهفته‌اند. ما بیشتر از آن‌چه فکر می‌کنیم، پیچیده و چندبعدی هستیم. هر‌از‌چند‌گاهی چیز ناشناخته‌ای از ناخودآگاه‌مان به عنوان مثال، در خواب‌های‌مان ظاهر می‌شود. "

فهرست مطالب

چگونه عملکرد خودتان را بهتر كنيد

چگونه خودتان را بهتر بشناسید

چگونه دیگران را بهتر بشناسید

چگونه عملکرد دیگران را بهتر كنيد

حالا نوبت شماست

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها