×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
گلوله برفی

دانلود کتاب گلوله برفی

گلوله برفی
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : گلوله برفی

نویسنده : اشلی شرودر

ناشر : سبکتو

مترجم : گروه مترجمین

تعداد صفحات : 152 صفحه

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, مدیریت، کسب و کار و کارآفرینی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 4800 تومان


معرفی کتاب

"گلوله برفی" / وارن بافت و سبک زندگی تجاری او
کتاب حاضر با عنوان اصلی (The Snowball) اثری از اشلی شرودر (Alice Schroeder) می باشد که با ترجمه ای از گروه سبکتو توسط انتشارات سبکتو منتشر شده است.
اشلی شرودر، یک نویسنده آمریکایی و تحلیل‌گر بیمه است. او نویسنده روزنامه‌ و مجلات بزرگی چون وال‌استریت ژورنال، نیویورک تایمز و بلومبرگ بوده است. او در سال  ۲۰۰۳ اعلام کرد که می‌خواهد در مورد زندگی‌نامه یکی از سرمایه‌گذاران بزرگ وال‌استریت کتابی بنویسد، اما چند وقت بعد تصمیم گرفت که این کتاب چیزی فراتر از یک زندگی‌نامه و جامع‌تر باشد. اشلی بیش از ۲۰۰۰ ساعت مصاحبه مستقیم با بافت داشت و با بیش از  ۲۵۰ نفر در مورد او مصاحبه کرد. گوله برفی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های امریکاست.
گوله برفی، می‌گوید که چطور به جایی برسید که بدون کار کردن پول به حسابتان واریز شود. شاید به نظر رویایی باشد اما وارن بافت، ثروتمندترین مرد دنیا نشان داد که می‌تواند تبدیل به واقعیت شود. او در این میکروکتاب از زندگی و نحوه ثروتمند شدنش می‌گوید. اینکه چطور زمانی که کل بازار در رکود بود، او هر روز ثروتمندتر می‌شد. گوله برفی، همان میراث بافت است که هر روز بدون دخالت او و حتی بدون نیاز به حضورش بیشتر می‌شود.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:
"در اوایل سال ۱۹۷۵، اوراق بهادار و کمیسیون ارز شروع به تحقیقاتی درمورد معاملات و خریدهایی که Blue chip stamps انجام داده بود و به خصوص در مورد چارلی مونگر و وارن بافت کرد، و به تجزیه‌و‌تحلیل دقیق سهامداران پیچیده و در هم آمیخته شرکت متقابل، که شرکتهای Blue chip stamps، برکشایر هاتاوی و Diversified را داشتند، پرداخت. پس از ماهها بررسی، شرکت Blue chip در حالیکه هیچ جرمی را نمی‌پذیرفت، موافقت کرد که شرکت را مجبور کند تا در آینده روش عملکردش را تغییر دهد. این برای وارن بافت و چارلی مونگر رهایی بزرگی بود چون شهرت آنها جزء جدایی‌ناپذیر از نحوه کار آنها در آینده بود. در نهایت، SEC وارن بافت را به عنوان عضو هیئت مدیره شرکتی منصوب کرد، که برای بررسی افشای اقدامات شرکت‌ها تشکیل شده و کاملا محرمانه بود. "

فهرست مطالب

این کتاب شامل هشت فصل می باشد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
Elham malihpour

به نظر من این تنها یک زندگینامه از شخصی موفق بود.اینکه این شخص چطور تونسته موفق بشه و یک میلیونر موفق بشه خاص شرایط خود اون شخص هست.نکات آموزشی و مهم دراین کتاب به خواننده منتقل نمیشه.از نظر من فقط یک متود مشخص پولدار شدن رو درزندگیه این فرد شرح میده و راهکارهایی که به پولدار شدن افراد مختلف منتهی بشه رو آموزش نمیده.این کتاب جزو کتابهای کاربردی و آموزشی محسوب نمیشه...

1398-08-26

برچسب ها