×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
استثنائی ها

دانلود کتاب استثنائی ها

استثنائی ها
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : استثنائی ها

نویسنده : مالکوم گلدول

ناشر : سبکتو

مترجم : گروه مترجمین

تعداد صفحات : 205 صفحه

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 4800 تومان


معرفی کتاب

"استثنائی ها" / انفجاری از دانش، خودباوری و سرگرمی همه در یک میکروکتاب
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Outliers: The Story of Success) اثری از مالکوم گلدون  (Malcom Gladwell) می باشد که با ترجمه ای از گروه سبکتو توسط انتشارات سبکتو منتشر شده است.
مالکم گلدول متولد ۳ سپتامبر ۱۹۶۳ است. او یک کانادیی الاصل هست که در بریتانیا به دنیا آمده و در نیویورک زندگی می‌کند. او نویسنده، روزنامه‌نگار و جامعه شناس است. در سال ۲۰۰۵ مجله تایم او را یکی از صد نفر با نفوذ نامید و در سال ۲۰۰۷ جایزه جامعه‌شناسی و یک دکترای افتخاری ادبی دریافت کرد. گلدول مطالب زیادی نوشته و تحقیقات زیادی کرده است و معمولا به واسطه نگاهی که به جامعه دارد مورد انتقادهای زیادی قرار می‌گیرد اما نکته جالب اینجاست که تا امروز تمام منتقدانش را قانع کرده است.
کتاب استثنایی‌های یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های اوست که با زبانی ساده از تمام آنچه که در چندین سال تحقیق کرده می‌گوید. نظریه ۱۰،۰۰۰ ساعت او از تجربه خودش برای پیدا کردن کار شروع شد و امروز در تمام دنیا پذیرفته شده است.
در این کتاب با دیدگاهی کاملا متفاوت به موفقیت و فرصت‌هایی که زندگی در اختیار ما قرار می‌گیرد نگاه می‌کنیم. در استثنایی‌ها، در مورد این صحبت می‌کنیم که چرا برخی از افراد موفق هستند و برخی نه. در واقع این کتاب به شما می‌گوید که بودن در جای مناسب و در زمان مناسب تاثیر زیادی روی موفقیت شما خواهد داشت. مثال‌هایی که در این کتاب گفته می‌شود دید شما را به موفقیت تغییر می‌دهد. استثنایی‌ها به شما می‌گوید که چطور فرهنگ و تلاش زیاد می‌تواند شما را از یک فرد معمولی به نابغه تغییر دهد و آی‌کیوی بالا می‌تواند بی‌اهمیت‌ترین چیز در موفقیت باشد. از قانون ۱۰،۰۰۰ ساعت برای موفقیت می‌گوید و اینکه چرا نوابغ امروز تکنولوژی از جمله ایلان ماسک و جابز و بیل‌گیتس توانستند به موفقیت برسند و اینکه چرا همه آنها متولد ۱۹۵۴ یا ۱۹۵۵ هستند. با استثنایی‌ها همراه باشید.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:
" جو فلوم در طول بحران در بروکلین نیویورک بزرگ شد. والدین او مهاجران یهودی از اروپای شرقی بودند و در صنعت پوشاک کار می‌کردند. خانواده‌اش به شدت فقیر بود. فلوم در دوران متوسطه، وارد مدرسه نخبگان شد. پس از خدمت در ارتش، فلوم به دانشکده حقوق هاروارد درخواست داد و پذیرفته شد. او یکی از دانشجویان برتر کلاس شد و نامش در دفتر افتخارات وارد شد. اما فلوم به صورت ناخوشایند و عجیب، پس از فارغ‌التحصیلی به سختی توانست در شرکت حقوقی سنتی کار پیدا کند، بنابراین به استارتاپ حقوقی راه‌اندازی شده توسط مارشال اسکادن و لسلی آرپس پیوست. در ابتدا، این استارتاپ تمام کارهای قانونی ارجاع شده را می‌پذیرفت و با کار سخت و زیاد، توانست در طول چند سال رشد خیلی خوبی داشته باشد. فلوم در نهایت در سال ۱۹۵۴ شریک مدیریت شد. امروز اسکادن، آرپس میگر و فلوم صاحب یکی از بزرگترین و قدرتمندترین شرکت‌ها در جهان با حدود ۲۰۰۰ وکیل، ۲۳ نمایندگی در سراسر جهان و بیش از ۱میلیارد دلار درآمد سالانه هستند.
داستان فلوم یک داستان یک شبه موفق شدن بارز است. او مسلما با هوش و جاه‌طلب بود. اما در حال حاضر، احتمالا شما تصور می‌کنید این تمام داستان نیست. فلوم از کجا آمده بود؟ محیط و فرصت‌های او چگونه رشد کرد؟"

فهرست مطالب

میکر وکتاب چیست؟

درباره کتاب

درباره نویسنده

مقدمه

رمز و راز روزتو

فصل اول

اثر متیو

فصل دوم

قانون 10.000 ساعت

فصل سوم

مشکلات نابغه ها، بخش 1

فصل چهارم

مشکل نابغه ها، بخش ۲

فصل پنجم

سه نکته با جو فلوم

فصل ششم

هارلن کنتاکی

فصل هفتم

نظریه قومی سقوط هواپیما

فصل هشتم

تست های ریاضی و شالیزارهای برنج 

فصل نهم

معامله ماریتا

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
محمدرضا

میکرو کتابی نسبتا طولانی که شامل نه فصل است و در هر فصل به یک ویژگی از افراد استثنا میپردازد . راز های موفقیت این افراد را فاش میکند.

1400-10-24

برچسب ها