×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
اسرار سخنرانی و ارائه های استیو جابز

دانلود کتاب اسرار سخنرانی و ارائه های استیو جابز

اسرار سخنرانی و ارائه های استیو جابز
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : اسرار سخنرانی و ارائه های استیو جابز

نویسنده : کارماین گالو

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : سعید جعفری

تعداد صفحات : 328 صفحه

شابک : 978-964-236-459-6

تاریخ انتشار : 1391

رده بندی دیویی : HF5718/22/گ2الف51391

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, مدیریت، کسب و کار و کارآفرینی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 65900 تومان


معرفی کتاب

"اسرار سخنرانی و ارائه های استیو جابز" / چگونه در برابر حضار فوق العاده عمل کنیم؟

کتاب حاضر با عنوان اصلی (The presentation secrets of Steve Jobs) اثری از نویسنده آمریکایی کارماین گالو (Carmine Gallo) می باشد که توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر و به 14 زبان دنیا ترجمه شده است . لازم به ذکر است که این کتاب در میان پرفروش ترین کتابها در سطح بین المللی قرارگرفته است .

یکی از جنبه های مهم زندگی حرفه ای استیو جابز ، بنیان گذار شرکت اپل ، سخنرانی ها و ارائه های بسیار تأثیرگذار و حرفه ای او در هنگام معرفی محصولات و خدماتش بود . به همین دلیل آشنایی با نحوه بیان و ارائه های جابز می تواند راهنمای بسیار مفیدی برای اکثر ما باشد .

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

"به واژه‌ها و شماره‌ها بر روی اسلایدهایی که نشان داده شده است، توجه کنید. واژه‌های نوشته‌شده بر روی اسلایدها با واژه‌هایی که جابز به‌کار می‌برد تا پیامش را انتقال دهد، مطابقت دارند. هنگامی که جابز می‌گوید: «ما می‌‌خواهیم درباره‌ی موسیقی صحبت کنیم» تنها واژه‌ای که حضار می‌بینند، «موسیقی» است. واژه‌ها، به عنوان مکمل عمل می‌کنند. اگر شما یک نکته را ارائه دهید و اسلایدتان واژه‌های زیادی داشته باشد- و آن‌ها با گفته‌ی شما مطابقت نداشته باشند- حضار، زمان سختی را در ارتباط با تمرکز بر روی شما و اسلاید خواهند گذراند. در حقیقت، اسلایدهای پرواژه، حضار را از داشتن تجربه‌ای خوب دور می‌کنند. اسلایدهای ساده، تمرکز را معطوف شما ـ سخنران ـ‌ می‌کنند."

فهرست مطالب

پرده‌ ی اول: خلق داستان

تنفس اول: از قانون ده دقیقه پیروی کنید

پرده‌ ی دوم: ارائه‌ ی تجربه

تنفس دوم: شيلر از بهترين آموزگار، ياد می ‌گيرد

پرده‌ ی سوم: تصحيح و تمرين

نقد و بررسی کتاب اسرار سخنرانی و ارائه های استیو جابز

کتاب اسرار سخنرانی و ارائه های استیو جابز اثر کارماین گالو، کتابی در خصوص مدیریت، کسب و کار و کارآفرینی که برای یادگیری تکنیک های سخنرانی و مذاکره بهترین گزینه است. برخی افراد قصد دارند به تازگی وارد مرحله از بیزینس و کسب و کار شوند. در این مسیر شما با آدم هایی رو به رو می شوید که مشتری و مخاطب شما بوده و قصد دارند طولانی مدت با شما همکاری کنند. یا قرار است برای ارائه پایان نامه خود روی صحنه بروید. در نتیجه ضروری است تمام تکنیک های سخنرانی و ارائه را بدانید. در ادامه این مقاله شما را به نقد و بررسی مختصری از کتاب اسرار سخنرانی و ارائه های استیو جابز دعوت می کنیم.

 

اسرار سخنرانی و ارائه های استیو جابز

 

کتاب اسرار سخنرانی و ارائه های استیو جابز مخصوص چه کسانی است؟

استیو جابز خالق اپل، به سخنرانی های مسلط و بسیار زیبا معروف بود. وی به گونه ای سخنرانی می کرد که همه حضار میخکوب می شدند و سراپا به حرفهایش گوش می دادند. اما قطعا استیو جابز یک شبه به آن درجه نرسیده و مدت طولانی روی سخنرانی های خود کار کرده است.

سخنرانی امری ضروری برای کارمندان و مدیران شغل های مختلف است. حتی دانشجویانی که در رشته های خاص درس می خوانند و بیشتر اوقات باید مقاله و تحقیق ارائه دهند، باید اصول سخنرانی را بدانند. کتاب اسرار سخنرانی و ارائه های استیو جابز، به طور موشکافانه به آموزش سخنرانی پرداخته و از طریق روند سخنرانی استیو جابز نکات زیادی را به شما یاد می دهد. اما به یاد داشته باشید کسانی که در سخنرانی خبره هستند، یک شبه به این مرحله نرسیده اند.

در واقع این افراد مدت طولانی وقت خود را صرف یادگیری تکنیک های سخنرانی کرده اند و اکنون روی صحنه به راحتی صحبت می کنند. نیازی به نگرانی نیست، استرس عضوی از سخنرانی بوده و همه افراد قبل از اینکه سخنران حرفه ای شوند این مسیر را تجربه کرده اند. برای رهایی از استرس سخنرانی راه های مختلفی وجود دارد که کتاب به شما ارائه خواهد کرد. همچنین این کتاب در خصوص فن بیان اطلاعات متعددی را در اختیارتان قرار می دهد تا با وجه های مختلف سخنرانی آشنا شوید. برای اینکه بتوانید یک فرد تاثیرگذار در زمینه سخنرانی و مذاکره باشید، باید تمرین را جدی بگیرید. از محیط های کوچک مانند خانواده و دوستان برای تقویت فن بیان خود استفاده کنید. اینکه بخواهید سریع وارد یک محیط بزرگ با جمعیت زیاد شوید قطعا استرس و اضطراب بیشتری تجربه خواهید کرد.

 

به قلم: فائزه رنجبران

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها