×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
تجربه اپل

دانلود کتاب تجربه اپل

تجربه اپل
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : تجربه اپل

نویسنده : کارماین گالو

ناشر : نسل نو اندیش

مترجمان : سعید جعفری, مهدی خیرالهی

تعداد صفحات : 312 صفحه

شابک : 978-964-236-907-2

تاریخ انتشار : 1396

رده بندی دیویی : 685/812

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, مدیریت، کسب و کار و کارآفرینی, تبلیغات، بازاریابی و فروش

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 65900 تومان


معرفی کتاب

" تجربه اپل : اسرار ایجاد وفاداری ماندگار در مشتری" با عنوان اصلی (The Apple experience) اثری از کارماین گالو (Carmine Gallo) می باشد که با ترجمه ای از سعید جعفری و مهدی خیرالهی ، از سوی انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

گالو این کتاب را با بهره گیری از اصول و قوانینی که در فروشگاه های اپل در حوزه ارتباط با مشتریان رعایت می شود نوشته و معتقد است این کتاب می تواند برای هر کسب و کاری مفید باشد و تبدیل به الگویی مناسب برای ایجاد سازمانی مشتری مدار شود. در تجربه اپل صحبت از ایجاد تجربه عالی برای مشتری می شود و نمونه هایی از اقدامات فروشندگان اپل و همچنین سازمان های دیگر برای ایجاد این تجربه عالی در مشتریان ارائه شده است.

در بخشی از کتاب می خوانیم : " تمام کارمندان اپل تشویق می‌شوند یک کارت عقیده همراه داشته باشند، کارتی در ابعاد کیف پول که نظرات در مورد فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل را به‌طور خلاصه ارائه می‌کند. دو واژه نخست «پربارسازی زندگی‌ها»ست. این‌ها مهم‌ترین واژه‌های به‌کاررفته در این کتاب هستند. به گفته ران جانسون، خرده‌فروش‌ها باید از خودشان بپرسند: «چگونه فروشگاه را بازآفرینی کنیم تا زندگی مشتریانمان را پربار سازیم؟» وقتی زندگی کارمندانتان را پربار می‌سازید، بیشتر جذب کسب‌وکار شما می‌شوند، احتمال اینکه کار خود را رها ‌کنند کمتر می‌شود و خدمات بهتری به مشتریانتان ارائه می‌دهند. وقتی زندگی مشتریانتان را پربار می‌سازید، آن‌ها با تجارتشان به شما پاداش می‌دهند و مهم‌تر اینکه، به هواداران وفادارتان تبدیل می‌شوند و فعالانه کسب‌وکارتان را به دیگران توصیه می‌کنند. هنگامی که وارد تجارت «پربارسازی زندگی‌ها» می‌شوید، مواردی جادویی رخ می‌دهند. بیایید با کمک یکدیگر کارهای جادویی انجام دهیم. "

فهرست مطالب


مقدمه
بخش نخست. الهام‌بخش مشتری داخلی خود باشید
فصل اول. رؤیایی بزرگ‌تر در سر بپرورانید
فصل دوم. براساس لبخندها استخدام کنید
فصل سوم. کارمندانی شجاع پرورش دهید
فصل چهارم. اعتماد ایجاد کنید
فصل پنجم. حلقه بازخورد را تشکیل دهید
فصل ششم. نیروهای چندکاره را توسعه دهید
فصل هفتم. به کارمندانتان اختیار دهید
بخش دوم. خدمات‌رسانی به مشتری خارجی
فصل هشتم. از پنج اصل خدمات‌رسانی اپل پیروی کنید
فصل نهم. ساعت درونی مشتری را دوباره تنظیم کنید
فصل دهم. مزیت بفروشید
فصل یازدهم. نبوغ درونی مشتری خود را آزاد کنید
فصل دوازدهم. لحظات متحیرکننده خلق کنید
فصل سیزدهم. نمایشنامه را تمرین کنید
فصل چهاردهم. تجربه‌ای همسان ارائه دهید
بخش سوم. صحنه را مهیا سازید
فصل پانزدهم. آشفتگی‌ها را از بین ببرید
فصل شانزدهم. به جزئیات طراحی توجه کنید
فصل هفدهم. طراحی تجارب چند حسی
نتیجه‌گیری
 

تجربه اپل، الگویی برای هر کسب و کاری

موفقیت جزئی از ذات انسانی است و این ذات و خواسته در همه انواع و ابعاد زندگی خود را نشان می دهد که یکی از این ابعاد، بعد تجارت و فروش می باشد. همیشه داشتن یک الگو مناسب می تواند مناسب باشد. الگویی که خود به موفقیت رسیده و این را را پیموده است. اما داشتن الگو به معنی پیروی از آن نیست و به این معنی نیست که باید تمام کارهای آن را عینا تکرار کرد. به دو دلیل این اتفاق به هیچ روی صلاح نیست. اولا این که راه هرکسی و هر ایده ای تنها مختص همان کس و همان ایده است و تنها می تواند برای او این ثمر و نتیجه را داشته باشد. از طرف دیگر اگر شما بخواهید رفتاری مشابه رفتار یک فرد موفق داشته باشید. در حقیقت در حال تکرار رفتار های حال و گذشته او هستید. در حالی که یک فرد موفق رفتاری جدید و آینده نگرانه انجام می دهد و این یعنی عملا شما خود را عقب انداخته اید. بنابراین فکر یک تقلید کورکورانه را از فکر خود دور کنید. اگر در  کتاب تجربه اپل یا امثال آن نیز مثال هایی آورده می شود صرفا جهت ملموس تر کردن فضا و دانستن اتفاقات واقعی است که در این جریانات افتاده است. دوباره این نکته را بازگو می کنم که دیدن اتفاقات و مسیر افراد موفق هیچ تناقضی با عدم پیروی از آن ها ندارد و نباید این دو را با یکدیگر یکسان دانست. با این حال وقتی سراغ کتاب تجربه اپل می رویم. در ابتدا انتظار داریم در مورد زندگی سازنده آن و چگونگی رسیدن به موفقیت بزرگ باشد. اما این چنین کتاب هایی در بازار کم نیستند و بعضا نیز می توانند بسیار موثر نیز واقع شوند. اما کتاب حاضر در مورد فروش اپل و نحوه اداره ی فروشگاه های آن می باشد. اتفاقی که می تواند برای هر فروشگاه بزرگ و کوچکی مفید باشد.

 

تجربه اپل

 

تجربه اپل و دیدی متفاوت

داشتن دیدی متفاوت می تواند هرچیزی را دگرگون کند. می تواند در هر جایی مفید باشد. البته باید ریسک آن را نیز پذیرفت اما یادتان باشد مشق از روی دست دیگران چندان ارزش ندارد، آن چیزی می تواند جذاب و دلپذیر باشد که متفاوت ببند و متفاوت عمل کند. قبل از خواندن این کتاب حتما این سوال را از خود بکنید که واقعا عامل اصلی  موفقیت این برند تجاری چه بوده است؟ آیا واقعا بخاطر کیفیت و نوع ساخت آن به این شهرت جهانی و به این فروش بالا رسیده است ؟ آیا تا کنون شرکت یا شرکت هایی نتوانسته اند که این کیفیت را تولید و یا  کیفیتی بهتر از آن تولید کنند؟ مسلما این چنین اتفاقاتی افتاده است. بنابراین به راحتی می توان گفت که عامل اصلی و پایه ای در تجارت اپل کیفیت گوشی های آن نبوده است. بلکه رازش در نحوه فروش آن بوده. این نحوه فروش از خودم طراحی گوشی شروع می شود و تا رسیدن به دست مشتری ادامه پیدا می کند. در ساخت و طراحی گوشی های اپل معمولا یک شعار غیر رسمی و معروف این است که : " مشکل را درست کن، راه حل را بفروش " این شعار پرکاربرد برای اپل توانست معجزه کند. این گوشی خود را از هر جای دنیا جدا کرد، امپراطوری خود را درست کرد و خاص ماند. اما این تمام مار نبود. اپل باید می توانست این شعار خود را القا کند و به مشتری های خود بفهماند که آن ها به گوشی اپل نیاز دارند و اگر اپل گوشی یا وسیله ای الکتریکی تولید نکند این مشتری ها هستند که ضرر می کند و نه شرکت اپل. برای این کار، اقدامات بسیاری انجام داده شد که قسمتی از این اقدامات در مغازه های فروش و فروشگاه های اپل بود. در حقیقت شاید مهمترین قسمت فروش همین قسمت فروشگاهی است. چرا که اولین و مهمترین تماس مستقیم مشتری با محصولات در آنجا رخ می دهد بنابراین شرط تاثیر گذاری به حداکثر لزوم خود می رسد.

 

کتاب تجربه اپل

 

دید متفاوت در فروش

همانطور که در بالاتر بیان کردیم. دید متفاوت می تواند در هر چیزی بسیار متفاوت باشد. اپل این دید متفاوت را در قسمت فروش خود اینگونه رقم زده است که بجای توجه به مشتری، به کارمندان خود توجه می کند. در حقیقت اپل و شرکت های بزرگ این را دانسته اند که باید بتوانند کارمند خود را از دل راضی نگه دارند که اگر این اتفاق بیفتد آن ها از ته دل برای شرکت کار می کنند و این دقیقا یکی از همان رمز های اصلی و موفقیت آمیز شرکت اپل در فروش بوده است. این شرکت با این اتفاقی که رقم زده باعث شده است که کارمندانش با حس خوب فروش را انجام دهند و این حس خود توانسته رابطه ای خوب بین فروشنده و مشتری ایجاد کند. اما این تمام کار نیست و کتاب تجربه اپل پر از این اتفاقات مختلف در این زمینه می باشد.

 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها