×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
چگونه برتر از دیگران باشید

دانلود کتاب چگونه برتر از دیگران باشید

چگونه برتر از دیگران باشید
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : چگونه برتر از دیگران باشید

نویسنده : محمدرضا بیات سرمدی

ناشر : نسل نو اندیش

تعداد صفحات : 176 صفحه

شابک : 978-964-236-709-2

تاریخ انتشار : 1394

رده بندی دیویی : 158/1

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 49900 تومان


معرفی کتاب

"چگونه برتر از دیگران باشید" / درس هایی برای پیروزی در زندگی و کسب و کار
کتاب حاضر اثری از محمدرضا بیات سرمدی می باشد که توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
این کتابی نیست که پیش از خواب به‌دست بگیرید و چند صفحه‌ای از آن‌را بخوانید تا پلک‌هایتان سنگین شود و به خواب بروید، بلکه همانند شیپوری است که شما را از خواب بیدار می‌کند تا برای رسیدن به رویاهایتان بی‌تاب شوید. پس بهتر است پیش از آن‌که شروع به خواندنش کنید کمی‌ با خودتان خلوت کنید و از خود بپرسید آیا به‌راستی در جستجوی برتری و عظمت هستید یا به معمولی بودن و میان‌مایگی خوشنودید؟ آیا می‌خواهید آینده‌تان را خودتان آن‌گونه که آرزو دارید بیافرینید یا مانند بیشتر انسان‌ها منتظر می‌مانید تا آینده برای شما اتفاق بیفتد بی‌آن‌که نقشی در آفرینش آن داشته باشید؟ اگر در تصمیم خود برای رسیدن به برتری مصمم هستید باید بگویم همراه مناسبی را برای خود برگزیده‌اید؛ زیرا این کتاب حتی لحظه‌ای شما را آسوده نمی‌گذارد و هر روز و هر شب شما را وا می‌دارد هر چه بیشتر اوج بگیرید و به جایگاه بلندمرتبه‌ای دست یابید که به‌راستی لایقش هستید.

در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" وقتی با مشکلی روبه‌رو می‌شوید، گاهی باید برای رفع آن چاره‌ای بیندیشید و تغییری در پیرامون‌تان ایجاد کنید. گاهی بهتر است با مهندسی ذهن خودتان کاری کنید تا آن مشکل برایتان دیگر حتی یک مشکل به نظر نرسد. گاهی باید با سیاست به درون مغز دیگران بخزید و نگرش آنان به مشکل را تغییر دهید تا دیگر لازم نباشد تغییری در جهان فیزیکی پیرامون بدهید و البته اگر به اندازه کافی زیرک باشید باید بکوشید گاهی از هر لحظه از آن مشکل لذت برده و همچنین نهایت استفاده را از آن ببرید."

 

فهرست مطالب

تشنه برتری باشید 

خودتان باشید 

به سبیل‌تان دست نزنید 

عقل دیگران را تعطیل کنید 

هرگز سوار کشتی تایتانیک نشوید 

گوساله سامری را نپرستید 

سرتان را محکم به دیوار بکوبید 

درون مغزتان یک علامت سوال نصب کنید 

دنیا را در مشت خود بگیرید 

خودتان را از نو بیافرینید 

از ترافیک لذت ببرید 

بندبازی بیاموزید 

مغزتان را بشوييد 

پنجه‌ي عقاب را بشكنيد 

از مادرشوهرها بياموزيد 

پيش از مُردن، زندگي كنيد 

جنگل را ترك كنيد 

همنشين ستارگان شويد 

هوشمندانه كله‌شقي كنيد 

معادله را درست حل كنيد 

تور خود را پهن كنيد 

اژدها را بكُشيد 

خود را از بردگي نجات دهيد 

کوروش را از خواب بیدار کنید 

به خودتان ایمان بیاورید 

 

معرفی کتاب چگونه برتر از دیگران باشید

محمدرضا بیات سرمدی نویسنده کتاب چگونه برتر از دیگران باشید، در این کتاب درس هایی برای پیروزی شما در زندگی و کسب و کار آورده است. اگر قصد دارید در تمامی مراحل زندگی خود موفق باشید و پله های ترقی را یک به یک بپیمایید، لازم است این کتاب را مطالعه کنید و تمرینات آن را عملی کنید. برای پیروزی در تمام مقاطع زندگی باید دست به عمل زد و بدون عمل رسیدن به آرزوها ممکن نخواهد بود. در این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی کتاب چگونه برتر از دیگران باشید، بپردازیم و نکات مهمی از این کتاب خودشناسی و خودسازی را بازگو کنیم.

 

کتاب چگونه برتر از دیگران باشید

 

چرا کتاب چگونه برتر از دیگران باشید را بخوانیم؟

تا به حال فکر کرده اید چگونه برتر باشیم؟ چطور می توانیم در این عالم بهترین ورژن خود باشیم؟ اگر جزء آن دسته افرادی هستید که منتظر نیروهای غیبی هستید تا آرزوهای شما را برآورده کنند و شما را در مسیر موفقیت قرار دهند بهتر است این کتاب را نخوانید. کتاب فوق مخصوص کسانی است که دست به عمل زده و هر روز شوق و اشتیاق بیشتری برای رسیدن به اهداف خود دارند. کسانی که با تمام ناامیدی و اتفاقات ناخوشی که در زندگیشان افتاده، همچنان امیدوارند و می دانند روزی به خواسته های خود می رسند. رقابت با این دسته انسان ها کمی سخت بوده، زیرا هرگز پشیمان و ناامید نمی شوند و به راهشان ادامه می دهند.

اگر فکر می کنید این کتاب را انتخاب کرده اید تا شب ها راحت تر خوابتان بگیرد و فقط وسیله ای برای دست گرمی باشد؛ کاملا در اشتباهید. این کتاب مانند زندگی در گوش های شما صدا کرده و از خواب چندین و چند ساله بیدارتان می کند. می دانید چرا؟ چون سالهاست در خوابی عمیق فرو رفته اید نمی دانید با خود چند چند هستید.

قبل از شروع کتاب، تکلیفتان را روشن کنید. مطمئن باشید می خواهید به بهترین نسخه خود تبدیل شوید. این تصمیم سختی است و نیازمند سپری کردن زمان است. هیچکس یک شبه تغییر نکرده و در یک شب به تمام آرزوهای خود نرسیده است. در نتیجه با خواندن صفحه اول باید مصمم و پیوسته عمل کنید.

 

کتاب های خودشناسی و خودسازی

 

در کتاب برتر از دیگران باشید می خوانید:

یکی دیگر از شوخی های روزگار این است که مدرسه و دانشگاه هم زمان، بزرگ ترین نعمت و عظیم ترین نکبت زندگی هر انسان متمدنی است! هر نوزادی وقتی با شوق فراوان دنیای تنگ و تاریک رحم مادر را ترک می کند و پا به دنیای شگفت انگیز می گذارد در آفرینش به شکل یک نابغه استثنایی و یک هنرمند خلاق به دنیا می آید.

بزرگترین چالش زندگی اش این است که چگونه نابغه باقی بماند و هنرمند از دنیا برود. از دوران نوزادی زمانی که درون گهواره ای آرام گرفته ایم تا وقتی درون یک تابوت به آرامش ابدی می رسیم همه مظاهر قدرت از ما می خواهند فکر نکنیم و تنها به فرمان ها گردن نهیم. در کودکی وقتی نور خورشید از گلدان قدیمی که بر سر تاقچه خانه پدری بود عبور می کرد و رنگین کمانی از رنگ هایی زیبا بر دیوار سفید خانه می آفرید، ما که کودکی پنج ساله بودیم به شوق بازی با رنگ ها و کشف شگفتی ها به سمت گلدان می رفتیم که ناگهان پدر با ابروهایی گره خورده به ما فرمان می داد: «دست نزن!»

 

به قلم: فائزه رنجبران

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها