×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
دختر شیرازی

دانلود کتاب دختر شیرازی

دختر شیرازی
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : دختر شیرازی

نویسنده : مجید رزمجویی

ناشر : فرهنگ عامه

تعداد صفحات : 361 صفحه

شابک : 978-622-7860-01-6

تاریخ انتشار : 1400

رده بندی دیویی : 3فا8/62

دسته بندی : رمان های ایرانی, داستان های آموزنده

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : 60700 تومان


معرفی کتاب

"دختر شیرازی"
کتاب فوق اثری از مجید رزمجویی می باشد که توسط نشر فرهنگ عامه منتشر شده است.
دختر شیرازی نام رمانی است فارسی که توسط آقای رزمجویی به نگارش درآمده است.
مقوله اعتیاد و سرگذشت افرادی که با این بلای خانمان سوز دست و پنجه نرم می کنند، تابحال در داستانهای بسیاری روایت شده که هرکدام از زاویه ای به این پدیده اجتماعی نگریسته اند.  اما چیزی که در دختر شیرازی شما با آن مواجه خواهید شد فراتر از یک داستان است.
همانطور که نویسنده در مقدمه کتاب نیز ذکر کرده برای تهیه این کتاب ساعت ها با معتادان صحبت کرده ، پای درد دل آنها نشسته و با آنها خندیده و گریه کرده تا بتواند اثری باورپذیر و جذاب را خلق نماید.
داستان کتاب در مورد پسری است که آلوده به مواد مخدر شده ودر زندان دست به هر کاری می زند تا بتواند از فردی به نام رحیم بوشهری مقداری مواد بگیرد. پسر از زندان آزاد می شود و نمی داند که چه باید بکند. خمار است، بدنش زخم و است هیچ پولی هم ندارد. ناامیدی در او رخنه کرده و هیچ راهی را پیش پایش نمی بیند تا اینکه ...

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
بهتاش

کتابی که عمق دردناک بودن اعتیاد رو بدون روتوش به شما نشون میده و بعد از خوندنش تا مدت های زیادی بش فکر میکنید

1402-02-10

حامد

متن روان و داستان فوق العاده کتاب انسان را به طور با ورنکردنی با خود همراه میکند و اطلاعات زیادی در تمامی جهات در مورد اعتیاد این نابودگر انسان را به صورت ملموس بیان میکند. کتاب پتانسیل فراوانی جهت به تصویر درآمدن، در قالب و فیلم یا سریال را دارد.

1402-01-31

مهدی نظری

درود کتاب دختر شیرازی پرداخت بسیار حرفه ای و مهمی در حوزه آسیب های اجتماعی به خصوص اعتیاد در سطح جامعه دارد بخصوص شخصیت غلام بسیار رئال و قابل درک برای مخاطب بیان شده به تمام خانواده هایی که درگیر معضلاتی مثل اعتیاد هستند توصیه میشود این کتاب را کپی های قبل از چاپش من خواندم و خیلی جاهایش گریستم بخصوص انجا که دوتا خانم بچه کوچکشون رو تو خرابه میزارن برن مواد بگیرن و برگردن و توسط پلیس دستگیر میشن و مادر بچه بعداز سه روز که آزاد میشه و میره سر وقت بچه میبینه که مورچه ها چشمای بچه رو خوردن و باقی دردناک ماجرا

1402-01-28

مجتبی بخشنده

کتاب با متنی روان و سلیس بیان کننده داستان اعتیاد است که به خوبی خواننده را جذب کرده و او را با خود به فضای داستان می برد. به عنوان یک دانش آموخته رشته جامعه شناسی معتقدم که در دوره‌ای نوجوانی و جوانی خواندن این اثر می تواند پاتنی قوی و موثر در پیشگیری از گرایش به اعتیاد در فرد ایجاد کند. نویسنده توانسته به خوبیخانمانسدزی این آفت را که سبب نابودی فرد و خانواده شود نشان دهد و پایان باز داستان به جذابیت آن کمک کرده است.

1401-12-25

حدیث رزمجویی

متن و داستان کتاب خیلی جذاب هست و این کشش رو ایجاد می‌کرد که مدام دنبال ادامه‌ی ماجرا باشی. با اینکه کلیت موضوع اعتیاد به نظر تکراری میاد ولی دید نویسنده جدید بود و جنس شخصیت‌پردازی قدیمی و آشنا به نظر میاد. به شخصیت‌ها خیلی خوب پرداخته شده و با اینکه شاید الان توی سال ۱۴۰۱ این نوع برخوردها و روابط خیلی کمرنگ شده باشن (خوشبختانه) ولی ارتباط خیلی قوی‌ای می‌شد با زمانه‌ای گرفت که شاید پدر و مادرهامون در اون بزرگ شدن. اما ضعفی که کتاب داشت خیلی از جاها احساس می‌کردی که نویسنده داره مستقیماً نصیحتت می‌کنه. و خب من به شخصه علاقه‌ای ندارم که کتاب اینطوری باشه. گاهاً باید این درک رو به تو برسونه که این کار چه ضرراتی داره یا چه خوبی‌هایی داره و تو خودت نتیجه‌گیری کنی و انتخاب رو کامل به تو بسپاره. باید بی‌طرفانه باشه تا به دل بشینه.

1401-12-05

Sareh

خیلی روان و صریح و در عین حال بسیار پرکشش و جذاب ، پیشنهاد میکنم حتما بخونید حتی اگر در اطرافیانتون تجربه اعتیاد رو نداشتید کاملا درک خواهید کرد.

1401-12-03

محمود فریدونی

کتابی واقعا تاثیر گذاره که در لایه های مختلف جامعه و مقوله وحشتناک اعتیاد ورود میکنه و خواننده تا مدتها تحت تاثیر داستان قرار میگیره خوندن این کتاب و به همه پیشنهاد میکنم .

1401-11-30

لاله

این رمان فوق العادس،من بیش از یکسال پیش این کتاب خوندم با اینکه خیلی تلخ بود و با گریه تمومش کردم ولی لحظه به لحظش مثل یه فیلم جلوی چشمام چون اثر گذاری کلام نویسنده بر قلب و مغز بطور همزمان بوده و منتظرم کتاب دیگه ای از قلم این نویسنده چاپ بشه که بخونم

1401-11-28

میرشکاری

رمانی متفاوت که باعث می شودخواننده نتواند آنرا زمین بگذارد درلابلای کتاب به عمق فاجعه اعتیاد پی می بری .

1401-11-26

احسان خارستانی

بسیار واقع گرایانه وتلخ بود با این حال بسیار تاثیر گذار بود

1401-11-24

شیما

بسیار کتاب آموزنده و تامل برانگیزی بود، قسمت های پایانی فقط اشک ریختم و افسوس خوردم

1401-11-24

میرزایی

بسیارتلخ ولی اموزنده به خواننده رحم نگرده

1401-11-18

مهدی

خواندن این کتاب را به تمامی خانواده ها توصیه میکنم

1401-11-12

ماندانا رزمجو

تا عمق درد پیش رفته بود

1401-06-11

برچسب ها