×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
مدیریت زمان

دانلود کتاب مدیریت زمان

مدیریت زمان
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : مدیریت زمان

نویسنده : مارک منچینی

ناشر : شکیب

مترجمان : موسی زمان زاده دربان, مریم زیبا کلام

تعداد صفحات : 196 صفحه

شابک : 978-600-96778-4-9

تاریخ انتشار : 1396

رده بندی دیویی : 650/1

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, مدیریت، کسب و کار و کارآفرینی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 37000 تومان


معرفی کتاب

"مدیریت زمان" / اولویت دهی تعلل نکردن پیش نگربودن
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Time management) اثری از مارک مانچینی (Marc Mancini) می باشد که با ترجمه ای از دکتر موسی زمان زاده دربان و مریم زیبا کلام، توسط انتشارات شکیب منتشر شده است.
منفعت ابتدایی که شما با خواندن و درک درس‌ها (در این کتاب) به دست می‌آورید، افزایش سوددهی در شغل کنونی‌تان خواهد بود. مانند بسیاری کتاب‌های دیگر در مجموعه«Breifcase Books » کتاب «مدیریت زمان» به‌گونه‌ای طراحی شده است که به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های کارکنانتان را در موقعیت‌های مختلف و در ارتباط با مدیریت زمان تقویت کنید. مدیریت زمان سبب انجام آسان‌تر و بهینه‌تر وظائف می‌شود. افزون براین، این کتاب کمکتان می‌کند تا مهارت‌های خود در زندگی شخصی و غیرکاری را نیز ارتقا دهید و موفقیت بیشتری در خانواده خود و کل زندگیتان داشته باشید. این موضوع که این مهارت‌ها در خارج از محیط کار هم کارایی دارند، در جریان کتاب مشاهده خواهد شد. این امر با ذکر نمونه‌هایی از زندگی روزمره و اداری کارکنان صورت می‌گیرد. امیدواریم این نمونه‌ها اندیشه شما را به چالش بیندازد و مجبورتان کند تا درباره راه‌های مناسب تری تفکر کنید و با به کار بردن راهبرد مناسب آن‌ها را به کار بندید. شما خواهید فهمید که این راه‌ها درزمینهٔ‌های مختلف زندگی شخصی‌ و زندگی افراد پیرامون شما تا چه اندازه تأثیرگذار خواهد بود. همان‌طور که خواهید دید این کتاب به بیان موضوعات دیگری در رابطه با مدیریت زمان مانند سازمان‌دهی، کارآمدی و دیگر اهداف در زندگی شخصی شما نیز می‌پردازد. در حقیقت پدیده مدیریت زمان به دیگر امور مرتبط است و بسیاری از عوامل زندگی روزانه ما آن را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. مدیریت زمان به بیشترین میزان شادی و رضایت خاطری مربوط است که در طول یک روز باید داشته باشیم. پس هنگامی‌که این کتاب را می‌خوانید چه انتظاری باید داشته باشید؟ در دو فصل اول شما با تئوری‌هایی روبرو می‌شوید که مدیریت زمان را تأیید می‌کنند و می‌توانند به‌طور اساسی و بنیادی نحوه اداره زندگی شما را دگرگون سازند. آماده باشید تا در فصل‌های بعدی کتاب با صدها روش عملی آشنا شوید که بتواند شما را کمک کند تا مسئولیت‌های روزانه خود را به‌خوبی انجام دهید.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" تنها راهی که می‌توان به‌وسیله آن تمامی قلوه‌سنگ‌ها، سنگریزه‌ها، شن‌ها و آب را در زندگی خود بگنجانیم، استفاده از  برنامه‌ریزیِ هوشمندانه است. ما باید این توانایی را داشته باشیم که تشخیص دهیم کدام‌یک از فعالیت‌هایمان نقش قلوه‌سنگ و کدام‌یک نقش سنگریزه، شن و آب را دارند. تعداد کارهایی که می‌کنیم و ترتیب انجام آن‌ها باید با اندازه پارچ معین شوند؛ اگر در ابتدا مسائل بزرگ را در نظر نگیرید، نمی‌توانید همه کارها را انجام دهید. این فصل به مواردی می‌پردازد که در برنامه شما مستحق توجه بیشتر هستند و ابتدا باید به آن‌ها بپردازید."

فهرست مطالب

مقدمه

فصل اول: کنترل زمان

فصل دوم: چند افسانه درباره مدیریت زمان

فصل سوم: رعایت اصل اولویت ‌ها

فصل چهارم: تعلل، خوره زمان

فصل پنجم: قلوه‌ سنگ‌ ها، برهه‌ ها، هدف‌ ها، و خوشه ‌بندی ‌‌ها

فصل ششم: چگونه می ‌توان به‌ درستی اختیار‌سپاری کرد

فصل هفتم:  یادگیری «نه»‌ گفتن

فصل هشتم: هنر پیش ‌نگری

فصل نهم:نشتی زمان را بگیرید

فصل دهم: ابزارهای قدرت در مدیریت زمان

معرفی کتاب مدیریت زمان:

کتاب مدیریت زمان  درباره مدیریت یکی از ارزشمندترین داشته های انسان، یعنی زمان است که توسط مارک منچینی نوشته شده است.

زمان، این کلمه به عنوان معجزه زندگی همه انسان ها شناخته می شود. اما بیشتر افراد اصلاً به اهمیت آن در زندگی فکر نمی کنند. مدیریت زمان یک مهارت اساسی در زندگی است که باید آن راآموزش ببنیم. در واقع وقتی تصمیم می گیریم از تمام وقت خود نهایت استفاده را ببریم، آن هنگام متوجه می شویم که چقدر زمان مفید را در زندگی از دست داده ایم

ما  انسان ها تنها چند ساعت مفید در روز را برای انجام وظایف و لذت بردن از زندگی، در اختیار داریم پس زمان محدود است. شغل ها می توانند به ما احساس رضایت و شادمانی بدهند، زندگی باید در ارامش و شادمانی بگذرد اما چگونه؟همین جمله به به ما نشان می دهد قرار نیست مدت زمان زیادی را در این دنیابگذرونیم، پس بهترین کار این است که از زندگی شخصی و کاری خود نهایت استفاده و لذت را ببریم.

 

مدیریت زمان

 

درباره کتاب مدیریت زمان:

مدیریت زمان و استفاده درست از آن و کنترل زمان  این کتاب درباره چگونگیاستفاده از اصل طبقه بندی کارها، هدف گذاری، توانایی نه گفتن به کارهایی که فکر می کنید برای شما سودی ندارند، هنر پیش نگری و ابزارهای قدرت در مدیریت زمان به در این کتاب بررسی شده اند.

 به طور کلی در دو فصل اولمدیریت زمان به طور اساسی نحوه اداره زندگی شما را دگرگون می کند که در فصل های دیگر این کتاب چگونه مسئولیت های خود را به خوبی انجام دهیم.

کتاب مدیریت زمان به گونه طراحی شده که مهارت های خود را در زندگی کاری و غیرکاری ارتقا دهیم و به موفقیت دست یابیم این موضوع که این مهارت ها در خارج از محیط کار هم کارایی دارند.
در این کتاب شما خواهید فهمید که این راه ها در زمینۀ های مختلف زندگی شخصی و زندگی افراد پیرامون شما تا چه حد تأثیرگذار خواهد بود. همان طور که این اثر به بیان موضوعات دیگری در رابطه با مدیریت زمان مانند سازمان دهی، کارآمدی و دیگر اهداف در زندگی شخصی شما نیز می پردازد.
در حقیقت پدیده مدیریت زمان بسیاری از عوامل زندگی روزانۀ ما آن را تحت الشعاع قرار می دهد. مدیریت زمان به شادی ونشاط و رضایت خاطری مربوط است که در طول یک روز باید داشته باشیم

این کتاب  هم چنین به ما کمک می کند تا مهارت های کارکنان تان را درجایگاه  های مختلف و در ارتباط با مدیریت زمان تقویت کنیم. مدیریت زمان سبب انجام آسان تر و بهینه تر وظایف می شود

به قلم:نفیسه علیزاده

 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات شکیب

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
fatemeh saljooghi

سلام . وجه کتاب رو پرداخت کرده ام ، امروز . رسید هم دارم . اما نمیدونم کتاب را از کجا و چطوری باید دریافت کنم .

پشتیبان سایت

با سلام برای مطالعه کتابها نیاز است که یکی از نرم افزرهای کتابچین (آی او اس، اندروید، ویندوزی) را نصب کنید اگر کتابها را در کتابخانه خود در نرم افزار مشاهده نمی کنید، ابتدا وارد حساب کاربری خود در نرم افزار شوید، سپس یک بار "کتابخانه من" خود را رفرش کنید، تا کتابها به کتابخانه شما افزوده شوند. برای رفرش، وقتی در حساب کاربری خود در نرم افزار هستید، وارد کتابخانه من شوید، با استفاده از گزینه همگام سازی، کتابخانه شما رفرش شده و کتابهای خریداری شده به کتابخانه شما افزوده خواهند شد

1400-09-02

پریسا جعفری

خیلی کتاب خوبیه. من خیلی خوشم اومد

1400-09-02

mina

اصلا خوب نبود اصلا درمورد مدیریت زمان نبود

1400-09-01

بنیامین

عالی بود حتما بخونین

1400-07-11

حسین خانلری

به نظرم اگر مدیر بخشی یا سازمانی هستین بخونین

1400-05-07

برچسب ها