×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
هیاهوی سکوت

دانلود کتاب هیاهوی سکوت

هیاهوی سکوت
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : هیاهوی سکوت

نویسنده : معصومه کیومرثی

ناشر : منشور سمیر

تعداد صفحات : 249 صفحه

شابک : 978-600-467-118-7

تاریخ انتشار : 1396

رده بندی دیویی : 62/8فا3

دسته بندی : داستان های کوتاه, داستان های آموزنده

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : 29700 تومان


معرفی کتاب

"هیاهوی سکوت" / از داستان هایی واقعی و باور نکردنی ...
کتاب حاضر اثری از معصومه کیومرثی می باشد که توسط انتشارات منشور سمیر منتشر شده است.
راستی چه اسراری در زندگی وجود دارد؟ این سرنوشت ها را چه کسی رقم میزند؟ چگونه روزگار انسانها را به بازی می گیرد و به سرگذشت حیرت آور آنها قهقهه سر می دهد. چه کسی می تواند از این راز سر به مهر پرده بردارد؟ و چه کسی قادر است آرام و آهسته و بدون درگیری و دست و پنجه نرم کردن از دروازه سهمگین و دلهره آور زندگی بگذرد تا بازیچه دست سرنوشت نشود؟ خدایا! این آمدنها و رفتنها چه معنایی می تواند داشته باشد؟ چرا انسانها با یک روح، در ابدان مختلف به دنیا می آیند با درد و رنج و شکنجه زندگی می کنند می میرند و می روند تا دوباره باز گردند و تناسخ را بارها و بارها تجربه کنند؟ چرا این تراژدی ها مرتب تکرار میشود. خدایا حواست هست که از تمام دردهایم باخبر هستی؟ و من تک تک آنها را برایت شمرده ام. اکنون بشنو این سکوت تلخ را، خدایا گویا فراموش کردی که نام من ایوب پیامبر نیست. سکوت می کنم تا این سکوت تلخ تبدیل شود به هیاهوی سکوت، که طوفانها بپا خواهد کرد. این سخنانی بود که صدف داشت برای خدایش می گفت. او در دریایی از بهت و ناامیدی دست و پا می زد و با ناباوری و حیرت به آنچه که در مقابل دیدگانش قرار داشت می نگریست. او در سالهای آخر عمرش به سر می برد، زنی از دیار دردها و رنجها، زنی که تمام عمرش را با سختیها دست و پنجه نرم کرده پشت دیو ناامیدی ها را شکسته، و اینک تازه از یک بحران روحی رها شده بود از یک زندگی جهنمی، از یک اسارت پنهان و خود را آزاد و رها از قید و بندهای زندگی می دید. اما باز داشت به زندانی به نام اسارت پنهان می اندیشید درحالی که دچار کابوسی وحشتناکتر و دلهره آورتر دیگری شده بود، با خود فکر می کرد این دیگر چه کابوسی است حتماً به زودی از آن خواب وحشتناک بیدار خواهد شد، کابوسی که پشتش را به لرزه درآورده بود اما هیچ بیداری وجود نداشت. با ما همراه شوید.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
"مرگ و لعنت به چنین کسانی، گمراهانی، افسار گسیخته و جاهلانی به نام انسان، که هم ردیف حیوانات هستند مقام شرافت انسانی را به گند کشیده اند، طرف سخنم با چنین مردان و زنانی است که نام و شرف خود را به باتلاق گمراهی کشیده اند تا اثری از نام شرف در دنیا بر جای نماند. شما را بخدا، کمی به خود آیید از خواب غفلت و نادانی بیدار شوید. شما حق ندارید عده ای از بندگان بی گناه خداوند را دستاویز خواسته ها و هوس های غیر انسانی خود کنید، چه کسی به شما چنین اجازه ای را داده که دست دختر و یا زنی را به نام همسر بگیرید، به خانه ببرید، تا زندگیتان را سر و سامان دهد، لباس، غذا، وسایل رفاهی، و اگر کودکانی دارید آنها را تر و خشک کرده، از صبح تا شب همه گونه راحتی و آسایش خانواده را فراهم کند، با چه رویی می توانید عشق دیگری را در قلب خود پرورش دهید؟ پس حق او چه می شود؟ حتماً خواهید گفت پس به من چه؟ دوست دارم عاشق شوم، عاشقم شوند، چرا قبلاً چنین فکری را نکردید؟ مرد یا زنی که خیانت می کند، چگونه ندای وجدانش را پاسخ خواهد داد؟ آیا حرفی برای دفاع از خود دارید؟ کودکانی که چشم به در می دوزند، همسرانی که به امید شریک زندگیشان و خستگی کارهایی که انجام داده اند را از تن به در می کنند تا نگاه مهربان و عاشقانه همسر را از آن خود کند چه می شوند؟ نمی دانند پدر یا شوهر چنان در گرداب بدنامی و جهل غرق شده و در میان هوس های ممنوعه، مرام و شرافت مردانگی خود را به لجن کشیده که هر لحظه بوی تعفن خیانت بیشتر مشام را می آزارد."

فهرست مطالب

مقدمه

هیاهوی سکوت

زندگی امید

راز ما

دل نوشته

سوگند

ظلمت تنهایی

مجزه

خیال

بوسه آخر

توبه کن

قرار من تویی

سکوت

دل نوشته

تک نواز آسمانی

صدف که بود؟

مسافرت

عشق زیبا می کند

سخنان امید درباره صدف

سفر به گذشته با استفاده از قدرت ذهن

نگاهی به زندگی مادر امید

لحظه ها عریانند

پدر امید

اشعار امید شیدایی

رنگ زمستون

آمار مطالعه در ایران

باقی سرگذشت امید

ارزش گوهر

آشنایی امید با صدف و تاثیر آن

نیروهای باور نکردنی صدف

 

  و ادامه . . .

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها