×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
پرستوهای بی سرزمین

دانلود کتاب پرستوهای بی سرزمین

پرستوهای بی سرزمین
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : پرستوهای بی سرزمین

نویسنده : عایشه کولین

ناشر : ماهابه

مترجم : محمد شریفی کرجان

تعداد صفحات : 436 صفحه

شابک : 978-600-8623-10-8

تاریخ انتشار : 1398

رده بندی دیویی : 3533/894

دسته بندی : رمان های خارجی

نوع کتاب : Epub

قیمت پشت جلد : 6000 تومان

قیمت نسخه الکترونیک : 17100 تومان


معرفی کتاب

"پرستوهای بی سرزمین"
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Kanadi kirik kuslar) اثری از عایشه کولین (Ayse Kulin) می باشد که با ترجمه ای از محمد شریفی کرجان توسط انتشارات ماهابه منتشر شده است.
عایشه کولین در 29 آگوست 1941 در استانبول ترکیه به دنیا آمد و کار ادبی را با روزنامه نگاری آغاز کرد. او سپس با فیلمنامه نویسی و کارگردانی کارش را ادامه داد و در سال 1984 اولین رمانش را با نام "رو به آفتاب" منتشر کرد. این رمان به عنوان بهترین رمان سال انتخاب شد. وی بعدها همان موفقیت را در سالهای 1996 و 1997 با رمانهای "حضور موفق" و "نامش آیلین" کسب کرد و خود را در زمره نویسندگان موفق کشورش قرار داد. رمان "وداع" نوشته عایشه کولین برنده جایزه رمان سال 2007 ترکیه از سوی اتحادیه نویسندگان شد. عایشه کولین به عنوان پردرآمدترین رمان‌نویس ترکیه در سال ۲۰۱۱ معرفی شد."پرستوهای بی سرزمین" آخرین اثر این نویسنده معروف و کهنه کار ترکیه است که در سال 2016 منتشر شده و با استقبال     بی‌سابقه ای روبرو شد.
پرستوهای بی‌سرزمین، نوشته عایشه کولین، سرگذشت چهار نسل از یک خانواده پزشک آلمانی  یهودی است که بعد از سال 1930 و اوج گرفتن سیاست‌های ضدیهودی هیتلردرآلمان نازی مجبور به فرار از کشور خود شده اند. گرهارت اشلیمن پزشک برجسته آلمان  یهودی که برای حفظ جان خانواده خود چاره را در فرارازکشور مادری اش‌می بینند در اوج درگیری‌ها،بیکاری، مشکلات اجتماعی ناشی‌ازجنگ وتبعیض های شدید آن دوران جهان، تلاش می‌کند تا زنده بماند و زندگی کند.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" دو طبقه پایین رفته و وارد یک اتاق نمناک و خفه شده بودند. با کنار رفتن پرده های مخملی و تابش نور آفتاب به درون خانه ذره های گرد و غبار شروع به پرواز در هوای اتاق کردند.ذره های گرد و غبار را با دست پراکنده کرده و به اتاق غذاخوری و نشیمن نگاهی انداخته بود. در برابر چیزی که می دید بسیار متحیر شده بود. مبلمان ها معلوم بود که با حسن سلیقه فراوانی انتخاب شده و می‌توان از آن به عنوان اشیاء عتیقه نام برد. می‌توانست پارچه های کاناپه و مبل ها که کمی کهنه شده بود را تعویض کند. میز ناهار خوری عظیم و صندلی های آن کیفیت فوق العاده‌ای داشتند. بیشتر از همه‌ی این‌ها، کمد و جا رختی چوبی و منبت کاری شده مجذوبش کرده بود،دلش می‌خواست تا عمر دارد مادام ساریان را به آغوش بکشد. مگر می شود کارهای یک انسان اینگونه پشت سر هم حل شود؟ با این کار مخارج نقل مکان را هم صفر کرده بود. تنها کمی مزد به کارگرانی که این وسایل را از طبقه پایین به طبقه بالا منتقل می کردند داد.  رشته افکار گرهارت با صدای هرش پاره شد. به شکوه سالنی که در آن قرار داشت بازگشته بود.هرش مطلبی را به او می گفت ولی صدای موسیقی زنده اجازه نداد تا گرهارت صدای او را دقیق بشنود.
«ببخشید. چی گفتین؟»
«می گویم، به نظر شما من بیش از اندازه احساساتی شدم؟ زمانی که در داخل این اتمسفر به روزهای که گذراندیم فکر می کنم.... از کجا به کجا رسیدیم!». "
 

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها