×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

دانلود کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

نویسنده : فلورانس اسکاول شین

ناشر : آوای دانیال

مترجم : نسرین صابری

تعداد صفحات : 391 صفحه

شابک : 964-346-182-3

تاریخ انتشار : 1382

رده بندی دیویی : 158/1

دسته بندی : کتابهای روانشناسی, عرفان و تصوف

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : 31300 تومان


معرفی کتاب

"چهار اثر از فلورانس اسکاول شین"
کتاب حاضر با عنوان اصلی (The comple Writing of Florence Scovel Shinn for woman) اثری از فلورانس اسکاول شین (Florence Scovel Shinn) می باشد که با ترجمه ای از دکتر نسرین صابری، توسط انتشارات آوای دانیال منتشر شده است.
فلورانس اسکاول شیندر سال 1871 در یک خانواده قدیمی آمریکایی به دنیا آمد. وی قبل از آغاز نویسندگی برای کتابها تصویرگری و نقاشی می کرد. پس از مدتی به عنوان متافیزیسن و سخنران به آموزش حقیقت و دانش الهی روی آورد. بیشتر شاگردان وی افرادی بودن که با سنت های قدیمی و حتی معروف نتوانسته بودن معنویت را به درستی درک کنند. مهمترین راز موفقیت فلورانس این بود که خودش بود.  با اینکه فردی معنوی و روحانی بود، در برخود با تمامی مسائل چنان ساده و بی آلایش رفتار میکرد که مهنویت وی پنهان می ماند.  کتاب چهار اثر او شامل خلاصه ای از چهار کتاب «بازی زندگی» ، «کلام تو عصای معجزه گر توست» ، «در مخفی توفیق» و «نفوذ کلام» می باشد. آنچه بیشتر در رابطه با این کتاب معروفیت دارد این است که می گویند هر کسی باید این کتاب را در کتابخانه خود داشته باشد و نه تنها یکبار بلکه بارها و بارها باید این کتاب را مطالعه کند. فلورانس در این کتاب درباره توکل به خدا و سپردن سرانجام امور به دست او صحبت می کند و کلام آرامش بخش او معجزه گر است و می توان به تمام داستان های او گوش کرد و درس های بسیاری گرفت.

در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" آرزوهای قلبی من، برآورده شدن طرح و اندیشه کاملی از ذهن الهی است که فسادناپذیر و نابود نشدنی است و اینک در پرتو لطف الهی به گونه ای سحرآمیز تحقق می یابد."



 

فهرست مطالب

بازی زندگی و چگونگی انجام آن 

قانون ترقی

قدرت کلام و ایمان

قانون پرهیز از مجادله

قانون کار

تاثیر گذاری بر ذهن نیمه هوشیار

عشق و محبت

شهود یا هدایت

خود بهره گیری کامل یا مقدرات الهی

انکار و تایید

موفقیت و کامیابی

مکنت و توانگری

خوشبختی و شادمانی

عشق

ایمان

از دست دادن

طرح و تقدیر الهی

تفرقه

راز گشودن درهای موفقیت

چه توقع و انتظاری دارید؟

بازوی بلند خداوند

انتخاب راه در مسیر زندگی

عبور از دریای سرخ زندگی

نگهبان دروازه

راه غنی شدن

هرگز مطالبه نخواهم کرد

با شگفتی بنگر

از قافله خیر و صلاح عقب نمانید

رودخانه در برهوت

مفهوم باطنی سفید برفی و هفت کوتوله

نیرو کلام و دعا

ابزاری که از آن آگاه نیستی

قوی باش و نترس

شکوه و جلال و درخشندگی خداوند

آرامش و توانمندی پر رونق باد

فرصتی بزرگ برای شما

جایی برای اضطراب و نگرانی نیست

ترس ناپذیری

پیروزی و کامیابی

 

 وادامه . . .

نقد و بررسی کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین یکی از آن دسته کتاب هایی است که دارای مخاطبان بسیار زیادی در ایران و سایر کشور های جهان است. این کتاب در کشور ما حدودا 60 بار به چاپ رسیده است و میتوان آن را جز یکی از کتاب های انگیزشی تاثیر گذار در ایران معرفی کرد. اسکاول شین به عنوان نویسنده ی این کتاب سعی کرده است تا با لحن صمیمانه و دوستانه ای با مخاطب خود همراه شود و در رابطه با مسائل بسیار مهم زندگی، تجربیات خود و دیگران را با مخاطبانش در میان بگذارد.

حقیقت آن است که اسکاول شین، روانپزشک و یا یک متخصص درمانگر نبوده است اما جز خطیبان و نقاشانی به حساب می آمد که دارای روح هنرمندانه و لطیفی بود. هنرمندان جزء آن دسته از کسانی هستند که به خوبی می توانند احتیاجات روح آدمی را شناسایی کنند. اسکاول شین نیز در طول دوران زندگی هنری خود به خوبی توانسته بود این نیاز روح خود و دیگران را درک کند و برای ان راهکارهایی را ارائه دهد. اگر شما جز آن دسته از کسانی هستید که با خود فکر میکنید تا کنون زندگی سعادتمندانه ای نداشته اید و دوست دارید تا بعد از این سعادتمندی و خوشبختی را در زندگی تجربه کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید و چارچوب ذهنی و زندگی خود را چگونه سازماندهی کنید، به شما توصیه میکنیم که کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین را مطالعه کنید تا بتوانید برای شروعی دوباره خودتان را آماده کنید و این بار ثابت قدم تر از هر زمان دیگری در مسیر موفقیت و خودشناسی قدم بردارید.

اسکاول شین

 

درباره نویسنده

خالق کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین در 24 سپتامبر سال 1940 در آمریکا بدنیا آمد. خانواده ی اسکاول شین یکی از کهن ترین و نسب دارترین خانواده های تاریخی در امریکا به حساب می آمدند که فیلادلفیایی نام داشتند. اکثر متولدان در خانواده فیلادلفیا اهل ادب و هنر و مطالعه بودند و اسکاول شین نیز در مقام نقاش، متافیزیسین و یک سخنران در امریکا شهرت زیادی کسب کرد.

اسکاول شین سالهای زیادی از زندگی خود را مشغول تدریس دانش الهی بود و از همین طریق نیز توانست اطلاعات زیادی را در رابطه با چالش های ذهنی انسان ها و نیازهای روحی و معنوی آنان بدست آورد و در پی رفع این نیازها باشد.  جالب است بدانید که قدرت کلام اسکاول شین در سخنرانی های او به خوبی پیدا بود وافراد زیادی نیز برای استفاده از سخنرانی هایش مسیری طولانی را می پیمودند تا در جلسات او حاضر شوند. همین موضوع نیز باعث شده بود تا پیام معنویت به طور گسترده ای به مردم انتقال پیدا کند و افراد زیادی از آن آگاهی پیدا کنند.

بزرگترین و بهترین ویژگی اسکاول شین که باعث پیشرفت و موفقیت او در زمینه های مختلفی همچون سخنرانی و هنر و... شده بود، بی تکلفی و صمیمیت او بود. اسکاول شین مخالف استفاده از روش های تحمیلیی و قراردادی بود و همانند بسیاری از استادان سخن در آن زمان علاقه ای به صحبت های امری و قواعدی نداشت. همین موضوع نیز باعث شده بود تا بسیاری از افرادی که از طریق استادان و سخنوران قدیمی تر نتوانستند، پیام معنویت را دریافت کنند، به سراغ کلاس های اسکاول شین بیایند.  حقیقت آن است که اسکاول شین جز آن دسته از آموزگاران بسیار معنوی و روحانی بود که اعتقادات بسیار محکمی داشت اما این روحانیت او باعث دوری او از همنوعانش نمیشد و به دلیل آنکه اعتقادی به تدریس از روش های علمی و فرنگستانی نداشت، مباحث معنوی را با روش های علمی و روزمره اموزش میداد. یکی دیگر از هنرها و مهارت های او نقاشی کتاب ها و انتخاب طرحی مناسب برای تصویر روی جلد و داخل آنان بود.

با وجود آنکه سالهاست که اسکاول شین در میان مردم سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی دارد، نقد هایی نیز بر نوشته های او وارد شده است و برخی از افراد جز مخالفان او میباشند و نوشته هایش را قبول ندارند. برخی از منتقدان و روحانیون ادیان الهی معتقدند که نوشته های اسکاول شین متضاد با کلام روحانیت و ادیان الهی همچون یهودیت و مسیحیت است و  و رواج این مطالب باعث ایجاد نوعی تناسخ میان مسیحیان و دیگر فرقه های مذهبی میگردد و بهتر است تا حد ممکن از خواندن این مطالب در جوامعی که پیرو ادیان الهی هستند، جلوگیری کرد. البته برخی دیگر از متخصصان نیز معتقدند که این نوشته ها موجب ایجاد  وحدت در جامعه می شود؛ چرا که نوعی از خودشناسی را در انسان ایجاد می کند و انسانی که بتواند حقیقت بشری خود را دریابد میتواند بیشتر به خداوند نزدیک شود و معنویت او بیش از پیش تقویت شود.

امت فاکس (Emmet Fox) دربارهٔ فلورانس اسکاول شین می گوید: بزرگترین راز موفقیت او همیشه خودش بود همواره ساده، بی تکلف، صمیمی و شوخ طبع. دیدگاه های وی، دارای نواقصی در برداشت از ادیان ابراهیمی است.

 به طور خلاصه میتوان آثار اسکاول شین را به موارد زیر تقسیم کرد:

  • بازی زندگی و شیوه آن  
  • کلام تو عصای معجزه گر تو است 
  • راهی نهان به سوی پیروزی
  •  قدرت کلام 
  • چهار اثر از اسکاول شین  
  • افسون گذرگاه شهود 

 

The comple Writing of Florence Scovel Shinn for woman

 

درباره کتاب چهار اثر از اسکاول شین

از لحاظ ساختار و محتوای کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین میتوان ان را در دسته ی کتبی قرارداد که به عنوان یک محرک و راهنما برای راه زندگی انسان هستند؛ بنابراین به خوبی می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین دارای محتوای آموزشی است و مانند یک آموزگار سخنگو می تواند همه و همه جا همراه خوانندگان خود باشد و در صورت بروز هرگونه مشکلی می توان به آن مراجعه کرد و از مطالب آن کمک گرفت.

در تمامی نقاط جهان امروزه می توان شاهد این موضوع بود که جملات و روایات کتاب چهار اثر از اسکاول شین معروف است و

رهنمودهای بسیار خوبی را در مورد مسائل مربوط به هوشیاری ذهن و هوشیاری برتر به خوانندگان کتاب ارائه میکند. در دهه های اخیر به خوبی می توان کتاب های زیادی را مشاهده کرد که در زمینه ی قدرت ذهن نوشته شده اند و اراد را به اندیشه ی موفقیت آمیز دعوت می کنند اما کتاب چهار اثر از اسکاول شین در مقایسه با دیگر اثراتی که در رابطه با این موضوع به جای مانده اند، بیشترین اثرگذاری را دارد و درس های زندگی را داستان های تمثیلی و بسیار ملموسی بیان کرده است. این کتاب حاصل سالها تلاش و زحمات اسکاول شین است و لحن و بیان صمیمانه و دوستانه این کتاب باعث شده است تا خواننده احساس نکند که او حالت شعارگرایی و اجباری در لحن خود دارد.

اگر برای شما نیز تاکنون پیش آمده است که در شرایط سخت زندگی و بحران های های آن دچار سردرگمی شوید و دقیقا ندانید که باید در آن لحظه چه کاری را انجام دهید و تمایز گذاری میان عمل صحیح و اشتباه برایتان سخت و ناممکن شده باشد، به شما توصیه میکنیم که کتاب چهار اثر از اسکاول شین را مطالعه کنید و حتما روی تمامی داستان ها و روایات آن تمرکز کنید تا بتوانید پیام و منظور اصلی نویسنده را دریابید و آن را در زندگی خود به صورت عملی به کار ببرید. با خواندن کتاب چهار اثر از اسکاول شین شما به خوبی متوجه خواهید شد که فرار از مشکلات زندگی راه درستی برای بدست آوردن آرامش در زندگی نیست و برای آنکه بتوانید آرامش را در لحظه لحظه زندگی خودداری کنید باید بتوانید جرات آن را بدست آورید که در مقابل سختی ها و چالش های زندگی بایستد و راه حل مناسبی برای آنها پیدا کنید. چارچوب ذهنی و نوع تفکر شما همان ابزار مورد نیاز برای رویارویی با مشکلات است و نقش بسیار مهمی در زندگی افراد دارد.

 

جملات آموزنده چهار اثر از اسکاول شین

 

جملات جالب و آموزنده کتاب چهار اثر از اسکاول شین

1.      وقتی چشم امیدتان به خدا باشد: هیچ چیز آنقدر عجیب نیست که راست نباشد! هیچ چیز آنقدر عجیب نیست که پیش نیاید! هیچ چیز آنقدر عجیب نیست که دیر نپاید! 

2.      توکل به خدا چون راه رفتن روی سیم شل است. تردید و ترس سبب می شود که تعادل و توازن را از دست بدهید و به ورطه تنگدستی و محدودیت بیفتید. البته اشکالی ندارد چون توکل به خدا نیز مانند سیرک بازی تمرین می خواهد. مهم نیست که چند بار شکست بخورید، دیگر بار برخیزید و از نو آغاز کنید. چندی نخواهد گذشت که توازن و تعادل برایتان به صورت عادت در خواهد آمد.

3.      هر آنچه آدمی احساس و یا به روشنی مجسم کند بر ذهن نیمه هوشیار اثر می گذارد و مو به مو در صحنه زندگی ظاهر می شود.

4.      شکر گزاری کلید فراوانی و برکت الهی است.  وقتی فکری کرده و تشکر میکنیم بیشتر جذب میکنیم. هر روز صبح به خاطر آنچه که دارید و آنچه که هستید شکرگزاری کنید.

5.      مهم نیست که دیگران چه می کنند! شما برای آنها برکت و حمایت و سعادت بطلبید و گرایشهای سازنده و ارزشمندتان را نثارشان کنید.

6.      کلامتان را عوض کنید تا جهان شما عوض شود زیرا کلامتان جهانتان است. 

7.      رهایی از ترس یک راه بیشتر ندارد: تبدیل ترس به ایمان.

8.      در ملکوت مجال از دست رفته وجود ندارد. اگر دری بسته شود دروازه ای می گشاید.

9.      در روی زمین چیزی نیست که بتواند در مقابل کسی که هیچ گاه مقاومت نمی کند بایستد.

10.  براستی که نفرت و انزجار بیش از می گساری خانه ها را ویران کرده است و بیش از جنگ ها جان آدمیان را به باد داده است.

11.  سری که بر پیشانیش خم باشد آسوده بر بالین قرار نمی گیرد خشم و نفرت و بدخواهی و حسد و انتقام جوئی شادمانی انسان را می رباید و بیماری و شکست و فقر می آورد.

12.  شادمانی ام کار خداست. پس هیچ کس نمی تواند در آن دخالت کند. 

13.  هیچ کس چیزی به آدمی نمی دهد مگر خود او و هیچ کس چیزی از آدمی دریغ نمی دارد مگر خود او. «بازی زندگی» یک بازی انفرادی است. اگر خودتان عوض شوید، همه اوضاع و شرایط عوض خواهد شد.

14.  تا لحظه ای خواسته آدمی تحقق نیافته است نباید از آن با کسی سخن بگوید. بـه زنـدگی با دیـدی مثبــت نگـاه كـنـید بـا خـود را بـه دلیل احساس انرژی و خوشحالی بسیار زیادی کـه نصیبتان خواهد شد، متعجب سازید. بـه یاد داشته باشید كه افراد شاد و مثبت بیشتر می توانند دیگران را مجذوب خود كنند.

15.  شاید زمان آن فرا رسیده باشد كه كسـی (یـا خودتان) را بخاطر چیزی كه اتفاق افتاده و یا گفتـه شـده مورد بخشایش قرار دهید. اتفاقات و اشتباهات گذشته را پذیرفته و فراموش كنید. بدانید كه نمی توانید زمان را به عقب برگردانید. شادمانی خود را با از یاد بردن نومیدی ها و شكستهای گذشته دوباره بدست آورید.

16.  برای دشمن خود برکت بطلبید تا او را خلع سلاح کنید. از این طریق، مهمات او را از چنگش می ربایید و تیرهای او را به برکات بدل می کنید 

17.  اگر از قدرت کلام بی خبرید! بدانید که: یک عبارت تاکیدی نیکوی مثبت بیش از هزار اندیشه منفی قدرت دارد و دو عبارت نیکوی مثبت بیش از ده هزار اندیشه منفی.

18.  اگر به راستی می خواهیم خیرو صلاحمان پیش آید، باید مقاومت را کنار بگذاریم و متوازن و متعادل و آرام  باشیم.

19.  تنها كسی كه باید دگرگون شود، خودتان هستید؛ خودتان كه دگرگون شوید، همه ی اوضاع و شرایط پیرامون تان نیز دگرگون می شود.

20.  خشم، نفرت، بدخواهی، حسد و کینه، شادمانی انسان را می گیرد موجب بیماری و شكست و فقر می شود.

 

بعد روانشناسی و فلسفی چهار اثر از اسکاول شین

 

بعد روانشناسی و فلسفی کتاب چهار اثر از اسکاول شین

در کتاب چهار اثر از اسکاول شین، نویسنده عقیده دارد که همه ی زندگی انسان و اتفاقاتی که در زندگی او رخ میدهد، به گونه ای مستقیم و گاهی غیر مستقیم به قسمت نیمه هوشیار ذهن مرتبط است و جالب است بدانید که این نظریه روانشناسی امروزه نیز هنوز هم کاربرد دارد و بسیاری از روانکاوان نیز آن را به اثبات رسانده اند. به همین دلیل نیز اسکاول شین به افراد توصیه میکند که به گونه ای نوع تفکر و قسمت نیمه هوشیار خود را کنترل کنند که از اتفاقات منفی و جریاناتی که دارای بار منفی و نامطلوبی هستند، دور بمانند. در غیر این صورت ممکن است ذهن انسان این موارد را دریافت کند و همین موضوع نیز باعث شود تا دچار حوادث ناگواری در زندگی شود و این جریانات فکری به تدریج به حقیقت زندگی او مبدل شوند. برخی از منتقدان این کتاب عقیده دارند که این سخنان اسکاول شین باعث بوجود آمدن نوعی وسواس فکری در انسان ها می گردد و خرافات و تفکرات نادرست احساسی نیز در جامعه پخش میشود و در نهایت ممکن است بخش عظیمی از اجتماع روند گمراهی را طی کنند اما بسیاری از منتقدان دیگر نیز معتقدند که از آنجایی که انسان دارای قدرت اختیار و اراده است، مسلما خودش باعث رقم خوردن تقدیر خود می شود و این موضوع تنها به کمک قدرت ذهن و نیروی تفکر اتفاق می افتد، بنابراین اسکاول شین از بهترین نظریه ی روانشناسی به گونه ای در زمان های قدیم استفاده کرده است که با مطالعه ی کتاب چهار اثر از اسکاول شین میتوان نوع قالب بندی و چارچوب ذهنی را به طور کامل عوض کرد و آن را تقویت کرد.

یکی دیگر از مهم ترین موضوعاتی که در کتاب چهار اثر از اسکاول شین با ان برخورد می کنید، مبحث کائنات و قدرت های ماورایی هستند که انسان میتواند از آنها برای پیشبرد اهداف خود در زندگی کمک بگیرد. مبحث کائنات و نیروهای ماورایی در علم فلسفه و متافیزیک کاربرد فراوانی دارند و اسکاول شین نیز به دلیل تسلط و آگاهی که بر مباحث الهی و عرفانی داشت، توانسته است از این مباحث برای تکمیل محتوای کتاب خود کمک بگیرد و حقایق زندگی انسان را با بیانی متفاوت تر از آنچه تاکنون به او القا شده است به او آموزش دهد.

نسخه الکترونیکی کتاب چهار اثر از اسکاول شین

 

جمع بندی

اگر شما نیز جزء آن دسته از کسانی هستید که به مطالعه ی کتاب های آموزشی که دارای بعد روانشناسی و فلسفی میباشند، علاقه دارید و دوست دارید چنین آثار آموزشی و انگیزه ای را مطالعه کنید و از آنها در مسیر زندگی خود استفاه کنید، به شما توصیه میکنیم که کتاب چهار اثر از اسکاول شین را مطالعه کنید و از روش های آن برای بهبود زندگیتان و کنترل نیروی ذهنتان کمک بگیرید. کتاب چهار اثر از اسکاول شین چارچوب ذهنی و نیروی تفکر شما را برای گام برداشتن در مسیر موفقیت آماده میکند و همه ی موانع راه پیش رو را نیز به شما معرفی می کند تا با شناخت کامل تر و بیشتری در این مسیر قدم بردارید.

نسخه الکترونیکی کتاب چهار اثر از اسکاول شین در اپلیکیشن کتابچین موجود است و به راحتی می توانید در هر زمان و در هر مکانی که حضور دارید از طریق گوشی موبایل یا دستگاه رایانه خود، آن را دانلود کنید و به خواندن این کتاب جذاب مشغول شوید. کتاب چهار اثر از اسکاول شین با ترجمه ی نسرین صابری توسط انتشارات آوای دانیال در دسترس تمام مردم قرار گرفته است.

 

 

به قلم مرتضی ملک جاری

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

ویدئوهای مرتبط با کتاب

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
مرجان جعفری

من این کتاب سال ها پیش خودندم وخیلی خیلی مفید بود برام، دقیقا تو سن بلوغ بودم، پیشنهاد میکنم حتما خونده بشه ????

1402-04-07

فاطمه زمانی

عالیه????????

1401-07-05

Hadisrokh

عالیه خفن

1400-05-14

فرنوش

عالیه

1399-11-30

برچسب ها