×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
سرعت اعتماد

دانلود کتاب سرعت اعتماد

سرعت اعتماد
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : سرعت اعتماد

نویسنده : استفان آر. کاوی

ناشر : سبکتو

مترجم : گروه مترجمین

تعداد صفحات : 125 صفحه

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, مدیریت، کسب و کار و کارآفرینی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 4800 تومان


معرفی کتاب

"سرعت اعتماد" / تکانه ای که همه چیز را تغییر می دهد
کتاب حاضر با عنوان اصلی (The Speed of Trust) اثری از استیون کاوی (Stephen M. R. Covey) می باشد که با ترجمه ای از گروه سبکتو توسط انتشارات سبکتو منتشر شده است.
استیون م. آر. کاوی، فرزند استیون کاوی، نویسنده کتاب‌های مشهور ۷عادت افراد تاثیرگذار و عادت هشتم است. احتمالا نویسندگی تاثیرگذار و سخنران انگیزشی بودن در ژن آنها نهفته است، چرا که استیون پسر هم به عنوان بهترین و پرفروش‌ترین نویسنده از نظر وال‌استریت ژورنال و نیویورک تایمز معرفی شده است. او در رشته ام.بی.ای از دانشگاه هاروارد فارغ‌التحصیل شده است و نویسنده و سخنران عمومی است. او در حال حاضر مدیرعامل شرکت مشاوره مدیریت کاوی است و سخنرانی‌های زیادی در سراسر دنیا برگزار می‌کند.
اعتماد شبانه‌روز، هفت روز هفته، و ۳۶۵ روز سال بر زندگی ما اثر دارد. سنگ بنای مؤثری در کیفیت هر رابطه، هر ارتباط اجتماعی، هر پروژه کاری، هر ریسک سرمایه‌گذاری و کلاً هر تلاشی است که درگیرش هستیم. برخلاف آنچه بیشتر مردم فکر می‌کنند، اعتماد فقط یک کیفیت لطیف و فریبنده نیست که آدمی می‌تواند در اختیار داشته باشد یا نه؛ بلکه اعتماد یک اصل عمل‌گرایانه، ملموس، و کاربردی است که می‌توان خیلی سریع‌تر ازآنچه فکرش را بکنید، آن را ساخت؛ برخلاف تصور عامه، اعتماد ساختنی است؛ برای ساختنش باید تلاش کرد و مهارت کسب نمود؛ در هر موقعیتی که باشیم، سرعت هیچ‌چیز به پای اعتماد نمی‌رسد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:
" کلید افزایش اعتبار شخصی شما این است که «سدنما» را ارتقا داده و از آن‌ها در وظایف روزمره‌تان استفاده کنید. اگر بتوانید بین استعدادها، علایق، مهارت‌ها، دانش و سبک رفتار خود با کارهایتان پیوندی ایجاد کنید، اعتبار لازم برای پیشرفت را به دست می‌آورید. این کار مستلزم افزایش مستمر و مداوم این توانایی‌هاست تا به‌روز بمانند و از رده خارج نشوند. برای افزایش ظرفیت‌ها می‌توان این روش‌ها را به کار برد:
نقاط قوت خود را بیابید و روی آن‌ها تکیه کنید تا به شما نیرو بدهند؛ این کار، انگیزه‌ی شما را برای بهتر شدن تغذیه می‌کند و نمی‌گذارد درجا بزنید. همیشه بهتر است به جای وقت و انرژی برای تلافی ضعف‌هایتان، نقاط قوت را زیربنای شخصیت و انجام کارها قرار دهید؛
خودتان را به‌روز کنید؛ از طریق یادگیری مداوم در تمام طول زندگی؛ دوره‌ی رسمی تحصیلات خود را نوعی دوره فشرده در نظر بگیرید که به شما یاد می‌دهد باقی زندگی را هم به یادگیری بگذرانید. این نگرش را تبدیل به اخلاق و خصلت همیشگی‌تان کنید. هرچه بیشتر بدانید، فرصت‌ها و انتخاب‌های شغلی معرکه‌تری خواهید داشت.
متوجه باشید که دقیقاً کجا دارید می‌روید. این‌گونه، دیگران هم با احساس اطمینان دنبالتان می‌آیند. رهبران معتبر،  صلاحیت خود را در کنار شخصیت خود به دیگران نشان می‌دهند و آن‌ها را مشتاق می‌کنند. مردم همیشه علاقه دارند مشتاق باشند نه اینکه مجبور شوند. راهی برای ایجاد این اشتیاق پیدا کنید.
با این وجود و با اینکه شخصیت ثابت است، اما صلاحیت - حداقل صلاحیت‌های بالا - به موقعیت و شرایط بستگی دارد؛ گاهی توانایی‌هایی فنی شما در مقابل قابلیت اعتماد، زیر سؤال می‌رود و حتی بی‌اهمیت می‌شود."

فهرست مطالب

میکروکتاب چیست؟

درباره کتاب

درباره نویسنده

مقدمه

فصل اول

موج اول

اعتماد به نفس یعنی اعتبار

یکپارچگی

ارتقاء یکپارچگی

نیت

تقویت اراده

ظرفیت ها

افزایش اعتبار شخصی

فصل دوم

موج دوم

اعتماد در روابط یعنی رفتار باثبات

فصل سوم

موج سوم

اعتماد سازمانی یعنی اتحاد

فصل چهارم

موج چهارم

اعتماد بازار یعنی خوشنامی

فصل پنجم

موج پنجم

اعتماد اجتماعی یعنی بخشش

پیشنهاد میکروکتاب بعدی

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
محمدرضا

میکرو کتاب بسیار خوبی بود و به سادگی روش صحیح بازاریابی را آموخته بود

1400-10-19

برچسب ها