×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
7 عادت افراد تاثیرگذار

دانلود کتاب 7 عادت افراد تاثیرگذار

7 عادت افراد تاثیرگذار
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : 7 عادت افراد تاثیرگذار

نویسنده : استفان آر. کاوی

ناشر : سبکتو

تعداد صفحات : 78 صفحه

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, کتابهای روانشناسی, خودشناسی و خودسازی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 4800 تومان


معرفی کتاب

"7عادت افراد تاثیر گذار" / تغییرات بزرگ برای موفقیت شما
کتاب حاضر با عنوان اصلی (The 7 Habit's of highly. effective people) اثری از استیون کاوی (Stephen Covey) می باشد با ترجمه ای از گروه سبکتو، توسط انتشارات سبکتو منتشر شده است.
استیون کاوی، MBAاش را از دانشگاه‌ هاروارد دریافت و در همان سال فارغ‌التحصیلی تدریس مدیریت منابع انسانی را شروع کرد و خیلی زود تبدیل به استاد محبوب دانشگاه شد اما معروفیت او به زمانی بر‌می‌گردد که کتاب پیش رو برای اولین بار در سال 1989 چاپ شد. این کتاب مانند بمب در دنیای کسب و کار با فروشی بیش از ۲۰ میلیون نسخه و ترجمه به زبان‌های مختلف  صدا کرد همچنین این کتاب سالیان سال در صدر لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا بود. استیون با تمام وجود به نوشته‌هایش ایمان داشت به طوری که  بیل کلینتون، رئیس جمهور وقت آمریکا در سال 1994 در جلسه مشاوره‌ چند ساعته‌ای که با او داشت اعلام کرد که اگر افراد به راهنمایی‌های استیون گوش دهند بهره‌وری آمریکا ظرف مدت کوتاهی چند برابر خواهد شد. زمانی که در مجله “فرچون” 500 شرکت‌های برتر دنیا معرفی شدند، توجه همه به آمار جالبی در کنار آن جلب شد:  شرکت استیون به بیش از دو سوم آنها مشاوره می‌داد! استیون باور داشت که چیزی را به مردم آموزش می‌دهد که خودشان می‌دانند ولی آنها را در اولویت‌های زندگیشان نمی‌گذارند. او می‌گفت من باور دارم که رفتار جمعی یا سازمانی همان رفتار فردیست و اگر افراد رفتاری درست و منطبق بر اصولی داشته باشند  سازمان هم رو به تعالی خواهد رفت. مجله تایم، استیون را به عنوان یکی از  25 نفر تاثیر گذار در جهان معرفی کرده است. معروفترین کتاب او "7عادت افراد تاثیر گذار" است البته وی در سالهای پایانی زندگی با توجه به همه تجربیاتی که بدست آورده بود کتاب دیگری با عنوان "عادت هشتم: از تاثیرگذاری به سمت عالی بودن" منتشر کرد. استیون در سال 2012 چشم از جهان فروبست و خانواده‌اش علت مرگ او را جراحت باقی مانده از تصادف با یک دوچرخه اعلام کردند.

در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" این عادت در مورد ایجاد همکاری خلاقانه است. همکاری همیشه بخش جدا نشدنی از موفقیت بوده است. هیچ فرد موفقی را پیدا نمی‌کنید که این مسیر را بدون کمک کسی و به تنهایی طی کرده باشد. این مسئله به قدری مهم بوده که در تمام کتاب‌های دینی و قصه‌ها با اشکال مختلف مطرح شده است. شاید ضرب‌والمثل: "با یک دست نمی‌توان هندوانه بلند کرد یا با یک گل بهار نمیشه" از معروف‌ترین مثال‌ها در این زمینه باشند. وقتی عادت به همکاری با دیگران داشته باشید در حقیقت 5 عادت قبلی را هم دارید و این یعنی شما می‌توانید در هر گروهی مدیر لایقی باشید چرا که یکی از مهمترین خصوصیت‌های یک مدیر، توانایی همکاری با افراد مختلف است. از طرفی همکاری با دیگران قدرت خلاقیت شما را در کار بالا ‌برده و می‌توانید کاری فراتر از آنچه تصور می‌کردید انجام دهید. در همکاری شما چیزی را خلق می‌کنید که قبلا وجود نداشته است. این عادت به شما می‌آموزد که چه طور برای تفکرهای مختلف ارزش قائل شوید و در مورد آنها فکر کنید و حتی در کسب و کارتان آن را اعمال کنید، به جای آنکه به آنها بی‌تفاوت باشید یا تنها آن را تحمل کنید."

فهرست مطالب

میکرو کتاب

درباره نویسنده

درباره کتاب

مقدمه

فصل اول

عادت اول: سکان را به دست بگیرید

فصل دوم

عادت دوم: هدف گذاری ذهنی

فصل سوم

عادت سوم: اولویت دادن به کارهای مهم

فصل چهارم

عادت چهارم: تفکر برنده-برنده

فصل پنجم

عادت پنجم: ابتدا نیاز دیگران را برآورده

سازید بعد از آنها متوقع شوید

فصل ششم

عادت ششم: ایجاد نیروی جمعی

فصل هفتم

عادت هفتم: تیز کردن اره

فصل هشتم

فرآیند سه نفره

فصل نهم

اصول و ارزش ها

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
سیدامین هاشمی

سلام چطور کیف پول شارژ کنم

پشتیبان سایت

سلام وارد نرم افزار شوید و قسمت کیف پول

1401-04-23

fatemeh kerdar

سلام وقت بخیر من تازه این برنامه رو نصب کردم میتونید راهنمایی کنید یه کتاب و پی اف گرفتم صوتی میخوام دانلود کنم کدوم بخش برم؟

پشتیبان سایت

سلام باید به دسته کتابهای صوتی مراجعه کنید.در سمت راست صفحه اصلی سایت میتونید دسته بندی ها را مشاهده کنید

1400-10-26

محمدرضا

میکرو کتابی شامل نه فصل است که در آن به هفت عادت اصلی افراد تاثیر گذار میپردازد و هر کدام از عادت ها را مورد برسی و تحلیل قرار میدهد.

1400-10-24

برچسب ها