×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
در جستجوی خویشتن

دانلود کتاب در جستجوی خویشتن

در جستجوی خویشتن
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : در جستجوی خویشتن

نویسنده : محسن غلامپور

ناشر : فراانگیزش

تعداد صفحات : 95 صفحه

شابک : 978-964-2698-97-4

تاریخ انتشار : 1396

رده بندی دیویی : 158/1

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, خودشناسی و خودسازی

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : 25500 تومان


معرفی کتاب

" در جستجوی خویشتن "
کتاب حاضر با عنوان اصلی (In search of the Self) کتابی دو زبانه (انگلیسی - فارسی) به قلم محسن غلامپور می باشد که توسط انتشارات فراانگیزش منتشر شده است.
کتاب حاضر با داستان غرق شدن تایتانیک شروع می شود. به عقیده نویسنده علت غرق شدن تایتانیک کوه یخ نبود، بلکه توسط بزرگترین وخطرناک ترین دشمن بشریت که تاکنون باعث قربانی شدن میلونها نفر در تاریخ بشریت شده است غرق شد. تایتانیک توسط یک سهل انگاری ساده غرق شد. سهل انگاری و جهالت.
اکثر ما انسانها قربانی سهل انگاری وجهالت خود هستیم.در هر ثانیه ودقیقه هشدارها و علایم و زنگ خطرهایی از درون و بیرون به سمت ما فرستاده می شود که جواب ما بسیار ساده است «خفه شو». جالب اینجاست که به خوبی می دانیم که با این وضعیت فقط داریم خودمان راگول می زنیم و با این چرخهایی که به اتومبیل زندگیمان بسته ایم مسافت زیادی را طی نخواهیم کرد چرا که دیر یا زود همه چیز از هم خواهد پاشید. در این گونه موارد انسانها آگاهانه و یا نا آگاهانه منتظر مصیبت و بلای غیر منتظره ای هستند تا همه چیز را ویران کند تا ما خودمان را مقصر ندانیم و طبق سنوات گذشته به دنبال مقصر بگردیم.
این کایناتی که ما جزیی از آن هستیم توسط قوانین و اصول خاصی اداره میشود که نادیده گرفتن این اصول به منزله برخورد با کوه یخ است. این قوانین در طی سالیان متمادی توسط پیامبران، رهبران، عارفان، دانشمندان وکاشفان به ما گوشزد شده اند اما متاسفانه این گونه به نظر می رسد که همانند جک فیلیپس (اپراتور رادیویی تایتانیک که پیام های اخطار سایر کشتی ها را نادیده گرفت) سرگرم مشغولیت خود بوده ایم و متاسفانه هنوز هستیم، بی خبر از این همه هشدارها و علایم خطر.
اینجا در این کتاب یک بار دیگر به بررسی و تحقیق در باره این اصول می پردازیم البته نه با اعلام خطر و یا نصیحت و ترس و هراس بلکه با نگاهی دگرگونه که شامل داستان هایی ست که ما بسیار این داستانها را شنیده ایم و همه جا با ما هستند و جزو فرهنگ ما به شمار می آیند اما همان گونه که موضوع این کتاب است ما این قوانین را نادیده گرفته ایم.
در بخشی از این کتاب می خوانیم:
" رنج و مشقت در هر لحظه و هر زمان به صورت پیامی ما را در زندگی مورد حمله قرار می دهد و آنقدر بر در می کوبد تا ما را از پای درآورد ، اما سوال اینجاست که آیا ما واقعاً در طول زندگی آمادگی مقاومت و ایستادگی در برابر این رنج ها را داریم؟ ما نباید آرزوی مشکلات کمتر داشته باشیم بلکه باید تلاش در محکم شدن ، مقاوم شدن و بزرگتر شدن در برابر پیشامدهای زندگی داشته باشیم ..."

فهرست مطالب

مقدمه

هویت

واقعیت

الوهیت

 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات فراانگیزش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
محمد دهقان نیری

سلام چگونه میشه کتاب چاپی رو سفارش داد؟

پشتیبان سایت

سلام کتابچین فقط کتاب دیجیتالی ارائه می دهد

1402-01-15

امیر علی

کتابی فوق العاده زیبا ✨

1400-11-12

برچسب ها