×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
قانون جذب

دانلود کتاب قانون جذب

قانون جذب
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : قانون جذب

نویسنده : مایکل لوسیر

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : فاطمه باغستانی

تعداد صفحات : 168 صفحه

شابک : 978-964-236-654-5

تاریخ انتشار : 1393

رده بندی دیویی : 131/

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, خانواده و روابط اجتماعی, خودشناسی و خودسازی, روابط عمومی و اطلاع رسانی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 49900 تومان


معرفی کتاب

"قانون جذب" / چگونه به بیشتر خواسته هایم دست بیایم و چیزهایی را که نمی خواهم، از خود دور کنم؟

کتاب حاضر با عنوان اصلی (Law of attraction) اثری از مایکل لوسیر (Michael losier) می باشد که با ترجمه ای از فاطمه باغستانی،  توسط انتشارات نسل نو اندیش منتشر شده است.

این کتاب به شیوه‌ای نوشته شده است که هر بخش، بر بخش قبلی استوار است و مانند هر دستورالعمل آموزشی دیگری، میتوانید از ابزار، تمرینها و نسخه های این کتاب بهره بگیرید تا با قانون جذب مرتبط شوید. به گفنه آنتیگونه. دبلیو: این کتاب از این قانون تبعیت می‌کند که سادگی بهترین طرح است. نویسندهی این کتابِ ساده و کوتاه، فهرست اصول کارآمد و زیربنایی قانون جذب را تهیه و تدوین کرده است. او تمرینهای عملی‌ای ارایه داده است که خواننده به‌راحتی می‌تواند از آنها تبعیت کند.

 

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

" تحسین و قدردانی، مثبتترین ارتعاشها محسوب میشوند. وقتی قدر چیزی را میدانی، موج و احساسی شاد از خود رها می‌کنی. زمانی را تصور کن که در زندگی، قدر کسی را میدانستی، هرگز به محبت او شک نمیکردی و همواره از وجودش شادمان میشدی. به بیان دیگر هیچ تردید یا مقاومتی نشان نمیدادی."

 

فهرست مطالب


دیدگاه دیگران درباره‌ی این کتاب
تاریخچه‌ی مختصر قانون جذب
شما نیز قانون جذب را تجربه کرده‎اید
علم قانون جذب
ارتعاشات منفی و مثبت
جذب ناآگاهانه
مشاهده کردن، موج ارسال می‎کند
درک اهمیت واژگانی که به‌کار می‎بری
کلماتی که موجب می‎شوند چیزهایی را که دوست نداری، به‌سوی خود جذب کنی
از خود بپرسید: «به‌راستی چه می‎خواهم؟»
تغییر دادن موج
جذب آگاهانه
فرمول سه‌مرحله‎ای برای جذب آگاهانه
فرمول سه‌مرحله‌ای
مرحله‌ی اول- خواسته‎ات را مشخص کن
چرا شناخت مخالف‎ها ضروری است؟
تا چه زمانی باید به مخالف خواسته‎ها توجه کرد؟
وضوح ازطریق روند مخالف خواسته‎ها
بررسی موردی
خلاصه‎ای از مرحله‌ی اول: شناسایی خواسته‎ها
فرمول سه‌مرحله‌ای
مرحله‎ی دوم: به خواسته‎ی خود توجه کن
توجه به خواسته، ارتعاش را افزایش می‎دهد
در حباب ارتعاشی خود چه چیزهایی جای داده‎ام؟
دو ابزار برای تقویت ارتعاشات و رسیدن به خواسته‎ها
چرا گاهی جملات تاکیدی نمی‎توانند ارتعاشات ما را تقویت کنند؟
ابزار شماره‎ی یک: تغییر جملات تاکیدی برای آن‌که احساس بهتری به شما بدهند
ابزار شماره‎ی دو: تعیین عبارت مربوط به خواسته‎ی خود
چگونه عبارت مربوط به خواسته‎ات را تهیه کنی
چطور بفهمم کارم را درست انجام داده‎ام؟
مروری بر گام دوم:
به خواسته‎ی خود توجه کن
فرمول سه‌مرحله‌ای
مرحله‎ی سوم: به آن اجازه‌ی تجلی بده
بازی پذیرش
منظور از باور محدودکننده چیست؟
ابزاری که برای پذیرش به شما کمک می‌کند
ابزاری که برای پذیرش به شما کمک می‌کند
فرمول عبارات پذیرشی
چگونه عبارت پذیرشی خود را بسازی
ابزار دیگری که به تو کمک می‎کند تا قدرت پذیرش خود را بیشتر کنی
مروری بر گام سوم: پذیرش
کنار هم قرار دادن همه‌ی عوامل
فراتر از فرمول سه‌مرحله‎ای
فکر و کلامت را ثروتمند کن تا پول بیشتری جذب کنی
منابع فراوانی و ثروت (مثال‌ها)
ابزاری برای اضافه کردن ارتعاش وفور در حباب ارتعاشی خود
روابط و ارتعاش تو
چطور می‌توانی ارتعاش مثبت خود را حفظ کنی
جذب رابطه‎های ایده‌آل
شگردهایی برای جذب رابطه‎ی ایده‎آل تو
چگونه قانون جذب را به کودکان بیاموزیم
ابزاری برای تعلیم قانون جذب به کودکان
ابزاری برای تعلیم قانون جذب به کودکان
مروری بر آموزش قانون جذب به کودکان
آن‌ها را کنار هم قرار بده
درمورد نویسنده

نقد و بررسی کتاب قانون جذب

معرفی کتاب و خالقش مایکل لوسیر

مایکل لویسر متولد 22 ژانویه سال 1962 میلادی در کشور کانادا است. اطلاعات زیادی درباره زندگی شخصی او موجود نمی باشد اما کتاب هایش نشانه ای از ویژگی های شخصیتی او و همین طور هدف والایش در زندگی است. مایکل لویسر قبل از اینکه شروع به نوشتن کتاب هایش کند کارمند اداره ای بود اما مانند خیلی از افراد جامعه هیچ علاقه ای به شغلش نداشت، اما برخلاف سایر مردم تصمیم گرفت تا از این وضعیت خلاص شود و این اولین قدم او در مسیر موفقیت بود. مایکل لوسیر در سال 2003 کتاب قانون جذب را منتشر کرد، قبل از انتشاراین کتاب او درباره ایده هایش با بسیاری از متخصصانی که در این زمینه فعالیت داشتند ملاقات داشت و تمام مطالب کتاب خود را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار داده بود. کتاب قانون جذب بعد از انتشار بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت و نسخه های زیادی از آن به فروش رسید. بعد از آن مایکل لوسیر شروع به برگزاری کلاس های مختلفی در این زمینه کرد. لویسر بعد از انتشار کتاب قانون جذب آثاری دیگری که در ارتباط و هم راستا با این موضوع بود را به رشته تحریر در آورد از جمله آنها قانون ارتباط می باشد. در کتاب قانون جذب ابتدا با توضیح این قانون و تاریخچه قانون جذب آشنا می شویم، سپس لوسیر از انرژی ها و تاثیرات آن می گوید و در نهایت از تاثیر قانون جذب و بکارگیری آن برای رسیدن به اهدافمان خواهد گفت. ویژگی بارز این کتاب زبان ساده و قابل درک آن است که مطالب را مانند معلمی که برای شاگردان تازه واردش با ذهنی خالی و بدون پیشینه درباره موضوعی، توضیح داده است. همین امر باعث تفاوت این اثر با سایر کتاب های این حوزه شده است.

 

مایکل لویسر

نقد و بررسی

قانون جذب سال هاست که مورد مطالعه متخصصان این حوزه قرار گرفته است، آنها در تلاش بودند تا اثبات کنند که انسان قدرت خارق العاده ای دارد که می تواند محیط اطرافش و هر چه را که میخواهد تحت سلطه خود داشته باشد. مختصصان این حوزه ادعا می کنند که قانون جذب مورد تایید متون روانشناختی و همین طور مورد تایید برخی یافته های فیزک جدید نیز هست. در این زمینه کتاب های بسیاری نوشته شده است از جمله آنها کتاب راز می باشد و همین طور هر روزه در سراسر دنیا جلسات و سخنرانی های بسیاری در این باره انجام می شود.

قانون جذب از ما می خواهد به هر آنچه می خواهیم، ابتدا بی اندیشیم زیرا اندیشه ما تبدیل به اجسام می شود پس چه بهتر که این جسم همان چیزی باشد که ما می خواهیم. مایکل لوسیر در کتاب قانون جذب ما را از قدرت ذهنیمان که هرگز به آن توجهی نداشتیم آگاه می کند. او از ما می خواهد برای استفاده از این قدرت ابتدا تصویر ذهنیمان را تغییر دهیم زیرا آینده ی ما از شیوه تفکر و تصویری که در ذهن داریم رقم می خورد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که مدتی به اتفاقی فکر کرده باشید و تمام جزئیات آن را در ذهن خود شبیه سازی کرده باشید، ناگهان در روزی که فکرش را نمی کردید این مسئله برای شما به وقوع بپیوندد. این موضوع حداقل در زندگی هر کس یک بار رخ داده است. این رخ داد در زمانی بوده است که ما نسبت به قدرت ذهن خود آگاهی نداشتیم و آن را درست پرورش نداده بودیم حال تصور کنید اگر بتوانیم آن را در سمت خواسته های خود برده و در جهت تعالی و اهدافمان پرورش دهیم آن زمان دنیا را می توانیم در دستان خود بگیریم.

قانون جدب

 

قدرت خداگونه ذهن

ادعای اصلی که قانون جذب می کند دارای دو محور می باشد. اولین نکته ای که بر آن تاکید دارد، ذهن انسان توانایی این را دارد که بر پدیده هایی که خارج از وجود انسان است تاثیر بگذارد و آنها را به سود خود تغییر دهد و این نشان از عظمت قدرت ذهن است چیزی که ما تا قبل از آن می اندیشیدیم این بود که ما می توانیم با افکارمان بر روان و درون خود تاثیر بگذاریم حال قانون جذب می گوید شما علاوه بر درون خود با این قدرت می توانید بر دنیای بیرون هم تاثیر بگذارید.

محور دومی که قانون جذب برآن تاکید دارد، این است که تاثیر گذاری ذهن، بر روی پدیده های یک نوع تاثیرگذاری عادی نمی باشد. بلکه از خالق بودن ذهن سخن می گوید. ذهن انسان هرچه را تجسم کند بدون تردید در دنیای بیرون رخ خواهد داد؛ مانند خط تولید یک کارخانه که مواد اولیه تبدیل به محصول نهایی میکند اندیشه ما نیز با اهدافمان همین رابطه را دارد ما می اندیشیم، تصور می کنیم و در دنیای خارجی به آن دست پیدا میکنیم.

 

اثبات قانون جذب به وسیله فیزیک کوانتوم

مدافعان و متخصصان در حوزه قانون جذب ادعا می کنند که قانون علاوه بر اینکه اثبات روانشناختی دارد از طریق فیزیک کوانتوم نیز مورد اثبات می باشد و برای این اثبات خود دلیل نیز آورده اند. اولین مورد که شاهدی بر این ادعا می باشد " ایده عدد بحرانی" است. منشا این ایده از ژاپن است، میمونی به صورت ناخود آگاه سیب زمینی خود را در آب می شوید بعد از مدتی تمام میمون های آن منطقه به تبعیت از او این کار را انجام می دهند گفته شده حتی میمون هایی که چندین فرسخ از آن دسته میمون ها دور بوده اند نیز این کار را تقلید کرده اند بر اساس این رفتار ایده عدد بحرانی شکل گرفت. در فیزیک نیز همین قانون وجود دارد زمانی که گروهی از اتم ها در یک حالت قرار میگیرند دسته اتم های دیگر نیز به تبعیت از آنها در آن مسیر قرار میگیرد که به این رفتار " انتقال مرحله ای" گفته می شود. در حوزه قانون جذب نیز معتقدند که زمانی که گروهی از جامعه حرکتی را انجام می دهد بر گرفته از احساس مشترک آنهاست در واقع این احساس مشترک از یک نفر به توده ای از انسان ها انتقال می یابد؛ اما ادعای گفته شده دلیل محکمی برای اثبات قانون جذب نیست بلکه بیشتر اشاره این شاهد بر وحدت وجود و یگانگی هستی می باشد.

خداوند دنیا را در اختیار انسان قرار داده است و قدرت دست یابی به هر چیز درون آن را در اختیار انسان گذاشته است. بسیاری از موجودات و پدیده ها در دنیا تحت اختیار و تملک انسان هاهستند؛ اما این تسخیر تام نیست و هر پدیده ای در چارچوب خود، در خدمت انسان است. همه ما این موارد را قبل از شکل گیری قانون جذب می دانستیم؛ اما با مطرح شدن این قانون شاید انسان نسبت به این قدرتی که خداوند در اختیار او قرار داده بود، آگاهی بیشتری به دست آورد.

دکتر راین به همراه همسرش 25 سال در زمینه تاثیر نیروی ذهن بر روی ماده تحقیقات آزمایشگاهی انجام داد. او و همسرش در نهایت به این نتیجه رسیدند که ذهن دارای نیرویی است که می تواند بر اجسام و ماده تاثیر بگذارد. آنها نام این نظریه خود را حرکت فیزیک ناشی از نیروی ذهن گذاشتند؛ اما نکته ای که در نظریه وجود دارد این است که آنها می گویند تنها بعضی از افراد این نیرو را دارند و از آن در موارد محدودی می توانند استفاده کنند؛ و این در حالی است که کسانی که قانون جذب را قبول دارند معتقد هستند که تمام افراد دارای این نیروهستند و می توانند از آن در تغییر هر آنچه که در ذهن دارند بهره بگیرند.

موارد گفته شده در بالا در جهت اثبات قانون جذب به کمک علم هیچ گاه به طور مستقیم به تایید این قانون نپرداخته است؛ اما اگر بخواهیم جمع بندی از آن داشته باشیم این است که ما و احساس ما می تواند بر اطرافیان و زندگیمان تاثیر بگذارد حال که این ویژگی در ما وجود دارد پس بهتر است به مدیریت آن پرداخته و افکارمان را در جهت مثبت هدایت کنیم. زمانی که این افکار مثبت با تلاش همراه شود ما را به تمام اهدافی که در زندگی داریم خواهد رساند و این موردی نیست که بخواهیم در میان کتاب هاو علوم مختلف به دنبال آن و اثباتش بگردیم.

 

the law of attraction

ویژگی های برجسته قانون جذب

از ویژگی های مثبت افرادی که به قانون جذب اعتقاد دارند " امید" است. این مفهوم باعث نشاط و طراوت روح انسان می شود و این امر بسیار ارزشمند و مهم است. اگر حتی انسان به آن هدفی که میخواهد دست پیدا نکند با این مفهوم می تواند زیبایی های زندگی و اطرافیان خود را ببیند و همین مهم ترین درسی است که قانون جذب به مخاطبان خود می دهد. موضوع دیگری که در دسته ویژگی های مثبت این قانون قرار میگیرد شعور داشتن همه چیز در کائنات است، ما تاکنون با افرادی مواجه بوده ایم که به غیر از انسان سایر موجودات و پدیده هایی را که در اطرافشان وجود دارد فاقد شعور و فهم می دانند این در حالی است که قانون جذب به ما می آموزد تمام موجودات این عالم دارای شعور هستند و می توانند بر روی هم تاثیر بگذارند.

مهم ترین ویژگی قانون جذب این است که انسان نسبت به ظرفیت ها و استعداد هایی که خداوند در اختیار او قرار داده است آگاهی به دست آورد و می داند که زمانی که چیزی را بخواهد می تواند با تلاش و بهره گیری از استعدادهایش به آن دست پیدا کند.

 

خود تلقینی

" خود تلقینی" یا " قانون جذب"

یکی از مفاهیمی که در متون روانشناختی از آن نام برده شده است مفهوم خود تلقینی می باشد. این مفهموم که به ظاهر با قانون جذب هم راستا می باشد و بسیاری از حامیان قانون جذب آنها را معادل با یکدیگر می داند از دیدگاه روانشناسان اینگونه نیست. خود تلقینی بر اساس تعریف روانشناختی مجموعه ای از احساسات، اطلاعات و افکار است که در نیمه هوشیار ذهن نفوذ می کند و بر شخص اثر می گذارد. این تاثیر گذاری منجر به خلق و آفرینش نمی شود. به عبارت دیگرخود تلقینی سامان دهی به فکر و احساسات است. روانشناسان معتقد هستند که بسیار خوب است که انسان همواره دارای افکار مثبت در هنگام انجام کاری باشد . این باعث می شود که در روند انجام کار انرژی لازم را کسب کرده و در نتیجه به خروجی مطلوبی که مد نظرش است دست یابد. تمام موارد گفته شد تا حدودی همان چیزهایی بود که در قانون جذب گفته شده بود اما قانون جذب تاکید برخلق کردن دارد اما در علم روانشناسی ما چیزی را خلق نمی کنیم بلکه آنچه را که وجود دارد سامان می دهیم. پس می توان گفت ادعای حامیان قانون جذب در جهت تایید این قانون بر اساس علم روانشناختی تا حدودی درست نمی باشد و یا حداقل در هیچ کجا به صورت مستقیم حرفی از این موضوع به میان نیامده است.

 

قانون جذب با چاشنی تلاش

شما کارمندی را تصور کنید که از شغل خود راضی نمی باشد و همواره در ذهنش، خود را در محل کار ایده آلش تجسم می کند و هر روز به تصویر سازی ذهنی از آن شغل ایده آل می پردازد. این بعد ذهنی یک کارمند می باشد حال بیاییم به توانایی او هم نگاهی بیاندازیم در دنیای خارج از ذهن کارمند او هیچ توانایی خارق العاده و تحسین برانگیزی ندارد که کارفرمای خود را ترغیب کند تا او را ارتقا شغلی بدهد و یا در شرکت دیگری جذب شود تا همکاری با او را آغاز کند. حال سوالی که اینجا مطرح می شود این است که آیا تنها ساختن تصویر ذهنی و تمام مدت به آن فکر کردن ما را در مسیر آرزوهایمان قرار خواهد داد؟

جواب این سوال هم بله و هم خیر است. اگر بخواهیم ابتدا جنبه منفی آن را پاسخ دهیم باید گفت ما با فکرکردن به چیزی و ساختن تصویری از آن هیچ نمی توانیم به دستش بیاوریم این کار تنها ما را از زندگی واقعی و دنیای اطرافمان دور خواهد کرد و ما را به دنیای ذهنی می برد که هیچ گاه وجود خارجی نخواهد داشت؛ اما اگر این فکر و تصویر سازی همسو با تلاش هایی باشد که برای رسیدن به آن انجام می دهیم می تواند تصویر ذهنی ما را تبدیل به واقعیت کند. در یک جمله باید گفت قانون جذب زمانی عمل خواهد کرد که با چاشنی تلاش همراه باشد. زمانی می توانی خود را در درجه بالاتری از شغلت تصور کنی که در کنارش به تقویت مهارت هایت بپردازی پس بهتر است در کنار رویاپردازی کمی هم در دنیای واقعی تلاش کنیم.

 

کمی از مادیات فاصله بگیریم

اولین موردی که افراد بعد از خواندن کتاب و آگاهی نسبت به قدرت ذهن به دنبال آن هستند مادیات می باشد. حال که ما دارای این قدرت هستیم بهتر است به خانه رویایی، ماشین، شغل ایده آل و پول فکر کنیم و تمام تمرکز خود را بر روی آنها بگذاریم. ولی بهتر است در کنار تمام آرزوهای دنیایی کمی هم به روح و روانمان توجه کنیم. بیاییم از قدرت ذهنمان در جهت تعالی خود بهره بگیریم همان چیزی که هزاران سال پیش عرفای ما به آن اشاره داشتند. انسان می تواند با این نیرویی که خداوند به او داده است قدم در راه خودشناسی و تعالی بگذارد.

در بسیاری از کتاب ها و جلسات سخنرانی که در باب قانون جذب و تاثیر آن در زندگی است تعریفی که از خوشبختی و آرزوهای هر فرد ارائه می دهند تنها محدود به دنیای مادی می شود از نظر آنها انسان زمانی خوشبخت می شود که به تمام خواسته های مادی اش برسد، این طرز تفکر را نمی توان نادیده گرفت اما نکته ای که وجود دارد این است که واقعا خوشبختی در این موارد تعریف نمی شود خوشبختی جذب انسان هایی است که زندگی ما را در مسیر بهتر شدن تغییر دهند، خوشبختی رشد و تعالی روح است و دیدن زیبایی های زندگی در کنار تمام ناملایمت ها، پس خوب است که از قانون جذب در دو بعد مادی و معنوی بهره بگیریم و تنها دنیای خود را به مادیات محدود نکنیم.

 

کودکان و قانون جذب

قسمت جالب و کاربردی که در کتاب مایکل لویسر وجود دارد آموزش قانون جذب به کودکان است. باید گفت آموزش امید و مثبت اندیشی زمانی که ما به کودکان خود بیاموزیم که تمام موجودات و پدیده هایی که در اطراف ما وجود دارد دارای درک و احساس است و عمل ما بر روی آنها تاثیر می گذارد در واقع در حال پرورش انسانی مسئولیت پذیر هستیم که تنها خود را در جامعه نمی بیند. از همه مهم تر امید در زندگی برای کودکی که در شرایط پر تنش کنونی به سر می برد مانند دارویی آرم بخش است. پس چقدر خوب می شود که از همان ابتدا به کودکمان بیاموزیم و بگویم هر آنچه که تو بخواهی و برای به دست اوردنش تلاش کنی بدست خواهی آورد.

کتاب قانون جذب

 

من در نابودی درختان نقشی نخواهم داشت!

خواندن بعضی از کتاب ها را باید مانند دارو برای تمام افراد تجویز کرد. در انتها من هم به عنوان یک دوست پیشنهاد می کنم خواندن کتاب قانون جذب به قلم مایکل لوسیر به ترجمه فاطمه باغستانی که توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است را در سایت کتابچین از دست ندهید. با این کار به قطع نشدن درختان کمک می کنید و هم نگاهتان به دنیای پیرامونتان عوض خواهد شد.

 

 

به قلم مینو مرتضایی

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

ویدئوهای مرتبط با کتاب

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
asra

عالی بود

1401-06-27

حامد لک

کتاب یک فرمول سه مرحله ای داره بهش عمل کنین

1400-06-27

سمانه

کتاب قانون جذب نویسنده مایکل - باغستانی رایگان رومیخواستم

1400-06-23

نسترن قابلی

یک کتاب ارزشمند

1400-05-25

hossein

اگه میخوان جواب بگیرین بهش اعتماد کنین و تمام دستوراتش را پیاده کنین و از زندگی جدیدتون لذت ببرین

1400-05-24

افسانه کاری

کامله کامل هست

1400-05-14

saa

زیادی ارمانگرا انگیزشی هم نیست انسان به وابستگی و فکر وادار میکنه

1400-04-20

فریبا بانویی

این دست کتاب ها واقعا تاثیر گذارن مسیر زندگیتون را تغییر میدن..بهش عمل کنین تا نتیجه مثبتش را ببینین

1400-04-16

رضا شریعتی

حتما تمرینهایی که در کتاب گفته شده را انجام بدین

1400-04-09

حسین راستگو

صراحت بیان باعث شده کامل همه چیزرا متوجه بشم خیلی خوب بود

1400-04-06

امین الله اکبری

من هنگام مطالعه نکاتشو یادداشت میکردم به شماهم پیشنهاد میدم یادداشت کنین به دردتون میخوره

1400-03-25

حسن مجیدی

یه جورایی مثل کتاب راز هستش عالی بود توصیه می شود

1400-03-23

علی ابراهیمی

صوتیش کنین لطفا من دوباره میخرم و گوش میدم

1400-03-12

جواد کرامتی

از خانم باغستانی ممنونم بخاطر این ترجمه عالی

1400-03-08

داریوش شاهین فر

خوب بود از کتابچین ممنونم

1400-02-15

maedeh

تاثیر گذار بود

1399-12-25

عماد جلیلی

عالی بود و نظرم مثبته

1399-12-18

سولماز شهیدی

کلا 168 صفحه هست خوبه جمع و جوره

1399-11-29

بهنوش خالقی

بد نیست

1399-11-26

برچسب ها