×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
پس از تو

دانلود کتاب پس از تو

پس از تو
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : پس از تو

نویسنده : جوجو مویز

ناشر : متن دیگر

مترجم : امین سلاجقه

تعداد صفحات : 496 صفحه

شابک : 978-600-8699-36-1

تاریخ انتشار : 1396

رده بندی دیویی : 823/92

دسته بندی : رمان های خارجی, داستان و رمان های عاشقانه

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : 37000 تومان


معرفی کتاب

"پس از تو"
کتاب حاضر با عنوان اصلی (After you) اثری از جوجو مویز (Jojo Moyes) می باشد که با ترجمه ای از امین سلاجقه، توسط انتشارات متن دیگر منتشر شده است.
جوجو مویز روزنامه نگار انگلیسی که از سال 2002 شروع به نوشتن رمان های عاشقانه کرده است. او تا به حال دو بار موفق به کسب جایزه سال رمان عاشقانه از طرف انجمن نویسندگان رمان های عاشقانه شده است و همچنین رمان های زیادی از جمله من پیش از تو، دختری که رهایش کردی، خلیج نقره ای، ماه عسل در پاریس و چندین رمان دیگر را به چاپ رسانده است.
پس از تو رمان عاشقانه ای است که در ادامه رمان قبلی این نویسنده یعنی رمان من پیش از تو نوشته شده است. داستان در مورد لو است و با شروع یک حادثه در اوایل داستان ادامه می یابد. لو اکنون در لندن زندگی می کند و در کافه ای در فرودگاه مشغول به کار است. اما نمی تواند خاطراتی را که با ویل داشته فراموش کند و آنگونه که ویل از او خواسته به زندگیش ادامه دهد.
در بخشی از این کتاب می خوانیم:
"به حاشیه ی شهر رسیدیم، جایی که حیاط خانه ها بزرگ تر بودند، بعد هم به مزارع تبدیل شدند. حالا خانه ها به جای شماره، اسم داشتند. وارد دهکده ای شده بودیم که تقریباً به دهکده ی قبلی چسبیده بود. سرانجام سام مقابل دروازه ای ایستاد و موتور را خاموش کرد. به من اشاره کرد که پیاده شوم. کلاه ایمنی را از سرم برداشتم، صدای تاپ تاپ قلبم ر ا همچنان می شنیدم. تلاش کردم موهای عرق کرده ام را کنار بزنم، ولی انگشتانم به خاطر گرفتن دستگیره ی ترک موتور هنوز خشک بود."
 

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

نقد و بررسی رمان پس از تو

کتاب پس از تو اثر جوجو مویز یکی از رمان های غمناک محسوب می شود. مطابق با نظرهایی که خوانندگان زیادی آن را ابراز کرده اند، زمان خواندن این رمان باید یک جعبه دستمال کاغذی همراهتان باشد. این رمان به صورت طنز گزنده نوشته شده است و دارای قسمت های هیجان انگیزی نیز است.

 

پس از تو

 

در باره نویسنده

جوجو مویز روزنامه نگار و نویسنده رمان پیش از تو بوده و در لندن متولد شده است. آثار این نویسنده انگلیسی زبان به طور گسترده ای مورد توجه خوانندگان قرار گرفته و تا بحال به بیش از 40 زبان زنده دنیا ترجمه شده است. او دوبار جایزه نوشتن رمان رمانتیک را از آن خود کرده است.

سبک روایت گری

این داستان از زبان دختری جوان به نام کلارک روایت می شود. او داستان زندگی خود را بازگو می کند. در این سبک قهرمان داستان همان راوی بوده و چالش هایی را که با آن مواجه می شود را با جزئیات تمام برای خواننده به تصویر می کشد.

 نوشتارهای رمانتیک

کتاب هایی که به سبک رمانتیک نموشته می شوند روی تحریک احساسات انسان ها سرمایه گذاری می کنند. این کتاب ها بارها خواننده را با گریه و خنده مواجه می کنند و باعث بیشترین مقدار حس همدلی در او می شوند. جوجو مویز در کتاب هایی که نوشته به خصوص در من پیش از تو نشان داده که در تحریک احساسات مخاطب استاد است و می تواند احساسات مختلف را در آنها با نوشتار خود به وجود آورد. این نویسنده در کتاب پس از تو نیز این سبک خود را دنبال کرده و در اتفاقات مختلفی که می افتد خوانند را دچار درگیری عطفی با شخصیت های داستان کرده و او را به گریه می اندازد.

استفاده از تکنیک فیلمنامه

امروزه فیلمنامه نویسی یکی از سبک هایی است که مورد توجه نویسندگان قرار گرفته و علاوه بر نوشتن برای فیلم به صورت کتاب نیز استفاده از این سبک رواج دارد. این تکنیک در برخی قسمت های کتاب من پس از تو نیز وجود دارد و به خواننده اجازه می دهد تا با همه جزپیات محیطی و رفتاری داستان واقف شده و تصویر سازی بهتری در ذهنشان نسبت به داستان به وجود بیاورند. در برخی قسمت ها نیز کتاب به سبک مجله نویسی دنبال شده است.

 

رمان پس از تو

 

رمان عاشقانه

روند رمان های عاشقانه به گونه ای استکه بالاخره به یک پایان خوشی می رسد ولی رمان من پیش از تو اینگونه ختم نمی شود و خواننده را با تعداد زیادی سوال در مورد زندگی لوپیزا کلارک پس از دست دادن دوستش تنها می گذارد. رمان پس از تو به نوعی برای پاسخ دادن به این سوال ها که شاید حتی برای خود نویسنده هم پیش آمده بود نوشته شد.

کمتر از انتظار

بعضی از خوانندگان که من پیش از تو و پس از تو را خوانده اند گفته اند که اثر گذاری احساسی نویسنده در کتاب بعدی کمتر شده است. گروهی این را به عجله ای نوشتن کتاب نسبت داده اند. البته باید گفت که مویز در این اثر هم توانسته به خوبی درد از دست دادن عزیزان را به تصویر بکشد. کلارک در این اثر یاد می گیرد که چطور بعد از خودکشی عشقش دوباره عاشق شود و اعتماد از دست رفته خود را ترمیم کند.

نویسنده: سعید گلمحمدی

 



 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

ویدئوهای مرتبط با کتاب

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها