×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
چگونه ایده خلاق ایجاد کنیم؟

دانلود کتاب چگونه ایده خلاق ایجاد کنیم؟

چگونه ایده خلاق ایجاد کنیم؟
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : چگونه ایده خلاق ایجاد کنیم؟

نویسنده : بری هاکینز

ناشر : جیحون

مترجم : نفیسه معتکف

تعداد صفحات : 128 صفحه

شابک : 978-964-515-089-9

تاریخ انتشار : 1387

رده بندی دیویی : 650/1

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, خودشناسی و خودسازی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 24000 تومان


معرفی کتاب

 " چگونه ایده خلاق ایجاد کنیم؟ "
کتابی با عنوان اصلی ( How to generate great ideas ) اثری از بری هاکینز (Barrie Hawkins) به ترجمه ای از نفیسه معتکف از انتشارات جیحون منتشر شده است.
مردم در هر زمینه ای که موفق شده اند، ناشی از یک ایده بوده است، که می تواند به صورت پیشنهاد محصولی جدید، روندی نوین، برداشتی نو یا عملیاتی تازه در عرصه کسب و کار باشد. احتمال دارد این ایده راهکاری جدید برای حل و فصل مشکلات، بهتر کردن محصولات یا صرفاً شیوه ای متفاوت برای سازماندهی اداره ای باشد.
بعضی اوقات ما به « ایده های بزرگ » احتیاج داریم. این ایده بزرگ شما، برای ارائه محصولاتی در حد رقابت جهانی و راه یافتن به بازارهای جدید، چه ممکن است باشد؟ تازه ما برای موفقیت در ایده ای بزرگ جهت انجام کار، حتی به ایده های بیشتر و سپس جریان مداوم آن در ایجاد و بازاریابی ایده های بزرگ خود نیاز داریم.
ایده های نو، ایده های درخشان، ایده های بزرگ، ایده های گوناگون. شاید موجب حیرت شما شود، چون شما هم می توانید گهگاه ایده های بزرگ ارائه کنید و به سایرین هم بهره برداری از منابع شان را، چه به صورت فردی یا تیمی، نشان دهید. اول باید ابزار و روش هایی را برای به حداکثر رساندن شکوفایی ذهنی کشف کنید و سپس آنها را بکار بگیرید.
شما، کسب و کار شما، یا سازمان تان، اگر در سازمانی کار می کنید، به جریان بی پایان ایده های جدید نیاز دارید. ایده های جدید برای محصولات جدید، راه های جدید برای تاخت و تاز در بازارهای جهانی، نوآوری جدید برای کم کردن هزینه ها، منابع جدید کسب درآمد، طرحی جدید برای مشکلات قدیم، ارتقای ماهرانه در طراحی، استفاده بهینه از منابع، نسخه برداری چشمگیر، روش های متعدد برای بهبود خدمات به مشتریان، و غیره.
اگر ما بتوانیم توانایی خود را در ایجاد ایده ها بهبود بخشیم، می توانیم مهارت خود را در این زمینه و موارد دیگر گسترش دهیم.
این کتاب به شما کمک می کند تا مهارت خود را در زمینه ابداع ایده ها پرورش دهید و فرصتی برای خود فراهم آورید تا با پاکسازی افکار و تأثیرات منفی، ایده ای خلاقانه را به ذهن بیاورید و یا از جاهای مختلف جمع آوری و یادداشت کنید . در هر زمانی در آینده که در مورد خلق ایده ها کار می کنید، هر نوع عامل منفی را که به ذهن تان خطور می کند، بیرون بیندازید. امری مهم است که برای ابداع ایده ها یک چارچوب ذهنی مثبت فراهم آورید. طرز فکر و نگرش رو به پایین، باعث مسدود شدن بصیرت و خلاقیت می شود، به هر حال خلق ایده، روندی ابتکاری است.
جیمز باند، اسب ترویا، مکعب، روبیک، بیمه دِرکت لاین، کتاب رکورد گینس ـ بهترین هدیه ای ها و...  ـ از یک ایده شروع شد...
در بخشی از کتاب می خوانیم :
" همه ما گهگداری تعادل روحی مان به هم می خورد، ذهن ما آن طور که باید و شاید پربارترین وجه خود را ندارد و تحت تأثیر موارد منفی قرار می گیریم: شاید شما امروز صبح نامه ای از واحد کارت اعتباری دریافت کرده اید که در آن نوشته شده است دیر کرد بدهی دارید، در صورتی که خودتان می دانید بدهی تان را پرداخته اید. یا شاید همکارتان در سر کار حرفی به شما زده که جنبه خرده گیری داشته است. یا شاید صرفاً به دلیل حماقت کسی دیگر قربانی سانحه رانندگی شده اید. بنا به هر دلیلی که باشد، ما با به هم خوردن تعادل روحی مان در چارچوب ذهنی مثبتی قرار نداریم. بنابراین اگر در سر کار همکارتان به سراغ شما بیاید و در زمینه ای تقاضای کمک کند و شما از کمک به او مضایقه کنید، شاید او متعجب شود که چه مسئله ای برای شما پیش آمده است و چرا این گونه رفتار می کنید؟
 
اما در مورد عده ای از مردم، واکنش منفی، یا به عبارتی عملکرد ضعیف چارچوب ذهنی، واقعه ای اتفاقی نیست. این مسئله برای عده ای عادی شده است، که ما آنها را منفی گرا یا آیه نحس می نامیم."
 

فهرست مطالب

مقدمه 

 ميزان كردن 

 شما 

 شفاف سازي قيد و بندهاي فكري 

 چارچوب ذهني شما 

 انديشه پردازي و منشأ آن 

 قوانين انديشه پردازي 

 در جستجوي ايده ها 

 انديشه پردازي: ايجاد شور و هيجان 

 بياييد وانمود كنيم 

 جعبة ابزار ايده هاي شما 

 اين هيچ فايده اي دارد؟ 

 تفكر موفق

 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها