×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب صوتی از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
بهترین سال زندگی شما

دانلود کتاب صوتی بهترین سال زندگی شما

بهترین سال زندگی شما
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
خرید کتاب صوتی
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب صوتی : بهترین سال زندگی شما

نویسنده : دبی فورد

ناشر صوتی: آوانامه دانش گستر

ناشر: نسل نو اندیش

مترجم : الهام شریف

گوینده : فرناز مرکباتی

زمان کل : 05 ساعت و 08 دقیقه

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, کتابهای روانشناسی, خودشناسی و خودسازی, موفقیت و روانشناسی صوتی

نوع کتاب : صوتی

قیمت نسخه الکترونیک : 70000 تومان


معرفی کتاب

" بهترین سال زندگی شما " / ببینید ، برنامه ریزی کنید ، زندگی کنید
امسال بهترین سال زندگی شماست

کتاب حاضر با عنوان اصلی (The best year of your life: dream it, plan it, live it) اثری از مربی مشهور موفقیت و خودیاری و خالق کتاب های موفق و پرفروش اثر سایه و نیمه تاریک وجود ، دبی فورد (Debbie Ford) می باشد که با ترجمه الهام شریف ، توسط انتشارات نسل نواندیش چاپ و با صدای فرناز مرکباتی  توسط انتشارات آوانامه به صورت کتاب صوتی منتشر شده است.
خلق بهترین سال زندگی   ‌تان در لحظه  ‌ها نهفته است، بهترین سال زندگی شما به دستاوردهای بیرونی بستگی ندارد، بلکه راز آن در پرده برداشتن از بزرگترین تمنای وجود شماست. بهترین سال زندگی شما سالی است که در آن همان چیزی شوید که همیشه می  ‌خواستید باشید. خودتان را با بهترین تصویری که می  ‌شناسید مجسم کرده و سعی کنید نیروهای خود را در آن جهت به کار گیرید.
اغلب ما برای آن  ‌چه می  ‌توانیم یا نمی  ‌توانیم داشته باشیم، کارهایی که می  ‌توانیم یا نمی  ‌توانیم انجام دهیم و آن کسی که می  ‌توانیم یا نمی  ‌توانیم باشیم، محدودیت  ‌هایی در ذهن خود داریم. همه ما به جای آن  ‌که به خود فرصت لذت بردن از آینده بی  ‌انتهایمان را بدهیم، باور کرده  ‌ایم که هر سال مانند سال قبل و درنهایت کمی، فقط کمی بهتر از سال قبل خواهیم بود.
حال زمان آن فرا رسیده که این خیال باطل را دور بیندازید که بهترین سال زندگی شما روزی و جایی در آینده خواهد بود. حقیقت این است که بهترین سال زندگی شما همین  ‌جا و همین حالاست. دیگر حتی یک لحظه هم خود را فریب ندهید که اگر خوش  ‌شانس باشید بهترین سال زندگی  ‌تان روزی فرا خواهد رسید. بهترین سال زندگی شما می  ‌تواند صرف  ‌نظر از همه اتفاق  ‌های پیرامون  ‌تان از راه برسد، فقط منتظر شماست که تصمیم بگیرید و آن را از آنِ خود کنید. امسال باید انتخاب کنید چه کارها و رفتارهایی را می  ‌خواهید برگزینید. باید تصمیم بگیرید در ادامه مسیر زندگی می  ‌خواهید همان راه  ‌های تکراری را انتخاب کنید یا آماده  ‌اید مسیری جدید و متفاوت را برگزینید.
کتاب بهترین سال زندگی شما، دعوت به عمل است؛ یک راهنمای قدم  ‌به  ‌قدم؛ تا امسال خود را به  ‌قدری خاص و منحصر به  ‌فرد سازید و صبح  ‌ها با چنان نشاطی از خواب بیدار شوید که بخواهید از رختخواب بیرون بپرید و روزتان را شروع کنید. هدف این کتاب الهام بخشیدن، هدایت و حمایت از شما تا رسیدن به نقطه  ‌ای از لذت زندگی است که حتی تصورش را هم نمی  ‌کردید؛ و درنهایت، حظ بردن از نتیجه تلاش  ‌هایتان در انتهای سال، طوری که وقتی به آخر سال   ‌رسیدید، دل  ‌تان نخواهد آن سال تمام شود. این کتاب، راهنمای شماست تا صرف  ‌نظر از آن  ‌چه پیرامون  ‌تان می  ‌گذرد، متعالی  ‌ترین شکل زندگی خود را تجربه کنید. هدف آن همراهی شما در این تجربه است که بهترین سال زندگی  ‌تان چه معنا و مفهومی دارد؛ چگونه به  ‌نظر می  ‌رسد و چه احساسی را در شما به  ‌وجود می  ‌آورد. وقتی حضور آن را احساس کردید، این کتاب به شما کمک می  ‌کند خط  ‌مشی و برنامه  ‌ای طراحی کنید که موفقیت  ‌تان را تضمین کند و به مهارت  ‌هایی دست پیدا کنید که رویاهای دیرین  ‌تان را تحقق بخشند.
اگر از زندگی عادی و تکراری خود خسته شده  ‌اید، اگر نمی  ‌توانید یک سال دیگر را هم مانند سال  ‌های گذشته تحمل کنید، از شما دعوت می  ‌کنم عزم خود را جزم کنید و با مطالعه این کتاب در خلق بهترین سال زندگی خود به ما بپیوندید.
در بخشی از این کتاب می خوانیم:
" هدف ‌های ما در صورتی مفید و موثر خواهند بود که از ویژگی ‌های خاصی برخوردار باشند و از چند آزمایش حیاتی سربلند بیرون آمده باشند. اگر اهداف ما این ویژگی ‌ها را نداشته باشند یا منتظر بخت و اقبال هستیم یا در حال فریب دادن خودمان و نه ‌تنها پیش نرفته ‌ایم، بلکه در همان جای قبلی خود مانده ‌ایم. بیایید نگاهی به این ویژگی ‌ها بیندازیم"
•    ویژگی نخست آن است که هدف را به وضوح تعریف کنیم. این یعنی شما باید بتوانید به شکلی شفاف، واضح و قابل فهم شرح دهید چه چیزی می ‌خواهید به دست آورید.
•    ویژگی دوم قابل اندازه ‌گیری بودن هدف است و این یعنی شما باید بتوانید برای هدف خود ابعاد کمی و عینی در نظر بگیرید تا بعد از رسیدن به آن جای تردیدی باقی نماند.
•    سومین ویژگی زمان ‌دار بودن هدف است و این یعنی شما باید برای هدف خود آغاز و پایان در نظر بگیرید و در زمان تعیین شده آن را تحقق بخشید.
•    هدف باید واقع ‌بینانه باشد، یعنی باید احتمال رسیدن ما به آن وجود داشته باشد.
•    ویژگی پنجم هدف این است که باید رسیدن به آن در توان شما باشد به این معنا که برای رسیدن به آن به قدرت خاص یا ماورائی یا کمک سایرین نیازی نباشد.
•    ویژگی ششم آن است که شما باید برای تحقق هدف خود برنامه یا طرحی عینی داشته باشید؛ ساختاری دقیق و روشن شامل مراحل قدم ‌به ‌قدم، منابع، مهارت ‌ها، و کمک ‌های لازم در طول راه."

فهرست مطالب
# عنوان زمان
1 بهترین سال زندگی شما 1 00:19:40
2 بهترین سال زندگی شما 2 00:18:05
3 بهترین سال زندگی شما 3 00:21:14
4 بهترین سال زندگی شما 4 00:24:29
5 بهترین سال زندگی شما 5 00:20:30
6 بهترین سال زندگی شما 6 00:12:56
7 بهترین سال زندگی شما 7 00:37:10
8 بهترین سال زندگی شما 8 00:24:37
9 بهترین سال زندگی شما 9 00:28:45
10 بهترین سال زندگی شما 10 00:18:39
11 بهترین سال زندگی شما 11 00:13:15
12 بهترین سال زندگی شما 12 00:15:34
13 بهترین سال زندگی شما 13 00:14:28
14 بهترین سال زندگی شما 14 00:22:40
15 بهترین سال زندگی شما 15 00:16:07
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

خرید کتاب صوتی

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها