×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
راز سایه

دانلود کتاب راز سایه

راز سایه
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : راز سایه

نویسنده : دبی فورد

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : الهام شریف

تعداد صفحات : 240 صفحه

شابک : 978-622-220-081-7

تاریخ انتشار : 1398

رده بندی دیویی : 158/1

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, خودشناسی و خودسازی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 59900 تومان


معرفی کتاب

"راز سایه" / داستان زندگی تان را در آغوش بگیرید
جلد هشتم از 9 گانه های دبی فورد (8)
کتاب حاضر با عنوان اصلی (The secret of the shadow) اثری از دبی فورد (Debbie Ford) می باشد که با ترجمه ای از الهام شریف، توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
نویسنده کتاب خانم دبی فورد از برندگان پرفروش ترین های نیویورک تایمز در این کتاب به ما نشان می دهد که چگونه از افکار مخرب خود نقطه عطفی برای یک زندگی آرمانی و موفقیت بسازیم. نویسنده بازهم به شیوه ای جدید و مجاب کننده، دید و رویکرد ما را به زندگی کاملا دگرگون می سازد و ابزار و مسیرهایی در اختیار ما قرار می دهد تا بتوانیم از محدودیت هایی که برای خود در زندگی ایجاد کرده ایم رها شویم. کتاب "راز سایه" زنگ بیداری معنوی برای افرادی است که آمادگی دارند از محدودیت های خود بیرون آمده و قدم به دنیای فرصت های نامحدود بگذارند. شما می توانید فقط با چند ساعت مطالعه این کتاب کل زندگی خود را تغییر دهید.

در بخشی از این کتاب می خوانیم :
"هنگامی‌که باورهای سایه ما تحریک می‌شوند، به داستان ما نیز رنگ و لعاب بیشتری می‌دهند تا ثابت کنند چقدر درست و واقعی هستند. هر فکری که به ذهن ما می‌رسد در بدن ما یک واکنش عاطفی تحریک می‌کند و وقتی ما فقط درون داستان‌های خود زندگی می‌کنیم به دایره بسیار محدودی از احساسات دسترسی داریم. بعضی از احساساتی که درون داستان اغلب ما هستند عبارت‌اند از: سرافکندگی، نیاز، محرومیت، پشیمانی، حس قربانی بودن، تنهایی، خشم، سرزنش، شرم، سرخوردگی، ناامیدی، غم، ترس، گناه، حسادت، غبطه، تأسف، ترحم به خود و نفرت از خود. همه ما وقتی آن شب داستان خود را تعریف کردیم، متوجه شدیم چطور این احساسات همواره با ما و کنارمان بوده‌اند."

فهرست مطالب

فصل نخست: شما و داستان زندگی تان

فصل دوم: نسخه اختصاصی شما

فصل سوم: داستان بی نظیر و اسرار آمیز زندگی تان را کشف کنید

فصل چهارم: چرا به داستان زندگی خود چسبیده اید

فصل پنجم: قدرت خویش را باز ستانید

فصل ششم: نیروی پذیرش

فصل هفتم: با داستان زندگی خود آشتی کنید

فصل هشتم: ویژگی های منحصر به فردتان را کشف کنید

فصل نهم: زندگی بیرون از داستان کهنه زندگی تان

فصل دهم: راز سایه

راز سایه :

نویسنده در این کتاب، با شرح مفاهیم کلیدی مانند داستان زندگی، سایه، رسالت شخصی، پذیرش زندگی خواننده را با دنیایی جدید آشنا می کند. او این موضوعات را با هنرمندی یک نگارگر در چارچوب یک بخش مجزا به تصویر می کشد و سپس با تداوم موضوعات در بخش های بعدی ، ارتباط این مفاهیم را در ذهن خواننده روشن می سازد. می سازد..دبی فورد در این کتاب به روشی کاملا متقاعد کننده راهکارهایی ارائه می دهد که رویکردهایتان را به زندگی تغییر می دهد. او تکنیک ها و فرایندهایی در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید از محدودیت های داستان زندگی تان رهایی یابید.
داستان راز سایه به شما یادآوری می کند که «داستان زندگی شما» اینگونه شروع نشده است که حقیقت شما را برای جهان شرح دهد. این داستان فقط قسمت کوچکی از شماست که در الگوهای تکراری گذشته محصورتان کرده است و عشق، آرامش، و موفقیتی را که می توانید کسب کنید، محدود می کند.
برای آنکه بتوانید خود کامل و تجلی خویش را ببینید باید قدم از این داستان بیرون بگذارید. قدم بیرون گذاشتن از داستان زندگی به شما اجازه می دهد تا دیوارهای محکم پیرامون قلب خویش را از هم جدا کنید و از محیط محدود شده خود بیرون آیید. برای اینکه بتوانید در دنیای بیرون از خویش زندگی کنید  باید باید رنج ها و دردهای خود را بشناسید و ضعف ها و کاستی های خود را بپذیرید باید زخم هایتان را مرهم گذارید و با گذشته خود آشتی کنید؛
تا زمانی که متوجه نشوید که چه کسی  هستید و به چه دلیلی به این دنیا آمده اید، درس هایی که زندگی به شما می آموزد، را درک نخواهید کرد و در دنیای کوچک داستان خود اسیر می مانید.
برای گذشتن از داستان زندگی خود، باید با نبرد روزمره خویش و جهان رو به رو شوید. باید آن را تجربه کنید..زمانی می توانید مسیر زندگی خود را تغییر دهید که آن را درست همان گونه که هست تجربه کنید. برای زندگی کردن خارج از محدودیت داستان خود ابتدا  باید آموزش ببینید که هر آنچه شما را از دیگران جدا و در داستان تان محدودکرده است به صورت روشن و واضح تعریف کنید. سپس به تدریج هرگونه کمبود وکاستی درونتان را با عشق بپذیرید و در آغوش بگیرید.

 

راز سایه


بعد از این باید بیاموزید چگونه خود را توصیف کنید تا فردی شما را با آنچه نیستید، اشتباه نگیرد. شما باید راه های توصیف خویش ازجلمه راه هایی که سعی می کنید با آن ها هویت خویش را پر کنید تا خلأ عمیق درونی تان را که زیر خواسته هایتان پنهان شده را  احساس نکنید،دقیق بیاموزید..
این کتاب این موارد را به شما آموزش می دهد:1.  چگونه ارزش همه آسیب ها و ضعف هایتان و حکمتی را که در خود دارند، را درک کنید. 2.چگونه به نقش خاص خود در این دنیا پی ببرید و پرده از رازی که پشت داستان خود پنهان کرده اید، بردارید.3. کشف اینکه چگونه می توانید از داستان زندگی خود برای  با ارزش کردن زندگی خودتان و دیگران استفاده کنید. زمان آنکه دلیل داستان خود را بفهمید.

به قلم : نفیسه علیزاده

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

ویدئوهای مرتبط با کتاب

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
امید کردبچه

بهترین کتابه. پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش

1401-01-21

برچسب ها